Hoi allemaal,
Per 14 maart wijzigt Simyo de Sim Only bundels. In dit topic vertel ik jullie graag wat er verandert en vind je in de 1e reactie een lijst met veelgestelde vragen. Is het nog niet helemaal duidelijk voor je? Stel je vragen dan gerust. We helpen je graag verder
Gratis 4G
Een wens die jullie vaak aan ons hebben doorgegeven, kunnen wij in vervulling laten gaan! 4G is vanaf nu gratis bij Simyo voor Sim Only gebruikers. Het blijft een extra bundel die je gratis aan kunt zetten, maar dit hoeft dus niet. We willen 4G niet opdringen en je de mogelijkheid geven om de bundel uit te zetten en gebruik te maken van 3G. Dat kan handig zijn icm een kleinere internetbundel. In dit topic, vind je alle informatie die je nodig hebt over 4G. Heb je al 4G aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch gratis.
Let op! Zet je 4G aan? Zet dan altijd je telefoon even uit en weer aan.
Nieuwe bundels
Onze belbundels en internetbundels zijn vanaf vandaag ook anders. Niet alleen het soort bundel wat je kunt kiezen is anders, maar ook de prijzen zijn gewijzigd. Zo kun je bijvoorbeeld voordeliger internetten 🙂 Om na te gaan wat er voor jou verandert of misschien hetzelfde blijft, kun je het beste inloggen op Mijn Simyo. In het overzicht waar je normaal je bundels wijzigt, zie je nu de nieuwe bundels staan en kun je ze makkelijk vergelijken met de oude!
Onbeperkt bellen
Nieuw! De onbeperkt bellen bundel 🙂 Ook deze bundel is vaak aangevraagd bij ons. En ook dit hebben we nu mogelijk kunnen maken! Goed om te weten: onbeperkt is bij ons ook écht onbeperkt. Hierbij geldt wel de regel dat je de aansluiting gebruikt waarvoor hij bedoeld is. Het is dus niet de bedoeling om bijvoorbeeld een constante verbinding open te laten staan als babyfoon o.i.d.
Sms Onbeperkt
Deze bundel hadden we al en blijft bestaan, maar hij wordt een stuk voordeliger. Je gaat namelijk van € 3,- naar € 1,-. In dit topic vind je hier meer informatie over. Heb je al een onbeperkt sms bundel aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch aangepast naar € 1,-.
Natuurlijk zien we jullie mening hierover graag terug. Wat vind je van de wijzigingen en heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
Bladzijde 1 / 4
FAQ
Hoe werkt het wijzigen van je bundels?
Je kunt je bundels één keer per maand wijzigen op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app. Met een Sim Only abonnement kun je iedere maand gratis je bundels aanpassen. Naar boven én naar
beneden.
Wanneer gaan de nieuwe bundels in?
Op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen. Heb je geen internetbundel, Sms Onbeperkt of 4G en schakel je deze in? Dan zijn ze direct actief.
Hoe vaak kan ik mijn bundels wijzigen per maand?
Eén keer per maand. Je kunt je bundels iedere maand tot het einde van de maand wijzigen. De wijzigingen gaan op de eerste dag van de volgende maand in.
Ik heb net een bundelwijziging gedaan. Wat nu?
Dan kun je deze maand niet meer aanpassen. Je kunt één keer per maand je bundel aanpassen. Vanaf de eerste dag van de volgende maand kun je weer een bundelwijziging doen en kiezen voor de nieuwe bundels
Ik ben tevreden over m’n huidige bundels, ik wil niet aanpassen, wat nu?
Dan hoef je niets te doen. Als je niets doet, kun je je huidige bundel gewoon blijven gebruiken en blijft de prijs gelijk. Want jij bepaalt of hoe je bundels eruit zien!
Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Jazeker! Alle Sim Only bellers kunnen gebruik maken van het nieuwe aanbod. Pas direct je bundels aan op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app
Waarom krijg ik een verlengaanbod?
Je krijgt een aanbod omdat je minimaal 9 maanden klant bent bij Simyo. En omdat we erg blij zijn dat je Simyo beller bent! Daarom kun je nu extra voordelig verlengen voor een jaar met onze nieuwe bundels. Ook na dat jaar maak je gebruik van dezelfde prijzen.
Krijg ik een nieuw contract als ik verleng met een jaar?
Ja! Als je verlengt met een jaar krijg je een nieuw jaarcontract. Is de einddatum van je huidige contract nog niet voorbij? Dan schuift deze één jaar op.
Krijg ik een nieuw contract als ik al eens verlengd heb?
Nee, als je kiest voor de nieuwe bundels dan wijzig je alleen je bundel. Je verlengt niet opnieuw je contract. Je krijgt alleen een nieuw contract als je nog niet eerder verlengd hebt met 1 jaar.
Kan ik hierna mijn bundels nog wel maandelijks wijzigen?
Ja, natuurlijk! Met een Simyo Sim Only abonnement kun je iedere maand je bundels aanpassen, naar boven en beneden. Ook als je je abonnement verlengt met een jaar.
Kan ik 4G gebruiken als ik Prepaid heb?
Nee, je kunt alleen gebruik maken van gratis 4G met een Sim Only abonnement. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Omdat je niet zo'n grote bundel voor Prepaid kunt kiezen, is ook de optie voor 4G niet mogelijk.
Hoe werkt het wijzigen van je bundels?
Je kunt je bundels één keer per maand wijzigen op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app. Met een Sim Only abonnement kun je iedere maand gratis je bundels aanpassen. Naar boven én naar
beneden.
Wanneer gaan de nieuwe bundels in?
Op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen. Heb je geen internetbundel, Sms Onbeperkt of 4G en schakel je deze in? Dan zijn ze direct actief.
Hoe vaak kan ik mijn bundels wijzigen per maand?
Eén keer per maand. Je kunt je bundels iedere maand tot het einde van de maand wijzigen. De wijzigingen gaan op de eerste dag van de volgende maand in.
Ik heb net een bundelwijziging gedaan. Wat nu?
Dan kun je deze maand niet meer aanpassen. Je kunt één keer per maand je bundel aanpassen. Vanaf de eerste dag van de volgende maand kun je weer een bundelwijziging doen en kiezen voor de nieuwe bundels
Ik ben tevreden over m’n huidige bundels, ik wil niet aanpassen, wat nu?
Dan hoef je niets te doen. Als je niets doet, kun je je huidige bundel gewoon blijven gebruiken en blijft de prijs gelijk. Want jij bepaalt of hoe je bundels eruit zien!
Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Jazeker! Alle Sim Only bellers kunnen gebruik maken van het nieuwe aanbod. Pas direct je bundels aan op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app
Waarom krijg ik een verlengaanbod?
Je krijgt een aanbod omdat je minimaal 9 maanden klant bent bij Simyo. En omdat we erg blij zijn dat je Simyo beller bent! Daarom kun je nu extra voordelig verlengen voor een jaar met onze nieuwe bundels. Ook na dat jaar maak je gebruik van dezelfde prijzen.
Krijg ik een nieuw contract als ik verleng met een jaar?
Ja! Als je verlengt met een jaar krijg je een nieuw jaarcontract. Is de einddatum van je huidige contract nog niet voorbij? Dan schuift deze één jaar op.
Krijg ik een nieuw contract als ik al eens verlengd heb?
Nee, als je kiest voor de nieuwe bundels dan wijzig je alleen je bundel. Je verlengt niet opnieuw je contract. Je krijgt alleen een nieuw contract als je nog niet eerder verlengd hebt met 1 jaar.
Kan ik hierna mijn bundels nog wel maandelijks wijzigen?
Ja, natuurlijk! Met een Simyo Sim Only abonnement kun je iedere maand je bundels aanpassen, naar boven en beneden. Ook als je je abonnement verlengt met een jaar.
Kan ik 4G gebruiken als ik Prepaid heb?
Nee, je kunt alleen gebruik maken van gratis 4G met een Sim Only abonnement. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Omdat je niet zo'n grote bundel voor Prepaid kunt kiezen, is ook de optie voor 4G niet mogelijk.
A
4G is voor sim only niet voor prepaid.
Hoi Ahmed,
Bedankt! We zijn blij met de wijzigingen. Juist door de veranderingen wat betreft 4G, nemen we feedback over grotere databundels extra serieus. Ik zorg ervoor dat dit bij de juiste persoon terecht komt 🙂
Bedankt! We zijn blij met de wijzigingen. Juist door de veranderingen wat betreft 4G, nemen we feedback over grotere databundels extra serieus. Ik zorg ervoor dat dit bij de juiste persoon terecht komt 🙂
Ben het met Ahmed eens, wil in de vakantie mijn bundel gebruiken voor persoonlijke hotspot ipv wifi van de camping.
Ga dit niet redden met 4000 MB, hiervoor kon ik nog 6000 kiezen!
Ga dit niet redden met 4000 MB, hiervoor kon ik nog 6000 kiezen!
Klanten die de bundel nog niet gebruiken, kunnen meer gaan sms'en als ze hem aanzetten 😉 Maar goed punt! Ik ga het aanpassen.
Daarom vroeg ik ook hoe je het probeerde.:P Chrome blijkt nog steeds de meest effectieve browser te zijn in combi met de pagina's van Simyo.
Hoi TevredenSimyoGebruiker,
De prijs voor bundels die je hebt blijven hetzelfde zolang je die houdt, afgezien van een, niet te verwachten, inflatiecorrectie. Je kan altijd terug als de bundel nog bestaat, naar oude bundels kan je dus niet meer terug.
Dus ik zou gewoon voor de je huidige prijs overgaan naar extra MB's en 4G
De prijs voor bundels die je hebt blijven hetzelfde zolang je die houdt, afgezien van een, niet te verwachten, inflatiecorrectie. Je kan altijd terug als de bundel nog bestaat, naar oude bundels kan je dus niet meer terug.
Dus ik zou gewoon voor de je huidige prijs overgaan naar extra MB's en 4G
Hi Ray,
Goed dat je dit aankaart! Dat staat er omdat het gaat om goedkopere verlengbundels. Als je al eens eerder hebt verlengd, dan kun je voor eeuwig gebruik maken van goedkopere bundels, maar dit zijn wel verlengbundels.
Dat gezegd hebbende: het is wel verwarrend dat het zo in de e-mail staat als je niet hebt verlengd! Ik zal dit doorgeven aan de afdeling die hierover gaat, dankjewel 🙂
Groetjes,
Jihane
Goed dat je dit aankaart! Dat staat er omdat het gaat om goedkopere verlengbundels. Als je al eens eerder hebt verlengd, dan kun je voor eeuwig gebruik maken van goedkopere bundels, maar dit zijn wel verlengbundels.
Dat gezegd hebbende: het is wel verwarrend dat het zo in de e-mail staat als je niet hebt verlengd! Ik zal dit doorgeven aan de afdeling die hierover gaat, dankjewel 🙂
Groetjes,
Jihane
Hoi Nanuno,
Zolang het geen betaalde - 0900 - nummers of nummers in het buitenland zijn mag dat.
Zolang het geen betaalde - 0900 - nummers of nummers in het buitenland zijn mag dat.
Voor grootverbruikers is dit een mooie ontwikkeling.
Mijn vrouw heeft echter een tijd geleden een verlengingsaanbod gehad en betaald nu voor 300 minuten en 1GB 11 euro p/m. Met de nieuwe bundels zou ze hier op achteruit gaan.
Als zij op wat voor manier dan ook haar bundel aan zou passen heeft dat qua kosten nadelige gevolgen. Voor dezelfde bundel zou ze nu 14 euro per maand kwijt zijn. Waarom ziet zij de "aanbiedingsprijzen" niet meer omdat ze al verlengt heeft?
Mijn vrouw heeft echter een tijd geleden een verlengingsaanbod gehad en betaald nu voor 300 minuten en 1GB 11 euro p/m. Met de nieuwe bundels zou ze hier op achteruit gaan.
Als zij op wat voor manier dan ook haar bundel aan zou passen heeft dat qua kosten nadelige gevolgen. Voor dezelfde bundel zou ze nu 14 euro per maand kwijt zijn. Waarom ziet zij de "aanbiedingsprijzen" niet meer omdat ze al verlengt heeft?
WOW :D:cool: Wat een mooie en leuke verrassing. Ik ben ontzettend blij met deze ontwikkeling, geheel boven verwachting. Complimenten Simyo!! En we zijn weer scherp en actueel! Ik ga met heel veel plezier de nieuwe bundels en gratis 4G gebruiken.
Hoi TricTrac,
Bedankt voor je reactie en goed dat je deze opmerking maakt 🙂
Ik ben zo vrij geweest om de gegevens van jullie erbij te pakken en hier zie ik dat jouw vrouw op dit moment inderdaad gebruikmaakt van ons verlengaanbod. Dit betekent dat zij ook vanuit onze nieuwe bundels, de verlengbundels mag gebruiken. Dit betekent 300 belminuten voor € 5,- en 1000MB voor € 6,- . Ze blijft dan dus hetzelfde betalen 🙂 Als ze wil, kan ze vanaf nu ook gratis gebruik maken van 4G!
Als ze inlogt op Mijn Simyo, zou zij deze prijzen ook moeten zien staan. Kun je dat controleren?
@Jussie, bedankt voor je leuke reactie 😃 Heel goed om te zien dat je zo blij bent met deze veranderingen. Dat is waar we het voor gedaan hebben. Veel plezier van de nieuwe bundels en natuurlijk gratis 4G!
Groetjes,
Angela
Bedankt voor je reactie en goed dat je deze opmerking maakt 🙂
Ik ben zo vrij geweest om de gegevens van jullie erbij te pakken en hier zie ik dat jouw vrouw op dit moment inderdaad gebruikmaakt van ons verlengaanbod. Dit betekent dat zij ook vanuit onze nieuwe bundels, de verlengbundels mag gebruiken. Dit betekent 300 belminuten voor € 5,- en 1000MB voor € 6,- . Ze blijft dan dus hetzelfde betalen 🙂 Als ze wil, kan ze vanaf nu ook gratis gebruik maken van 4G!
Als ze inlogt op Mijn Simyo, zou zij deze prijzen ook moeten zien staan. Kun je dat controleren?
@Jussie, bedankt voor je leuke reactie 😃 Heel goed om te zien dat je zo blij bent met deze veranderingen. Dat is waar we het voor gedaan hebben. Veel plezier van de nieuwe bundels en natuurlijk gratis 4G!
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Ik heb een prepaid, kan ik ook ergens 4G aanzetten?
Ik heb een prepaid, kan ik ook ergens 4G aanzetten?
+1
Angela,
Wat een ontzettend goed nieuws!! Ik ben er heel erg blij mee.
Ik ga 4G meteen aanzetten ;)
Groet,
Karin
Wat een ontzettend goed nieuws!! Ik ben er heel erg blij mee.
Ik ga 4G meteen aanzetten ;)
Groet,
Karin
Hoi JohannaTingen & Karin69,
@JohannaTingen, goed dat je dit vraagt! 4G is niet beschikbaar voor Prepaid. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Op de foto die ik heb toegevoegd als bijlage, zie je hoeveel sneller je foto's laden of je filmpjes kunt streamen. Dit betekent dat je dus meer MB's verbruikt in een kortere tijd. Omdat de hoogste bundel voor Prepaid 1000MB heeft, hebben we ervoor gekozen om geen 4G aan te bieden. Zo voorkomen we dat je eventuele kosten in de min gaat maken, of snel door je bundel heengaat.
Je kan altijd overstappen naar Sim Only met behoud van je telefoonnummer. Wil je niet gelijk een jaarabonnement? Dan kun je ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt dan van alle voordelen gebruiken maken 🙂 Heb je hier nog vragen over?
@Karin69, wat goed om te zien dat je tevreden bent met de nieuwe wijzigingen 😃 Veel plezier van sneller internet met 4G!
@Friesian, je was me voor! Bedankt voor je antwoord :)
Groetjes,
Angela
@JohannaTingen, goed dat je dit vraagt! 4G is niet beschikbaar voor Prepaid. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Op de foto die ik heb toegevoegd als bijlage, zie je hoeveel sneller je foto's laden of je filmpjes kunt streamen. Dit betekent dat je dus meer MB's verbruikt in een kortere tijd. Omdat de hoogste bundel voor Prepaid 1000MB heeft, hebben we ervoor gekozen om geen 4G aan te bieden. Zo voorkomen we dat je eventuele kosten in de min gaat maken, of snel door je bundel heengaat.
Je kan altijd overstappen naar Sim Only met behoud van je telefoonnummer. Wil je niet gelijk een jaarabonnement? Dan kun je ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt dan van alle voordelen gebruiken maken 🙂 Heb je hier nog vragen over?
@Karin69, wat goed om te zien dat je tevreden bent met de nieuwe wijzigingen 😃 Veel plezier van sneller internet met 4G!
@Friesian, je was me voor! Bedankt voor je antwoord :)
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Klopt het wel dat onbeperkt SMS voor mensen die dit al hebben gratis wordt en voor mensen die het nemen € 1,-- gaat kosten?
Sms Onbeperkt
Deze bundel hadden we al en blijft bestaan, maar hij wordt een stuk voordeliger. Je gaat namelijk van € 3,- naar € 1,-. Zo kun je nog meer sms'en met elkaar voor nog minder geld. In dit topic vind je hier meer informatie over. Heb je al een onbeperkt sms bundel aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch gratis.
Klopt het wel dat onbeperkt SMS voor mensen die dit al hebben gratis wordt en voor mensen die het nemen € 1,-- gaat kosten?
Sms Onbeperkt
Deze bundel hadden we al en blijft bestaan, maar hij wordt een stuk voordeliger. Je gaat namelijk van € 3,- naar € 1,-. Zo kun je nog meer sms'en met elkaar voor nog minder geld. In dit topic vind je hier meer informatie over. Heb je al een onbeperkt sms bundel aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch gratis.
Goed dat je dat ziet, Franswon! Dat hoort niet zo te staan. Ik denk dat ik in de war was met gratis 4G :? Ik heb het nu aangepast zoals het er hoort te staan. Iedereen gaat dus € 1,- betalen. Bedankt voor je oplettendheid!
Gefeliciteerd met de nieuwe bundels. Zien er prima uit! Fijn dat 4G eindelijk standaard wordt :-)
Helaas word ik er niet zo erg blij van. Ik had verwacht dat anno 2017 grote internetbundels zouden worden aangeboden. Lees: 12+ gig data. Jammer.
Helaas word ik er niet zo erg blij van. Ik had verwacht dat anno 2017 grote internetbundels zouden worden aangeboden. Lees: 12+ gig data. Jammer.
Bedankt! We zijn blij met de wijzigingen. Juist door de veranderingen wat betreft 4G, nemen we feedback over grotere databundels extra serieus. Ik zorg ervoor dat dit bij de juiste persoon terecht komt :)
Dank Angela! Ik hoop inderdaad dat het bij de juiste personen terechtkomt en dat het op een hele korte termijn evt. doorgevoerd kan worden mocht Simyo daar brood in zien. ^^
Werkze!
Wie weet! Natuurlijk kan ik niets beloven, maar we gaan er zeker naar kijken 😃 Bedankt voor je feedback, Ahmed!
Hallo,
Ik wil graag mijn oude bundel aanpassen naar een nieuwe bundle.
Nu heb ik een bundle welke per maand opzegbaar is, echter kan ik deze optie niet selecteren/vinden bij de nieuwe bundel aanbiedingen.
Is het niet mogelijk om een nieuwe bundle te kiezen welke ik per maand kan opzeggen?
Ik wil graag mijn oude bundel aanpassen naar een nieuwe bundle.
Nu heb ik een bundle welke per maand opzegbaar is, echter kan ik deze optie niet selecteren/vinden bij de nieuwe bundel aanbiedingen.
Is het niet mogelijk om een nieuwe bundle te kiezen welke ik per maand kan opzeggen?
Hoi Tygo,
Wat lastig dat het niet gelijk lukt om je bundels aan te passen.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het selecteren van de optie voor maandelijks opzegbare bundels. Deze optie hoef je niet te selecteren namelijk. Als jij klikt op ´Bundels wijzigen´, kom je direct in het juiste scherm. Je ziet in de link ook staan ´bundels-wijzigen'. Ik heb in de bijlage een printscreen toegevoegd van onze website. Dan weet je ook wat je ongeveer zou moeten zien :)
Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Wat lastig dat het niet gelijk lukt om je bundels aan te passen.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het selecteren van de optie voor maandelijks opzegbare bundels. Deze optie hoef je niet te selecteren namelijk. Als jij klikt op ´Bundels wijzigen´, kom je direct in het juiste scherm. Je ziet in de link ook staan ´bundels-wijzigen'. Ik heb in de bijlage een printscreen toegevoegd van onze website. Dan weet je ook wat je ongeveer zou moeten zien :)
Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Hoi Ron H,
Bedankt voor je feedback! Net als het bericht van Ahmed, heb ik de jouwe ook doorgezet naar de juiste afdeling. Ik kan geen verandering beloven, maar we gaan er zeker naar kijken :)
Groetjes,
Angela
Bedankt voor je feedback! Net als het bericht van Ahmed, heb ik de jouwe ook doorgezet naar de juiste afdeling. Ik kan geen verandering beloven, maar we gaan er zeker naar kijken :)
Groetjes,
Angela
Bladzijde 1 / 4
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.