Graag zou ik ook de activatielink ontvangen zodat ik de eSIM op mijn Watch5 kan activeren.
Ja, dat gaat hem niet worden. De Simyo eSim wordt enkel door de Mijn Simyo app geïnstalleerd. Die app werkt niet op jouw Watch5, dus is het niet mogelijk om daarop dan een Simyo eSim te installeren.
Graag zou ik ook de activatielink ontvangen zodat ik de eSIM op mijn Watch5 kan activeren.
Ja, dat gaat hem niet worden. De Simyo eSim wordt enkel door de Mijn Simyo app geïnstalleerd. Die app werkt niet op jouw Watch5, dus is het niet mogelijk om daarop dan een Simyo eSim te installeren.
Via de app (Galaxy Wear) op de telefoon kun je de eSim activeren op de Watch5. Hiervoor heb ik de link (of QR-code) nodig.
Zoals @Groentjuh al aangeeft de Esim wordt alleen ondersteunt voor smartphone en niet voor smartwatches, wearables. Dus dat gaat hem NIETworden.
Zoals @Groentjuh al aangeeft de Esim wordt alleen ondersteunt voor smartphone en niet voor smartwatches, wearables. Dus dat gaat hem NIETworden.
Ik geloof je, zou jammer zijn. T-Mobile kan dit WEL...
Toch ontvang ik graag de activatielink.
Toch ontvang ik graag de activatielink.
Ik geloof dat T-Mobile dat inderdaad ondersteund. Dat maakt echter niet dat Simyo het ondersteund. De klantenservice heeft geen link die ze jou kunnen toesturen; daarvoor wordt de app gebruikt. Ook ondersteund Simyo nog niet de multi-sim ondersteuning, die T-Mobile gebruikt in het geval van watches.
Een moderator (= Simyo medewerker) zal in de loop van vandaag langs komen en jou vragen beantwoorden. Ik zou verbaast zijn als daar een ander antwoord uitkomt dan: “Wij ondersteunen (nog) geen Samsung smartwatches.”
Toch ontvang ik graag de activatielink.
Ik geloof dat T-Mobile dat inderdaad ondersteund. Dat maakt echter niet dat Simyo het ondersteund. De klantenservice heeft geen link die ze jou kunnen toesturen; daarvoor wordt de app gebruikt. Ook ondersteund Simyo nog niet de multi-sim ondersteuning, die T-Mobile gebruikt in het geval van watches.
Een moderator (= Simyo medewerker) zal in de loop van vandaag langs komen en jou vragen beantwoorden. Ik zou verbaast zijn als daar een ander antwoord uitkomt dan: “Wij ondersteunen (nog) geen Samsung smartwatches.”
Als ik dezelfde gegevens krijg waar de TS om vraagt, dan ben ik benieuwd.
De moderator geeft in een voorgaand bericht aan de code via PB te versturen, die ontvang ik graag.
Geen idee wat T-mobile hiermee te maken heeft
Je bent bij Simyo en die maakt sowieso gebruik van het KPN netwerk.
Als ik dezelfde gegevens krijg waar de TS om vraagt, dan ben ik benieuwd.
De moderator geeft in een voorgaand bericht aan de code via PB te versturen, die ontvang ik graag.
De TS kreeg te horen dat hij/zij de Mijn Simyo app moest installeren.
Bij het aanvragen van een vervangende eSim, ontvangt de gene ter bevestiging een activatie code per SMS op de oude simkaart (om sim swapping tegen te gaan). Deze moet ingegeven worden in de Mijn Simyo app waarna deze de eSim installeert op dat toestel. Als deze oude simkaart verwijderd/kapot/vermist is, dan kan die SMS niet ontvangen worden. In die situatie kan Simyo na het stellen van controlevragen diegene per email diezelfde code toesturen. Die code is de gene code, die de klantenservice toestuurt. Dat zijn de andere vragen in dit topic.
Geen idee wat T-mobile hiermee te maken heeft
T-Mobile heeft ondersteuning voor Samsung’s smartwatches en daar kun je dus bellen met alleen je smartwatch zonder smartphone.
Geen idee wat T-mobile hiermee te maken heeft
T-Mobile heeft ondersteuning voor Samsung’s smartwatches en daar kun je dus bellen met alleen je smartwatch zonder smartphone.
Yep, maar dan nog is het een ander netwerk en bedrijf. Dus staat hier geheel los van.
Hoi @Berpie74,
Bedankt voor je bericht. Zoals @Groentjuh en @Friesian aangeven hebben wij helaas geen activatielink voor de eSIM. Wij werken met de validatiecode die je per sms ontvangt en dan in de Mijn Simyo app invoert. Je kunt de eSIM namelijk alleen installeren via de Mijn Simyo app. Als je deze code niet kunt ontvangen dan sturen wij deze op per e-mail.
Ook zijn onze eSIMs zijn alleen geschikt voor telefoons, het is dus niet mogelijk om een eSIM van Simyo te installeren op je smartwatch. Ik durf je ook niet te zeggen wanneer wij dit wel gaan ondersteunen, dit is namelijk nog niet bekend.
Groetjes,
Roeqajja
Goedenavond,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Op WhatsApp wordt al twee dagen niet gereageerd. Gisteren heb ik contact gehad met de webcare per e-mail en toen was het in eerste instantie opgelost. Daarna heb ik iets aangepast aan de instellingen op mijn telefoon en had ik ineens geen netwerkbereik meer. Sinds vandaag wordt er via de webcare ook niet meer gereageerd. Graag word ik spoedig geholpen!
Met vriendelijke groet,
RS37
Hoi @RS37,
Bedankt voor je bericht. Het is momenteel super druk via meerdere kanalen waardoor onze responstijd inderdaad langer is dan je gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor!
Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op.
Groetjes,
Roeqajja
De code die ik via sms op mijn oude telefoon gekregen heb, leid tot een foutmelding op mijn nieuwe telefoon als ik hem invoer. Zou hier graag mee geholpen worden.
Hoi @Bo.K,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je een foutmelding nadat je de code invoert in de app! Heb je toevallig nog een fysieke simkaart in je toestel? Haal deze er dan even uit, als je nog een simkaart in je telefoon hebt dan krijg je namelijk vaak een foutmelding. Zodra je de eSIM hebt geïnstalleerd kun je je simkaart daarna zonder problemen weer in je toestel doen.
Ik hoor graag van je of dit je heeft geholpen!
Groetjes,
Roeqajja
Hey @Roeqajja,
Ik heb de fysieke simkaart ook uit de oude telefoon gehaald. Helaas maakt dat geen verschil. In het nieuwe toestel komt alleen een eSIM.
Loop tegen dezelfde foutmelding aan.
Als ik in de Mijn Simyo app kijk (op nieuwe telefoon) zie ik dat Simkaartnummer al ingevuld is. Ook Simkaarttype staat ingevuld als eSIM IOS. Simkaartstatus is ook actief, maar dat zal dus nog zijn op mijn iPhone?
Ik kom nog niet echt verder..
Hoi @Bo.K,
Bedankt voor je reactie. Jammer dat dit niet heeft geholpen! Ik wil graag even met je meekijken waar het aan zou kunnen liggen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo,
Graag zou ik ook de activatielink ontvangen zodat ik de eSIM kan activeren.
Alvast bedankt!
Hoi @Maphutha,
Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de code graag op!
Groetjes,
Amy
Hi,
Ik wil mijn esim overzetten op een toestel waarop ik de Simyo app niet kan installeren.
Is het mogelijk om de volgende gegevens van mijn Simyo eSim te ontvangen per mail?
-SM-DP adres
-Activeringscode
Mijn mail is dezelfde als in mijn profiel staat.
Dank,
Michel
Hoi @michel.barca,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Je kunt de eSIM écht alleen via de Mijn Simyo app installeren. Als je de Mijn Simyo app niet kunt installeren op het apparaat waar je de eSIM op wilt hebben, dan is het helaas niet mogelijk op de eSIM te installeren op dit apparaat. Onze eSIMs zijn bovendien alleen geschikt voor mobiele telefoons.
Mocht je vragen hebben hierover, laat het dan weten!
Groetjes,
Roeqajja
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als vele anderen (sim kaart overgeplaatst op een andere iPhone):
Ik heb een SM-DP adres , Activeringscode en bevestigingscode nodig via email. SMS kan ik uiteraard niet ontvangen.
Met vriendelijke groet, Cristina
Hallo,
Heel raar dat overzetten van data van iphone naar andere, simyo esim abonament niet meer werkt. Per ongeluk heb ik ook die andere iphone data erased. omdat apple zei transfer completed. In mijn simyo app staat alleen Simkaartnummer, PUK-code, Simkaartstatus: actief.
Met vriendelijke groet, Cristina
Hoi @cristinan,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! De eSIM van Simyo kan je enkel opnieuw downloaden via de Mijn Simyo app. Ik kan dan de validatiecode even per e-mail naar je versturen . Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde!
Groetjes,
Amy
Hoi @cristinan,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! De eSIM van Simyo kan je enkel opnieuw downloaden via de Mijn Simyo app. Ik kan dan de validatiecode even per e-mail naar je versturen . Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde!
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Ik heb je bericht met mijn gegevens! Ik zie graag je reactie! Alvast dank!
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als anderen hier. Installatie via de app mislukte, waarna ik hem heb verwijderd van mijn telefoon. Nu heb ik geen toegang meer tot mijn berichten voor een nieuwe code.
Zouden jullie mij een verificatiecode kunnen sturen? In mijn app staat dat de sim wel actief is, maar dit is dus niet het geval aangezien ik hem heb verwijderd.
Groet,
Madelon