.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

hallo ik heb een nieuwe micro simkaart geactiveerd maar hij doet het het niet.
op mijn symio staat wel het simkaartnummer en pin code maar er staat achter simkaartstatus  n/a
mijn nr is 06********
kunt u hem activeren voor mij ik heb hem nodig
b.v.d
frank van de ven
Reputatie 4
Badge +10
Beste allemaal 🙂,

Welkom op het forum van Simyo!

Afgelopen weekend konden een aantal klanten via Mijn Simyo hun simkaart niet activeren. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Voor meer informatie kan je hier kijken.

@AJ1970; fijn om te horen dat je activatie is gelukt 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Is het bij de anderen ook gelukt om de simkaart te activeren? 🙂
Vandaag vervangende simkaart ontvangen. Geen optie activeren in menus. Kunnen jullie dit zsm doen?

Dankvol!

AJ

Inmiddels verscheen de optie wel. Opgelost dus...
Vandaag vervangende simkaart ontvangen. Geen optie activeren in menus. Kunnen jullie dit zsm doen?

Dankvol!

AJ
Hoi,

ik heb vandaag m'n vervangende  micro simkaart ontvangen, ook bij mij verschijnt er onder Mijn instellingen & Simkaart niet de optie Vervangende Simkaart activeren. Ik lees op het forum dat dit al heel lang een probleem is, waarom wordt dat niet gewoon verholpen?
Het is nu zaterdag dat betekent dus ws dat ik tot maandag moet wachten?

Mijn nieuwe simkaartnummer is: 61156876

m. vr. gr.
Miryam
Badge
Ik kan ook niet vervangende simkaart activeren optie niet vinden.
61157086
Dag,

Ik heb net mijn nano sim ontvangen maar bij mij ontbreek ook het "vervangende simkaart activeren" gedeelte op Mijn Simyo. Kan iemand mij hiermee assisteren?

Dank!
Reputatie 2
Badge +6
Hi camfornow,

I can see you've activated your sim card yesterday around half past nine in the evening? Can you verify if your new sim card is working correctly?
Hi Simyo,

I have received a replacement sim card and I am unable to activate it because  I can't find the option in the My Simyo tab.
My sim card number is 6xxxxxxx.
Badge +6
Hoi Riemptje, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat gisteravond je de vervangende simkaart hebt geactiveerd en daarna de nieuwe pin- en pukcode hebt ontvangen? 😕

Ik ben daarom benieuwd of je zelf inmiddels de oplossing al had gevonden?

Ik hoor graag van je!
Beste simyo,

Ik wil vervangende sim activeren maar deze optie is niet gegeven ondermijn instellingen en simkaart. Ik heb wel mijn nieuwe pin en pukcode maar kan het nergens intypen.
Graag uw hulp.
Riemptje Meines
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Geryv,

Welkom op het forum :)

Fijn dat het al was gelukt om je simkaart te activeren. Ik heb het simkaartnummer van je eerste post verwijderd 🙂
Simkaart werkt inmiddels al. Zou u nog even het simkaartnr. uit vorige mail willen verwijderen / Bedankt.
Hallo, vandaag mijn vervangende (kleinere) simkaart ontvangen maar in 'Mijn instellingen & simkaart ' staat niet de optie ' vervangende simkaart activeren ' !
Hoe nu te handelen ?
Nieuwe simkaartnr xxxxxxxx
Gr.Gery
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Linda S,

Ik heb je vraag hier beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden, vraag ik je een nieuwe vraag op één plek te stellen 🙂 We zien alle vragen en we beantwoorden ze binnen één werkdag.
Ook ellende hier :-(
Vervangende simkaart aangevraagd voor samsung s4 mini.
Ontvangen en volgens mijn instellingen in simyo is status actief.
Kan alleen nog met oude simkaart in oud toestel wel bellen en met nieuwe simkaart in nieuw toestel niet.
Ondanks dat pincode is ingetoetst kan ik slechts noodnummer bellen en geen bereik.
Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar.
Er gebeurd gewoon niets.
Al 2x opnieuw uitgehaald en ingezet. Maar nog niets :-((((((
Reputatie 5
Badge +11
Hoi renjab, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat het met een beetje hulp inmiddels gelukt is 😃
Ook hier een nieuwe nano sim bestelden ontvangen, maar geen optie activeer sim kaart op de site bij mijn instelllingen & simkaart / simkaart. Hoe nu verder ?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Anja59,

Je kunt je vervangende simkaart activeren op Mijn Simyo 🙂 Ga daarvoor naar de tab Mijn Instellingen & Simkaart en klik op de link: activeer simkaart. Als je hier je simkaartnummer invoert kun je die daarna direct gebruiken.

Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Vanwege de aanschaf van een smartpone een vervangende simkaart aangeschaft. Echter de optie "vervangende simkaart activeren"  kan ik niet vinden. 
Badge +8
Hoi fjmascini,

Als alles goed is, staat die optie om je vervangende simkaart te activeren er wel. Jij zag die niet staan?
Ik zie wel dat je een aantal keer ergens op geklikt hebt om je simkaart te annuleren? Misschien is het daar fout gegaan. Ik heb in ieder geval de IT afdeling gevraagd om er nu voor te zorgen dat de juiste simkaart gekoppeld wordt.
Ik houd je op de hoogte, ok?

Groetjes,
Charlene
hallo Simyo
ik heb een vervangende simkaart maar kan deze niet deblokkeren
De bijsluiter vermeldt ( nog steeds!!!) een optie ' vervangende simkaart activeren"  die er kennelijk al heel lang niet is.
Hoe zit dit nu?

Het is zaterdag, de klantenservice neemt niet op en hoe krijg ik nu mijn telefoon werkend? Moet ik tot maandag wachten?
Mijn simkaart nummer is 61065522

Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen.
Alvast bedankt!
Ferco

ps : en laat die bijsluiter nou eens veranderen. Kennelijk veroorzaakt dit veel ongemak
Badge +8
Hoi rietdeh,

Welkom op het forum :)
Gaat je vraag over de aansluiting waar je mee bent ingelogd?
Ik zie daar op 17-4-2014 een bestelling van een vervangende simkaart en die is op 23-4-2014 al geactiveerd. Als het over die simkaart gaat, werkt die nog niet naar behoren?

Ik hoor het graag van je:)

Groetjes, Charlene
Ook ik wil mijn vervangende simkaart graag geactiveerd hebben
Reputatie 2
Badge +6
Hoi marxmit,

Welkom op het forum :)

Fijn dat het gelukt is 🙂 Weet je inmiddels wat het probleem was?

Ik hoor graag van je!

Reageer