.

Nieuwe bundels voor Sim Only Abonnementen

  • 13 March 2017
  • 78 reacties
  • 2984 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nanuno,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat je inmiddels heel goed bent geholpen door franswon, want het klopt wat hij zegt. Met een onbeperkt bellen bundel kun je onbeperkt bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers. Betaalde servicenummers zijn hierop een uitzondering.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ franswon, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Hallo Simyo team,

Mijn huidige bundels worden niet meer aangeboden en ik mag dus wisselen. Echter, het alternatief dat wordt aangeboden is exact gelijk aan mijn huidige bundel. Zowel de prijs als min/sms en MB's (zie screenshot).

Ik vroeg mij af waar de verschillen dan in zitten (voorwaarden?), want ik kan daar verder geen informatie over vinden.

Vriendelijke groet,
Jeroen
Badge +7
Hoi Jeroen.,

Ik kan het me voorstellen dat je je afvraagt wat het verschil is. In jouw geval is er helaas geen verschil. Met de introductie van de nieuwe bundels hebben we veel bundels veranderd. De meest gekozen bundels, die van 300 belminuten en 1000 MB, hebben we niet veranderd. Vandaar dat je hiervoor nog dezelfde prijzen ziet. Als je bijvoorbeeld een grotere internetbundel wilt, zul je zien dat deze goedkoper is dan dat hij eerst was.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer