Vraag

nieuwe telefoon vraagt om qr code voor E-sim, wat moet ik doen?

• 4 juli 2020
  • 6 reacties
  • 346 Bekeken

Hallo.

Ik heb een nieuw iphone en wil nu mijn E-sim overzetten van het oude naar het nieuwe toestel.

op hetnieuwe toestel vraagt hij om de qr code. Waar vind ik die of hoe kan ik die aaanvragen?

Het kan ook handmatig, dan heb ik nodig:

-SM-DP adres

- Activeringscode

-Bevestigingscode
 Fijn als jullie kunnen helpen  

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Marcel R,

Welkom op het Simyo forum!

Je kan een Simyo eSIM aleen activeren via de Simyo app, heb je dit al geprobeerd? Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo abonnement? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Groetjes,

Daisy

Hier hetzelfde probleem.

installatie via de simyo-app mislukte.

handmatig de mislukte installatie verwijderd. Weet niet of dat slim was maar nu werkt de installatie via de app niet meer. Vraagt om een toegangscode die ik per sms gekregen zou hebben.

ter verificatie sms toegezonden… kan dit niet per mail?

aangezien de sim niet geinstalleerd is krijg ik die sms niet binnen. 

weet ook de sm-dp+ adres niet

en beveiligingscode word ook gevraagd bij evt handmatig installatie ( iphone SE2020)

Ik ben naar de simyo app gegaan. Daar kun je hem activeren. 

Dat lukte de eerste wel om installatie op te starten..maar die mislukte uiteindelijk.

nu vraagt het via de simyo-app een verificatiecode om te installeren. Die hebben ze per SMS gestuurd . Alleen kan ik die nooit lezen.. 

Installeer de simyo app op je telefoon. Daarin zit de activatie optie. 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Martin172,

Ik stuur je de verificatiecode per privébericht!

Groetjes,

Daisy

Reageer