.

Beantwoord

Ik kan niet bellen "niet aangemeld bij netwerk", hoe kan dit?

  • 11 January 2014
  • 88 reacties
  • 276534 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

hoi Angela, ik heb de nieuwe simkaart ontvangen en mijn telefoon doet het weer. dank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jorvis,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je last hebt van hetzelfde probleem! Ik zie dat je ondertussen geholpen bent via de e-mail. Mijn collega heeft een wat dikkere simkaart opgestuurd. We hopen dat het probleem hiermee opgelost is voor je. Wil je ons op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela
Hoi Ik heb precies het zelfde probleem en heb al een nieuwe simkaart, dat werkte heel even maar de volgende dag weer hetzelfde probleem. Niet aangemeld bij netwerk krijg ik steeds, Inmiddels alle gegevens kwijt en al 2 weken geen mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden. Wat moeten we doen? Ik heb van simyo wel een reactie gekregen, maar de oplossing niet. Ook een Galaxy S5 mini net een maand oud!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sellor,

Ah, wat fijn om te zien dat het allemaal veel beter werkt 🙂 We zijn altijd nieuwsgierig naar de oplossingen waar wij niet zoveel aan kunnen doen. Super leuk dat je dit nog even hebt laten weten! Ik wil je veel plezier wensen met jouw nieuwe telefoon en Simyo simkaart. Voor vragen weet je ons altijd te vinden.

Groetjes,
Angela
Nou gisteren mijn nieuwe telefoon gekregen. En totaal geen problemen met de simkaart!
Dus de Samsung s5 mini was dus echt de boosdoener.

Bedankt voor alle hulp!

Groetjes Sellor


Hoi Sellor,

Nou, dat wordt spannend dan. Ik ben benieuwd ;)

Laat je even weten of 'ie aan je verwachtingen voldoet?

Groetjes,
Estelle
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Brechtje,

Welkom op het forum van Simyo :)

We kunnen je zeker helpen. Met liefde zelfs 😳 Wel vervelend. Heb je een nieuwe telefoon, doet je simkaart het niet in je telefoon 😞 Wat voor toestel is het waar je simkaart het niet in doet? En is deze simlock vrij?

Groetjes, Angelica
hoi,
ik heb hetzelfde probleem, simkaart doet het in ander toestel wel, maar in mijn nieuwe niet... Zouden jullie mij kunnen helpen?
Groet, Brechtje
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Nou, dat wordt spannend dan. Ik ben benieuwd ;)

Laat je even weten of 'ie aan je verwachtingen voldoet?

Groetjes,
Estelle
Hoi.

Ik heb de goede simkaart gelukkig. Ga de Sony Xperia z5 compact kopen. Als het goed is, is deze technisch beter dan de Samsung mini varianten. We zullen het gaan beleven ;-)

Groetjes Sellor
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sellor,

Begrijpelijk dat je dat hebt gedaan. Maar wat nu? Welke telefoon ga je nu gebruiken en heb je een goede simkaart daarvoor 🙂?

Groetjes, Caspar
Hoi,

Heb de koopovereenkomst ontbonden. Dus kan jullie helaas niet de oplossing vertellen.

Groeten Sellor
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sellor,

Goed om te horen dat je simkaart hebt ontvangen, maar erg jammer dat deze niet werkt in de nieuwe telefoon 😞. Laat je ons weten wat de fabrikant heeft kunnen doen om dit op te lossen?

Groetjes, Tiury
Top dames, heb de simkaart ontvangen en gisteren uitgeprobeerd. Maar helaas blijft het probleem. Stuur hem vanavond weer naar de fabrikant.

Groetjes Sellor
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Fijn dat je de simkaart hebt ontvangen! Jammer dat je deze niet in je vervangende toestel past. Je 'oude' simkaart doet het nog, dus deze kan in je Samsung S3 Mini. Op het moment dat de 'nieuwe' simkaart is geactiveerd, is de ander gedeactiveerd en kan je die niet meer gebruiken. De dikkere simkaart is inderdaad maar in één formaat, omdat deze handmatig geknipt wordt. De kans is wel vrij groot dat het probleem hierna is opgelost.

Het koperen randje dat er af is, zou niet uit moeten maken ;)

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Angelica
En het is een geknipte simkaart met een randje koper er af, en dat is niet aan te raden. Sorry hoor 😉
Hallo,

Heb het simkaartje binnen. Alleen ik heb er nu niks aan. Hij past niet in mijn tijdelijke s3mini. De 2 losse delen die er bij zaten, passen niet in elkaar. En ik heb mijn s5 mini nog niet terug. Vraagje. Als je hem ter zijner tijd activeert en het helpt niet. Kan ik dan wel weer mijn oude simkaart gebruiken? Want die kan ik namelijk in 3 maten gebruiken. En die dikke simkaart niet.

Groetjes Sellor
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Vaak is een dikkere simkaart inderdaad de oplossing bij de Samsung S5.

Wij zijn benieuwd naar je reactie 😉. Namens Angelica; graag gedaan!

Groetjes,
Estelle
Hoi Angelica

Zou dat de oplossing zijn!? Hoop het van harte. Raar dat Samsung daar zelf niet mee komt.
Zodra ik hem binnen heb, hoor je van me.

Alvast bedankt.

Groetjes Annika
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

De beste wensen voor 2016 🆒

Wat vervelend dat je nieuwe telefoon de simkaart niet goed pakt. Dit ligt aan de Samsung Galaxy S5 mini. In deze telefoon moet een dikkere simkaart. Ik heb deze naar je heb opgestuurd. Als je deze hebt ontvangen, wil je mij dan een berichtje sturen? Dan kan je simkaart gekoppeld worden en ben je weer helemaal bereikbaar :$

Fijn weekend alvast!

Groetjes, Angelica
Ik heb ook hetzelfde probleem met de Samsung s5 mini. Eerst was ik soms nog bereikbaar, en daarna helemaal niet meer. Mijn toestel is pas 9 mnd oud en heb hem nu voor de 3x naar Samsung opgestuurd. Maar hun kunnen het probleem niet vinden. Heb de simkaart al vervangen en een harde reset laten doen. Heb nu de zelfde simkaart in een oude s3mini en geen enkel probleem. Wie heeft voor mij de oplossing. En aan een ieder met een Samsung s5mini stuur ze aub op. Heb toch het ergste vermoeden dat het probleem in de s5mini zit.
Hallo.
Ik heb mijn nieuwe vervangende simkaart gisteren ontvangen. Deze heb ik ook gelijk geactiveerd op mijn simyo en deze staat nu op actief. Als ik wil bellen krijg ik: "Niet aangemeld bij het netwerk". Ook kan ik buiten de Wifi om niet op het Internet. Telefoon heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart, batterij er ook al even uit gehad.. ik heb deze dagen belangrijke telefoontjes dus graag zsm oplossen. Mvg, Roy
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fvdkrieke,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je ook last hebt van deze problemen! Ik snap dat je hiervan baalt.

Je heeft aan dat het opstarten het probleem heeft verholpen. Is dit nog steeds zo? Dat zou natuurlijk perfect zijn. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan weten. We gaan dan verder op onderzoek uit voor je.

Groetjes,
Angela
Hallo,

Ook ik heb dit probleem, alleen kom je hier pas achter als mensen appen dat ze je niet kunnen bereiken of als je zelf wil gaan bellen. Wel lullig als ik bereikbaarheidsdienst heb en ze mij niet kunnen bereiken!! Terwijl het bereik gewoon ok is. Hoe kan dit?? En is er iets aan te doen? Ik heb een samsung galaxy s5 mini
ohja opnieuw opstarten werkt, maar weet niet voor hoelang...
Hallo,

Ook ik heb dit probleem, alleen kom je hier pas achter als mensen appen dat ze je niet kunnen bereiken of als je zelf wil gaan bellen. Wel lullig als ik bereikbaarheidsdienst heb en ze mij niet kunnen bereiken!! Terwijl het bereik gewoon ok is. Hoe kan dit?? En is er iets aan te doen? Ik heb een samsung galaxy s5 mini
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Simyobeller,

Goed dat je het één en ander hebt geprobeerd. Doordat je ook in een ander topic je vraag hebt gesteld, heb ik hem daar beantwoord. Als je opmerkingen en/ of vragen hebt, dan raad ik je aan om daar te reageren. Zo blijft het voor ons overzichtelijk, dankjewel 🙂

Reageer