.

Beantwoord

Ik kan niet bellen "niet aangemeld bij netwerk", hoe kan dit?

  • 11 January 2014
  • 88 reacties
  • 276542 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi alexandern3,

Dat met die simkaarten, he... Dát was 't 'm nou net 🆒

Ik heb onze IT'ers gevraagd om die nieuwste simkaart te koppelen aan je aansluiting.
Zodra dit gedaan is, zal ik dat hier melden. Toestel daarna even uit- en aanzetten, en dan doet ie het weer 😃
hoi, 

ik had je vorige post niet gelezen waarvoor excuus.
ik heb altijd prima kunnen bellen op dit toestel
het is een samsung galaxy III
niet gesynchroniseerd met itunes dus, 
maar ik heb wel een update gehad in de tussentijd, 
wat het ook nog zou kunnen zijn is dat ik twee sims heb aangevraagd omdat ik ze kwijt was, 
de eerste die ik heb aangevraagd is nooit gebruikt, 
de tweede zit er nu in, 
kan je daar wat mee?

groeten, 

Alexander
hey charlene, 

ik wil weer hele graag bellen, 
wete jij wat ik kan doen?

dankjewel, 

Alexander
Badge +6
Het is niet gelukt. Andere tips?

Hoi Alexandern3,

Dat is vervelend dat je toestel nog steeds geen bereik heeft. Heb je simkaart al in een ander toestel geplaatst om te kijken of het probleem aan het toestel ligt of aan de simkaart? Mocht je gebruik maken van een iPhone wil ik graag weten of je het toestel al hebt laten synchroniseren met iTunes. Ik verneem graag je reactie.
Het is niet gelukt. Andere tips?
Badge +8
ok ik ga daar nu mee beginnen, 
ik zet hem gelijk uit...
laat even weten als je dit leest 
dan weet ik wanneer de tien minuten ingaan..

dankjewel voor je hulp

groeten!


Hoi Alexandern3,

Je hoeft niet op mij te wachten hoor. Als je toestel maar zeker 10 minuten uit staat/heeft gestaan.

Ik hoor het van je, of je toestel nu wel een netwerk vindt :)

Groetjes, Charlene
hoi

ik heb hetzelfde probleem en de aan-uit truuk werkt niet, 
kan iemand zien hoe het komt?

dankjewel!

Alexander


Hoi alexandern3,

Welkom op het forum 🙂 Ik ga meteen voor je kijken.
Zou je je toestel even minstens 10 minuten uit kunnen zetten? Batterij er ook uit, als dat mogelijk is? Ik ga je simkaart dan even een reset geven. Als je je toestel weer inschakelt, dan kunnen we zien of dat iets heeft opgeleverd.
Ben je wel zeker dat je toestel geen simlock heeft?
Mocht het nu nog niet werken, kun je de simkaart dan even in een ander toestel testen? En ons je bevindingen laten weten? Dan kunnen we daar weer mee verder.

Groetjes,
Charlene


ok ik ga daar nu mee beginnen, 
ik zet hem gelijk uit...
laat even weten als je dit leest 
dan weet ik wanneer de tien minuten ingaan..

dankjewel voor je hulp

groeten!
Badge +8
hoi

ik heb hetzelfde probleem en de aan-uit truuk werkt niet, 
kan iemand zien hoe het komt?

dankjewel!

Alexander


Hoi alexandern3,

Welkom op het forum 🙂 Ik ga meteen voor je kijken.
Zou je je toestel even minstens 10 minuten uit kunnen zetten? Batterij er ook uit, als dat mogelijk is? Ik ga je simkaart dan even een reset geven. Als je je toestel weer inschakelt, dan kunnen we zien of dat iets heeft opgeleverd.
Ben je wel zeker dat je toestel geen simlock heeft?
Mocht het nu nog niet werken, kun je de simkaart dan even in een ander toestel testen? En ons je bevindingen laten weten? Dan kunnen we daar weer mee verder.

Groetjes,
Charlene
hoi

ik heb hetzelfde probleem en de aan-uit truuk werkt niet, 
kan iemand zien hoe het komt?

dankjewel!

Alexander
Badge +8
Ook ik heb dit probleem. Ondanks herhaaldelijk opnieuw opstarten krijg ik steeds de melding 'geen service'. Simkaart activeren via de site lukt niet, ik krijg dezeoptie niet en er verschijnt ook geen blauwe balk, zoals ik elders op dit forum las. Wie kan mij helpen?

Hoi Kellie,

Jij hebt een prepaid aansluiting. Jouw simkaart is al geactiveerd. Op 9 januari heb je daar een email over gekregen met PIN en PUKcode voor deze simkaart. Nu krijg je de melding Geen Service, geef je aan. Wat voor toestel gebruik je? En heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?
Ik wil je vragen om je toestel even 10 minuten uit te schakelen en dan opnieuw aan te zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw proberen aan te melden.
Ik hoor graag van je,

Groetjes, Charlene
Ook ik heb dit probleem. Ondanks herhaaldelijk opnieuw opstarten krijg ik steeds de melding 'geen service'. Simkaart activeren via de site lukt niet, ik krijg dezeoptie niet en er verschijnt ook geen blauwe balk, zoals ik elders op dit forum las. Wie kan mij helpen?
Badge +6

als ik wil gaan bellen of een sms wil versturen krijg ik te staan dat ik niet aangemeld ben bij netwerk wat moet ik nu doen 


Hoi marloudemmer19, Welkom op het forum! :) Wat Scotsman aangeeft, is inderdaad doorgaans de oplossing. In dit soort gevallen kun je het beste je telefoon opnieuw opstarten. Als je hierna nog niet werkt kun je handmatig een netwerk kiezen. Waar je deze instellingen kunt vinden op jouw toestel kun je hier terug vinden. 

Daarnaast zie ik dat een collega vanmiddag je simkaart even een reset heeft gegeven en er inmiddels weer verbruik is geregistreerd op je aansluiting. Werkt alles weer naar wens? :)

Admin: Antwoord aangevuld omdat er informatie ontbrak.

Reputatie 7
Badge +9
Telefoon helemaal uit- en weer aanzetten kan je proberen.

Reageer