.

Simyo Klantenservice gesloten tijdens de Paasdagen!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Vanwege de het Paasweekend, is de Simyo klantenservice gesloten. Natuurlijk was dit op zondag altijd al het geval maar ook maandag 28 maart zijn wij niet aanwezig. Vanaf dinsdag 29 maart zijn we weer bereikbaar voor vragen.

Wij wensen jullie allemaal een fijn Paasweekend en geniet van de overheerlijke Paasontbijtjes. Wij doen dat in ieder geval in Simyo style 😉 Schrik er niet van als wij wel op Twitter en op het forum aanwezig zijn.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Was dat jouw hapje uit die boterham met hagelslag Angela? Een zeer bescheiden mondje zo te zien... 😉 Ik kom trouwens dinsdag na Pasen naar Nederland, zal eens zien of mijn 06 nummer nog werkt! Zo niet dan hang ik dinsdag meteen aan de telefoon (of het forum)! Prettige Paasdagen aan iedereen!
Reputatie 7
Badge +10
Haha, ik heb er voor de show inderdaad een hapje uitgenomen 😉 Vond ik wel zo leuk voor de foto.

Ah, leuk dat je weer eens op bezoek komt hier! Ik ga er vanuit dat je 06-nummer gewoon werkt en anders weet je ons uiteraard te vinden. Fijne paasdagen Scotsman!
Reputatie 5
Badge +10
Hopelijk werkt je nummer nog Scotsman.

Anders kun je altijd even naar de klantenservice bellen (Een beller is sneller)

Allemaal fijne paasdagen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Maikel.twinnie & Scotsman,

We zijn er weer 😃 Hebben jullie een goede Pasen gehad?

@Scotsman ben je inmiddels veilig aangekomen?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +9
Veilig aangekomen op Schiphol, en ik had meteen een goed 3G signaal van KPN/Simyo!
Veilig aangekomen op Schiphol, en ik had meteen een goed 3G signaal van KPN/Simyo!

Welkom in Nederland 😃
Welkom in de Lage landen, Scotsman.
Heb je door alle paas tumult de koffers kunnen vinden? Waren ze goed verstopt? ;)🆒
Reputatie 7
Badge +10
Veilig aangekomen op Schiphol, en ik had meteen een goed 3G signaal van KPN/Simyo!

Ik had stiekem niet anders verwacht 😉 Fijn dat je veilig geland bent. Kom je ons nog een bezoekje brengen in A'dam 😉
Reputatie 7
Badge +9
Veilig aangekomen op Schiphol, en ik had meteen een goed 3G signaal van KPN/Simyo!

Ik had stiekem niet anders verwacht 😉 Fijn dat je veilig geland bent. Kom je ons nog een bezoekje brengen in A'dam ;)


Durf ik niet. Ik denk dat ze op het Simyo kantoor niet zo gewend zijn aan kerels met harige benen die onder een kilt uitsteken. En iedereen alsmaar vragen of een Schot echt niets onder zijn kilt draagt..... 😃 En of ik dan maar even het bewijs wil leveren... :D:P
Reputatie 7
Badge +9
Welkom in de Lage landen, Scotsman.
Heb je door alle paas tumult de koffers kunnen vinden? Waren ze goed verstopt? ;)🆒


Helaas, ze waren te goed verstopt. Daarom maar een rugzak op wieltjes meegenomen. Ik heb ook verder weinig bagage bij me, eigenlijk alleen mijn paspoort, wat laaglandse euros en mijn iPhone met de Simyo simkaart!
Veilig aangekomen op Schiphol, en ik had meteen een goed 3G signaal van KPN/Simyo!

Ik had stiekem niet anders verwacht 😉 Fijn dat je veilig geland bent. Kom je ons nog een bezoekje brengen in A'dam ;)


Durf ik niet. Ik denk dat ze op het Simyo kantoor niet zo gewend zijn aan kerels met harige benen die onder een kilt uitsteken. En iedereen alsmaar vragen of een Schot echt niets onder zijn kilt draagt..... 😃 En of ik dan maar even het bewijs wil leveren... :D:P


Zolang er maar niks anders onder uit steekt 😃 😛

Durf ik niet. Ik denk dat ze op het Simyo kantoor niet zo gewend zijn aan kerels met harige benen die onder een kilt uitsteken. En iedereen alsmaar vragen of een Schot echt niets onder zijn kilt draagt..... 😃 En of ik dan maar even het bewijs wil leveren... :D:P

Nog een geluk dat je twee machtige wolkenkrabbers hebt vanwaar je het tafereel kunt aanschouwen.

:8:D:)
Reputatie 6
Badge +10
Blij dat het weer meevalt dan Scotsman 😉 Anders kietelt soms een beetje!

Reageer