.

De drukste tijd van het jaar! Waar ben jij?

  • 4 December 2015
  • 48 reacties
  • 1032 Bekeken


Toon eerste bericht

48 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Yep....een heel goede app voor je iPhone is...Instaflash Pro. Dat is zo'n beetje de beste app die ik op mijn foon heb en waarmee je elke foto wel kunt oppimpen op allerlei manieren.
Reputatie 7
Badge +9
De kerst zit er weer op....



Reputatie 7
Badge +9
Ons kerstdiner was bij een restaurant waar je voor een vaste prijs zoveel kunt eten en drinken als je wilt.

We waren daar met een grote groep familie en vrienden.

De sfeer was uitstekend en het eten prima (zelf halen wat je wilt hebben).

Ik heb het, voor mijn doen, bescheiden gehouden, 4 grote runderbiefstukken met frites en/of gebakken aardappeltjes en saus, kaasplankje heel oude kaas, paar crêpes en een glaasje of 6 Leffe bruin. (natuurlijk ook nog wat stokbrood met kruidenboter).

Bescheiden? Ja, op mijn verjaardag mocht ik daar gratis eten en heb toen 6 biefstukken verorberd 🙂
Reputatie 7
Badge +9
en heb toen 6 biefstukken verorberd :)

In mijn beleving is dat zo'n beetje een halve koe, Frans. :8
Reputatie 5
Badge +10
6 biefstukken? Da's best veel inderdaad. Wat bij mij vooral het benoemen waard is, is dat ik wijn heb gedronken uit 1988. Smaakte best goed 😛
Reputatie 7
Badge +9
Mijn vrouw vond de 6 glazen Leffe bruin wel veel 🙂 Gelukkig hoefde ik niet zelf te rijden.
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb begrepen dat je van 6 Leffe Bruin juist erg creatief gaat rijden. Daarnaast ben je ook nog eens érg vlug thuis 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Of in het ziekenhuis.....
Dan heb je wel Leffe als je met zoveel bier op achter het stuur kruipt. Drinken en rijden never nooit wat mij betreft.
Ik heb begrepen dat je van 6 Leffe Bruin juist erg creatief gaat rijden. Daarnaast ben je ook nog eens érg vlug thuis 🙂.

Bedoel je zoiets, Tiury? :P

Reputatie 5
Badge +8
Het blijkt dat ze op veel plaatsen in de wereld bekend zijn: http://gu.com/p/4azgp/sbl

En hoe smaken die Schotse eieren Scotsman?
Reputatie 7
Badge +9
Of in het ziekenhuis.....

En...als je ook nog es Whats appt......waarschijnlijk heel ergens anders. Op een wolk bij de Hemelpoort. 😛
Reputatie 6
Badge +10
Haha, top! Of was dat alleen op de fiets?
Reputatie 6
Badge +10
Voor ik het vergeet; Fijne jaarwisseling allen 🙂!
Reputatie 7
Badge +9
Voor ik het vergeet; Fijne jaarwisseling allen 🙂!

Sluit ik me bij aan...
Overigens op 3e kerstdag is het kerstgevoel wel weg en smijten we snel de kerstzooi weer terug de doos in. 😉
Reputatie 6
Badge +10
Aha, kwam dat kunstlicht bij jou vandaan? 😉
Hoi Angela,

Voor de feestdagen heb ik geen plannen. Ik heb een hekel aan de maand december en zal blij zijn als het half januari is.

Ik hoop dat jij fijne dagen hebt.

Groetjes,
Lynx

(Ja, je mag je lievelingsnummer hier delen ;))

Gelukkig maar, als ze jou toch niet hadden bij Simyo en de voordeur, dan moest iedereen van kantoor door de achterdeur...🆒:D
Vroeger stak ik vuurwerk af tijdens oud en nieuw, maar dat is geweest, verleden tijd, past tense, history...vergangenheit.


Ik werk in ieder geval eerste kerstdag, oudjaar avond en en 1 januari ook avond.

Misschien ben ik net op tijd thuis om de poes gelukkig nieuwjaar te wensen 😃
Reputatie 4
Badge +10
Zelf vind ik december een hele leuke maand alleen ook een drukke en dure maand. Vooral veel etentjes 🙂 En ik ben ook nog jarig. Dus de planning is altijd: verjaardag vieren, daarna eerste en tweede kerstdag en dan oude en nieuw XP

Wat ik wel heb Lynx is dat ik niet echt hou van de kou en dat het zo vroeg donker is. Ik zou zeggen, van mij mag het weer april zijn dat alles gauw weer in bloei komt te staan 😉
Reputatie 5
Badge +10
De Limburgers gaan er daarna (1 maand ertussen) weer door met carnaval!
Dus na "We wish you a merry christmas" gaan we door met "Roed, Geel En Greun"!

Een drukke periode dus!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal!
Sinterklaas was wel bijzonder dit jaar; ik mocht dit jaar op een basisschool het SInterklaasfeest door de ogen van de Goedheiligman meemaken :$
Zelf hadden we op 5-12 het huis vol familie en cadeautjes.
De kerstboom stond op 6-12 en op eerste Kerstdag vliegen we naar m'n ouders en vieren daar ook Oud&Nieuw.

Reageer