.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Badge +6
Ik zou graag een vervangende simkaart aanvragen, maar dit kopje is niet zichtbaar onder selfservice. Hoe kan ik een vervangende nano simkaart aanvragen? 

Mvg


Hoi Jacoba,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je op vandaag een nano simkaart hebt aangevraagd via de persoonlijke pagina.
Ik zou graag een vervangende simkaart aanvragen, maar dit kopje is niet zichtbaar onder selfservice. Hoe kan ik een vervangende nano simkaart aanvragen? 

Mvg
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sebastian,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Hey PjotrA,

Wij hebben jouw nanosim aan jouw aansluiting gekoppeld. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Goededag Alex, 

Ik wil mijn nano-sim graag activeren maar ik kan dat niet doen via "mijn simyo" -> "Sim activeren".
Hoe kan ik nu mijn nano-sim activeren?

Groeten,
Pjotr 
ik heb een vervangende simkaart ontvangen, hoe kan ik deze activeren ik moet contact opnemen met de klantenservice ben ben nu al 45 minuten in de wacht! 
Badge +6
Hoi Soronius,

Ik heb je een aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Hallo,
Gelieve mijn simkaart activeren.
Heb inmiddels contact gehad met klanten service maar helaas kan ik nog steeds niet bellen.
Tevens heb ik 4 werkdagen geleden een contactformulier opgestuurd waar ik nog geen reactie heb opgehad.

Mvg.
Reputatie 5
Badge +10
hoi,

ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.

groet,


Hoi hiroshimito,

Volgens onze gegevens is je simkaart actief en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Dank je Alex, hij werkt

Hoi Stan Versluys,

Bedankt dat je even laat weten dat het werkt :)

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Stan Versluys,

Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Dank je Alex, hij werkt
hoi,

ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.

groet,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stan Versluys,

Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
nee want wij kunnen in het menu van de selfservice niet de instelling"activeren simkaart" vinden.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Stan Versluys,

Je kunt de vervangende simkaart activeren via: Mijn Simyo -> Selfservice -> Activeren simkaart. Kan je het even laten weten als het gelukt is?

Groetjes,

Alex
Badge
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan. 
Bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: *

alvast bedankt!


Welkom op het forum Borislettow,

Volgens onze gegevens is je simkaart al geactiveerd en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag.
Ook ik moet een nieuwe nano simkaart activeren en kan de knop activeren niet zien.
Mijn simkaart nummer is: *

Merci!


Beste Natasha,

Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *

Alvast Bedankt!

Groetjes Rogier


Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan.
Bedankt.


Welkom op het forum Bertine, RogierB en Sandra1967,

Omdat jullie simkaart handmatig is verstuurd, kun je geen activatielink gebruiken. Ik heb de simkaarten zojuist voor jullie laten activeren. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Goedendag , ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd. Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open. Mijn sim kaart nummer is *. Dankjewel alvast. Heb er anders geen tijd voor.

Hoi Nickbu,

Omdat jij je simkaart geblokkeerd hebt ivm 'verloren/gestolen' zul je eerst contact op moeten nemen met de klantenservice om te activeren. Ik heb dit zojuist voor je gedaan.

Groetjes,

Alex
Goedendag , ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd. Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open. Mijn sim kaart nummer is *. Dankjewel alvast. Heb er anders geen tijd voor.
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan. 
Bedankt. 
Hoi RogierB,

Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.


Beste Natasha,

Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *

Alvast Bedankt!

Groetjes Rogier
Ook ik moet een nieuwe nano simkaart activeren en kan de knop activeren niet zien.
Mijn simkaart nummer is: *

Merci!
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: *

alvast bedankt!
Badge +6
Hoi RogierB,

Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.

Reageer