Skip to main content

.

Beantwoord

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk iPhone 5s


In dit topic heb ik gekeken toen mijn iPhone ook dezelfde melding geeft als die van roelofdejong. Ik heb hetzelfde geprobeerd als poppinghaus aangeeft, maar bij mij tot op heden geen succes. Heb sinds kort m'n 4G bundel uitgezet, ligt het daar aan? Wat moet ik doen?!

Beste antwoord door Ernst

Hoi squertes, welkom op het Simyo forum!

iPhones staan er juist om bekend dat je de APN niet terug hoeft te veranderen. Als jij 4G Flex hebt gehad, had je als APN ingevuld staan; KPN4G.nl
Verder geen Gebruikersnaam en Wachtwoord, toch?
Wil jij deze instelling zo terugzetten als je dat nu niet hebt? Ik heb jouw internet nu opnieuw op je aansluiting gezet en dan hoort het te werken nadat je je telefoon opnieuw opstart.

Kun je ons op de hoogte houden of het zo werkt?
Bekijk originele reactie

Ernst
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud-moderator
  • 4 juli 2014
Hoi squertes, welkom op het Simyo forum!

iPhones staan er juist om bekend dat je de APN niet terug hoeft te veranderen. Als jij 4G Flex hebt gehad, had je als APN ingevuld staan; KPN4G.nl
Verder geen Gebruikersnaam en Wachtwoord, toch?
Wil jij deze instelling zo terugzetten als je dat nu niet hebt? Ik heb jouw internet nu opnieuw op je aansluiting gezet en dan hoort het te werken nadat je je telefoon opnieuw opstart.

Kun je ons op de hoogte houden of het zo werkt?

  • Startend Simyaan
  • 4 juli 2014
Hi -Ernst!

Dankjewel! Dit heeft geholpen! Bedankt voor je hulp!

Kim
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 6 juli 2014
Goed om te horen, squertes, graag gedaan namens Ernst! 🙂

  • Startend Simyaan
  • 6 juli 2014
Goed om te horen, squertes, graag gedaan namens Ernst! :)


Ik ben gisteren in Duitsland geweest. Kom ik vandaag terug en doet m'n moebiel internet het weer niet!

Wat is er mis?

Dries
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 7 juli 2014
Hoi squertes,

Dat is erg vervelend. Heb je je telefoon al uit/aan gezet? Dit helpt eigenlijk direct. Je kunt hier je internetinstellingen even controleren. Met deze instellingen zou je er geen last meer van moeten hebben.

Laat je weten of dit heeft geholpen?

  • Startend Simyaan
  • 7 juli 2014
Hoi squertes,

Dat is erg vervelend. Heb je je telefoon al uit/aan gezet? Dit helpt eigenlijk direct. Je kunt hier je internetinstellingen even controleren. Met deze instellingen zou je er geen last meer van moeten hebben.

Laat je weten of dit heeft geholpen?


Nee dit heeft niet geholpen. Vorige keer is mijn internet opnieuw op mijn aansluiting gezet. Dit heeft geholpen, totdat ik in het buitenland ben geweest.

Tiury
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • 8 juli 2014
Hoi squertes,

Jammer dat de tips van Dries niet hebben geholpen. Staat er bij je internetinstellingen nog steeds KPN4G.NL? Het kan zijn dat je telefoon automatisch de instellingen kopieert wanneer je naar een ander land bent geweest.

De technische afdeling heeft wat aangepast aan je simkaart instellingen in de hoop dat je dit niet iedere keer hebt als je uit het buitenland komt 🙂

Zou je de volgende APN instellingen in je telefoon willen zetten en daarna je telefoon uit/aan willen doen?

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (Laat je leeg)
Wachtwoord: (Laat je leeg)

Ik hoor heel graag of je nu weer kunt internetten!

  • Startend Simyaan
  • 8 juli 2014
Tiury;72296 schreef:
Hoi squertes,

Jammer dat de tips van Dries niet hebben geholpen. Staat er bij je internetinstellingen nog steeds KPN4G.NL? Het kan zijn dat je telefoon automatisch de instellingen kopieert wanneer je naar een ander land bent geweest.

De technische afdeling heeft wat aangepast aan je simkaart instellingen in de hoop dat je dit niet iedere keer hebt als je uit het buitenland komt :)

Zou je de volgende APN instellingen in je telefoon willen zetten en daarna je telefoon uit/aan willen doen?

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (Laat je leeg)
Wachtwoord: (Laat je leeg)

Ik hoor heel graag of je nu weer kunt internetten!


Nee nog stééds niet! Ik word er een beetje moedeloos van hoor!

Ernst
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud-moderator
  • 9 juli 2014
Hi squertes,

In je gegevens zie ik dat het inmiddels weer werkt. Wellicht was je net iets te snel met proberen 😉

  • Startend Simyaan
  • 9 juli 2014
Hoi Ernst,

Dat klopt! Het werkt inmiddels weer. Ik was vergeten dat hier nog te melden. Dankjewel voor de oplossing! 😃

Tiury
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • 10 juli 2014
Hoi squertes,

Goed om te horen dat je internet weer werkt! Dankjewel dat je het alsnog even laat weten 😉 Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum.

Reageer