.

Nieuwe bundels voor Sim Only Abonnementen

  • 13 March 2017
  • 78 reacties
  • 2984 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt gelijk afentoe, meer dan onbeperkt is er uiteraard niet 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Klanten die de bundel nog niet gebruiken, kunnen meer gaan sms'en als ze hem aanzetten 😉 Maar goed punt! Ik ga het aanpassen.
Hoi Tygo,

Wat lastig dat het niet gelijk lukt om je bundels aan te passen.

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het selecteren van de optie voor maandelijks opzegbare bundels. Deze optie hoef je niet te selecteren namelijk. Als jij klikt op ´Bundels wijzigen´, kom je direct in het juiste scherm. Je ziet in de link ook staan ´bundels-wijzigen'. Ik heb in de bijlage een printscreen toegevoegd van onze website. Dan weet je ook wat je ongeveer zou moeten zien :)

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela



Hallo,

Ik had dit scherm al gevonden, maar kan hier niets wijzigen. Ik klik maar hij verandert niet.
onder in het scherm heb ik de melding staan: "Je hebt oude bundels die we niet meer aanbieden"
als ik deze melding wegklik kan ik nog niets wijzigen


Hallo,

Heeft u al een oplossing voor mij?

met vriendelijke groet,
@Tygo2010,

Welke browser gebruik je? Of probeer je het via de app?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tygo2010,

Sorry! Ik heb jouw 2e bericht over het hoofd gezien. Ik ga navraag voor je doen bij mijn collega hierover. Als jij andere bundels selecteert, zou je namelijk gewoon moeten kunnen wijzigen. Kun je mij als aanvullende informatie vertellen via welke browser je dit probeert, of je al een andere browser hebt getest en of je de cookies al eens verwijderd hebt? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag.

Groetjes,
Angela
Hoi Tygo2010,

Sorry! Ik heb jouw 2e bericht over het hoofd gezien. Ik ga navraag voor je doen bij mijn collega hierover. Als jij andere bundels selecteert, zou je namelijk gewoon moeten kunnen wijzigen. Kun je mij als aanvullende informatie vertellen via welke browser je dit probeert, of je al een andere browser hebt getest en of je de cookies al eens verwijderd hebt? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag.

Groetjes,
Angela


Hoi,

Ik had alleen via internet explorer geprobeert, maar nu ook via Chrome......en warempel....het is gelukt.
Dank je voor je hulp in deze!

groetjes
Daarom vroeg ik ook hoe je het probeerde.:P Chrome blijkt nog steeds de meest effectieve browser te zijn in combi met de pagina's van Simyo.
Badge
Eens met een aantal collega reageerders: dit was een uitgelezen mogelijkheid om een groter gb aanbod voor internet te introduceren. Met minimaal 10gb zit je niet meteen in de stress als je wat simpele filmpjes kijk of een software update hebt. Dat Simyo de echt heavy users buiten de deur wil houden kan ik me iets bij voorstellen, maar de trend van meer internetgebruik is er nu eenmaal dus dan moeten de pakketten logischerwijze meegroeien.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Franktienhoven,

Goed dat jij je mening bij ons laat horen 🙂 Dit stellen we zeer op prijs. Het is voor ons erg belangrijk om, juist nu met de komst van gratis 4G, feedback te krijgen over de databundels. Ik zorg ervoor dat jou feedback bij de juiste persoon terecht komt zodat we hiernaar kunnen kijken.

@Ray, je was me net voor. Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
Top actie! ik ben 2 euro minder gaan betalen en heb er 500mb bij gekregen en ook 4g. Prima tevreden.
Badge
Ik zou graag de gratis 4G bundel inschakelen, maar krijg deze melding op mijn Simyo:

Je hebt oude bundels, die we niet meer aanbieden. Je kunt je oude bundels houden.
Als je voor andere bundels kiest, is het later niet mogelijk om weer voor je oude bundels te kiezen.

De prijs blijft hetzelfde, namelijk 4 euro voor 100 minuten, en 6 euro voor 1000 mb.
Blijft deze prijs gewoon gelden als ik de bundel omzet van oud naar nieuw?
Wat voor gevolgen heeft het dan als ik hem omzet?
Hoi Tygo,

Wat lastig dat het niet gelijk lukt om je bundels aan te passen.

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het selecteren van de optie voor maandelijks opzegbare bundels. Deze optie hoef je niet te selecteren namelijk. Als jij klikt op ´Bundels wijzigen´, kom je direct in het juiste scherm. Je ziet in de link ook staan ´bundels-wijzigen'. Ik heb in de bijlage een printscreen toegevoegd van onze website. Dan weet je ook wat je ongeveer zou moeten zien :)

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela



Hallo,

Ik had dit scherm al gevonden, maar kan hier niets wijzigen. Ik klik maar hij verandert niet.
onder in het scherm heb ik de melding staan: "Je hebt oude bundels die we niet meer aanbieden"
als ik deze melding wegklik kan ik nog niets wijzigen


Ik heb precies hetzelfde als jij Tygo, graag zou ik ook weten hoe dit komt. Ik wil n.l. ook wel gratis 4g ipv 3, en gratis die 1000mb ipv de 300 die ik nu heb. :8
Hoi Tygo,

Wat lastig dat het niet gelijk lukt om je bundels aan te passen.

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het selecteren van de optie voor maandelijks opzegbare bundels. Deze optie hoef je niet te selecteren namelijk. Als jij klikt op ´Bundels wijzigen´, kom je direct in het juiste scherm. Je ziet in de link ook staan ´bundels-wijzigen'. Ik heb in de bijlage een printscreen toegevoegd van onze website. Dan weet je ook wat je ongeveer zou moeten zien :)

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela



Hallo,

Ik had dit scherm al gevonden, maar kan hier niets wijzigen. Ik klik maar hij verandert niet.
onder in het scherm heb ik de melding staan: "Je hebt oude bundels die we niet meer aanbieden"
als ik deze melding wegklik kan ik nog niets wijzigen


Ik heb precies hetzelfde als jij Tygo, graag zou ik ook weten hoe dit komt. Ik wil n.l. ook wel gratis 4g ipv 3, en gratis die 1000mb ipv de 300 die ik nu heb. :8


Ah, ik lees nu terug dat ik het dan via chrome moet doen. Maar die werkt even niet door installatie van horizon box. Zodra dat is gefixt zal ik het nog een keer proberen 🙂
Geweldig die nieuwe bundels, maar ik zie het nut er niet van in om mijn oude bundels te wijzigen. De prijzen zijn precies hetzelfde... Het enige is dat ik voor 4G gratis kan kiezen, maar dat verbruikt ook meer data.:8
Voorheen kon ik ook altijd kiezen voor de optie maandelijks opzegbaar of verlengen met nog één jaar, maar dat zie ik nu nergens terug. Dus heb ook geen mogelijkheid voor een gunstig verlengingsvoorstel..:(

Dus kom eens met een goed voorstel waar ik wat aan heb als klant :)

Bijgaand een screenshot van mijn scherm, cookies etc zijn geaccepteerd. Verschillende browers geprobeerd maar niets mocht baten.
Bedankt voor het leuke aanbod voor extra MB's en 4G voor dezelfde prijs als ik nu betaal. Ik vraag me wel af wat er over een jaar gebeurt: blijf ik dan 10 euro betalen of wordt de prijs dan de 'gewone' 13 euro die ik als nieuwe klant zou betalen? Zou ik in dat geval over een jaar weer terug kunnen naar mijn huidige abonnement en prijs alhoewel mijn huidige 500Mb databundel, op jullie site in ieder geval, niet meer wordt aangeboden?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi TevredenSimyoGebruiker,

De prijs voor bundels die je hebt blijven hetzelfde zolang je die houdt, afgezien van een, niet te verwachten, inflatiecorrectie. Je kan altijd terug als de bundel nog bestaat, naar oude bundels kan je dus niet meer terug.
Dus ik zou gewoon voor de je huidige prijs overgaan naar extra MB's en 4G
Reputatie 7
Badge +9
Hoi MMMHOLLAND,

Er zit geen bijlage bij je bericht...., voor de rest zal een moderator reageren.
Hoi TevredenSimyoGebruiker,

De prijs voor bundels die je hebt blijven hetzelfde zolang je die houdt, afgezien van een, niet te verwachten, inflatiecorrectie. Je kan altijd terug als de bundel nog bestaat, naar oude bundels kan je dus niet meer terug.
Dus ik zou gewoon voor de je huidige prijs overgaan naar extra MB's en 4G


Dag Frans, hartelijk dank voor je snelle reactie. Mijn huidige abonnement bevat een 500Mb databundel. Volgens de website bestaat deze niet meer en zou ik over een jaar gedwongen zijn om bij de 1000Mb bundel te blijven. In dat geval wordt mijn abonnement dan dus minstens 3 euro duurder. De extra 500Mb heb ik niet nodig, dus de vraag is of ik 3 euro voor 4G over heb. Hier ga ik over nadenken.


Dag Frans, hartelijk dank voor je snelle reactie. Mijn huidige abonnement bevat een 500Mb databundel. Volgens de website bestaat deze niet meer en zou ik over een jaar gedwongen zijn om bij de 1000Mb bundel te blijven. In dat geval wordt mijn abonnement dan dus minstens 3 euro duurder. De extra 500Mb heb ik niet nodig, dus de vraag is of ik 3 euro voor 4G over heb. Hier ga ik over nadenken.

Dit is een beetje kort door de bocht vrees ik.
Wanneer je veel Wi-Fi gebruikt kun je nog steeds beperkt...enigszins beperkt data gebruiken, ook met 4G.
Gebruik je echter regelmatig 4G meer dan Wi-Fi dan kan het verhaal anders worden en is het maar de vraag of je wel voldoende hebt aan 500 MB.

De hoeveelheid MB die je nodig hebt is en blijft afhankelijk van de gebruiker zowel met 3G als 4G. Bij je overdenking is het dus goed om ook na te gaan wat je echt gebruikt, youtube filmpjes
in HD enz.

Dit is een beetje kort door de bocht vrees ik.
Wanneer je veel Wi-Fi gebruikt kun je nog steeds beperkt data gebruiken, ook met 4G.
Gebruik je echter regelmatig 4G meer dan Wi-Fi dan kan het verhaal anders worden en is het maar de vraag of je wel voldoende hebt aan 500 MB.

De hoeveelheid MB die je nodig hebt is en blijft afhankelijk van de gebruiker zowel met 3G als 4G.


De beslissing is natuurlijk voor iedere gebruiker anders. Zelf gebruik ik vrijwel alleen Wifi en heb ik nog nooit meer dan 300Mb op gemaakt. Nog eens 500Mb heb ik dus niet nodig en die 3 euro extra (na een jaar) zou dus alleen voor 4G zijn. Is dat het waard?
Reputatie 7
Badge +9
over een jaar betaal je niet die 3 euro extra, als je deze bundel nu koopt blijft die gewoon geldig zolang als je wilt, alleen als je later, bij wijze van spreken, naar 3000 MB wilt en dat daarna de 1000 MB bundel niet meer bestaat... dan kan je niet terug naar 1000, ook niet naar 500 want die bundel is niet meer te koop.
De prijs van jouw, eventuele, nieuwe bundel van 1000 MB blijft dus geldig zolang als jij deze blijft gebruiken.

De 4G is gewoon gratis op alle bundels, ook op je oude bundel kan je die inschakelen, per maand kan je die aan of uitzetten. Eenvoudiger is om de 4G in Mijn Simyo aan te laten staan en in jouw toestel te kiezen voor 4G of 3G wanneer het jou het beste uitkomt.
Geweldig die nieuwe bundels, maar ik zie het nut er niet van in om mijn oude bundels te wijzigen. De prijzen zijn precies hetzelfde... Het enige is dat ik voor 4G gratis kan kiezen, maar dat verbruikt ook meer data.:8
Voorheen kon ik ook altijd kiezen voor de optie maandelijks opzegbaar of verlengen met nog één jaar, maar dat zie ik nu nergens terug. Dus heb ook geen mogelijkheid voor een gunstig verlengingsvoorstel..:(

Dus kom eens met een goed voorstel waar ik wat aan heb als klant :)

Bijgaand een screenshot van mijn scherm, cookies etc zijn geaccepteerd. Verschillende browers geprobeerd maar niets mocht baten.


Nu zit het er als het goed is wel een bijlage bij 🙂
... Het enige is dat ik voor 4G gratis kan kiezen, maar dat verbruikt ook meer data.:8

Nu zit het er als het goed is wel een bijlage bij :)

Yep, de bijlage is er.
Je zegt 4G gebruikt meer data. Ik zou zeggen, heb je een 4G ready toestel, zet dan 4G eens aan. Probeer het een dag uit, installeer wel een data monitor, en vergelijk het dan eens met je telefoon op ten hoogste 3G.
Dus 2 dagen test....dag 1 op 3G, dag 2 op 4G als hoogste. Gebruik zoals je normaal ook doet. 🙂 Dan weet je pas het verschil voor jou persoonlijk en niet via heb horen zeggen....

Ik heb Android en met opera max kun je bij zowel 3G als 4G daarmee een heel groot verschil maken.
Badge
Hoi
Heb nu nog de 500 MB voor 6euro+ 500 mb gratis.
Als ik nu de 1000mb voor 6 euro bundel neem ,word die dan ook weer verdubbeld? Dus 1000 + 1000mb voor 6 euro?
Badge
Kan je 4G ook uitzetten? Ik zie het wel zitten om voor 2 euro meer van 200 naar 1000MB te gaan maar als dat door 4G allemaal wordt opgesnoept dan schiet het voor mij nog niet op!

Reageer