Hoi @MadelonB,
Bedankt voor je bericht. Oei, dat is inderdaad niet handig, goed dat je contact opneemt! Als het goed is moet je via een iDEAL link nu ook die eSIM kunnen downloaden als je geen toegang hebt tot SMS-berichten. Via dit topic kan je wellicht je antwoord vinden. Laat je mij weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hoi @MadelonB,
Bedankt voor je bericht. Oei, dat is inderdaad niet handig, goed dat je contact opneemt! Als het goed is moet je via een iDEAL link nu ook die eSIM kunnen downloaden als je geen toegang hebt tot SMS-berichten. Via dit topic kan je wellicht je antwoord vinden. Laat je mij weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hi @Amy,
Dank voor je reactie. Echter zie ik helaas deze optie niet staan. Er staat enkel ‘Neem contact op met onze klantenservice’. Erg vreemd, ik heb gisteren de app pas geïnstalleerd (op iOS) dus hij is up to date.
Groetjes,
Madelon
Hoi @MadelonB,
Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het niet lukt! Zou je mij een privé bericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag de code per e-mail naar je op .
Groetjes,
Amy
dit werkt toch allemaal voor geen meter.
Ik kan door dit gedoe al een week niet communiceren en zelfs niet bankieren, al deze belangrijke functies op een halt omdat Simyo er geen werk van heeft gemaakt dit veelvoorkomende probleem waar telefonisch ook echt gebrekkig verstand bij blijkt te zijn, te verhelpen. Sorry hoor, maar verschrikkelijk.
Het gaat nu zo ver dat ik misschien wel weeklange verificatieperiode voor m'n apple id zal moeten ondergaan gezien ik nu een nieuwe telefoon heb maar voor aanvragen nieuw wachtwoord voor de Apple ID geen mobiele verificatie kan volgen. Het gevolg ka zijn dat ik het HELE apple account gegevens ga verliezen als ik die verificatie niet kan doorlopen.
Ik verneem hier op dit forum iets over '’een toezenden van validatiecode (die de QR vertegenwoordigt)??
GRAAG!
Dank.
dit werkt toch allemaal voor geen meter.
Ik kan door dit gedoe al een week niet communiceren en zelfs niet bankieren, al deze belangrijke functies op een halt omdat Simyo er geen werk van heeft gemaakt dit veelvoorkomende probleem waar telefonisch ook echt gebrekkig verstand bij blijkt te zijn, te verhelpen. Sorry hoor, maar verschrikkelijk.
Het gaat nu zo ver dat ik misschien wel weeklange verificatieperiode voor m'n apple id zal moeten ondergaan gezien ik nu een nieuwe telefoon heb maar voor aanvragen nieuw wachtwoord voor de Apple ID geen mobiele verificatie kan volgen. Het gevolg ka zijn dat ik het HELE apple account gegevens ga verliezen als ik die verificatie niet kan doorlopen.
Ik verneem hier op dit forum iets over '’een toezenden van validatiecode (die de QR vertegenwoordigt)??
GRAAG!
Dank.
Wat de moderatoren kunnen doen is de verificatiecode, waar de Simyo app om vraagt voor het installeren van een eSim toe te sturen. Daarvoor moet u wel de Simyo app op jouw iPhone reeds kunnen zetten en zonder Apple ID zou dat lastig kunnen zijn. Helaas ondersteunt Simyo ALLEEN het installeren van de eSim via hun eigen app en niet via enig andere methode (QR of SM-DP/Activeringscode/Bevestigingscode).
Met MFA kunnen processen inderdaad zeer lastig worden. Het kan voorkomen dat de een de ander nodig heeft en die ander de een.
Als dit lang duurt kunt u uiteraard ook overwegen om simpelweg de grote investering van 5 euro te doen voor een fysieke simkaart. Na 2 werkdagen kan die bij u in de brievenbus liggen.
Hoi @Samyo,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Wat @Groentjuh (bedankt!) zegt klopt inderdaad. Onze eSIM kan je alleen downloaden via de Mijn Simyo app.
Mocht je een fysieke simkaart willen dan kan ik dit naar je opsturen. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik maak het dan graag voor je in orde .
Groetjes,
Amy
Goedendag,
Graag zou ik ook de activatielink ontvangen zodat ik de eSIM kan activeren.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Peter
Hi @PeterSmit,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!
Wij werken niet met een activatielink voor je eSIM. Je kunt je eSIM via de Mijn Simyo app installeren bij Instellingen> Simkaart> eSIM “Ga verder met validatie”. Hier kun je je eSIM verifiëren door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent.
Mocht dit niet lukken, dan kun je je eSIM ook verifiëren met een validatiecode. Hiervoor kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.
Groetjes,
Roeqajja
Zelfde probleem hier. App stuurt een verificatiecode via sms, maar de eSim is nog niet geactiveerd, wat nu? Waarom geeft Simyo niet gewoon een we qrcode?? Bij andere providers gaat dit proces zoveel soepeler en eenvoudiger. Heb er nu al spijt van dat ik naar Simyo ben overgestapt…
Hetzelfde probleem hier. Zou de forumbeheerder dit alsjeblieft kunnen oplossen? Hartelijk dank!
Hoi @SivaLei,
Zojuist gereageerd op je andere topics en privébericht.
Groetjes,
Amy