.

Nieuwe bundels voor bellers die verlengen.



Toon eerste bericht

84 reacties

Badge
Hallo ik kreeg van de week een email met deze actie, in ons gezin hebben we 3 sim only abbo's en ik heb alvast gekeken op internet hoe of wat.
Het kon bij alledrie de contracten maar dacht dat doe ik in het weekend wel dan heb ik tijd om het te verlengen en nu lukt het niet?
Er staat dat het contract verlopen is?
Je gaat me niet vertellen dat het nu niet meer kan he?
Graag een reactie
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Deurstijl,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat het verlengen niet meteen lukte.

Gelukkig heb je de optie inmiddels gevonden :D

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Sean
We hebben iets leuks voor je! Speciaal voor trouwe Simyo bellers en dus ook voor jouw aansluiting met telefoonnummer 06......... hebben we nieuwe bundels. Hiermee bel en internet je een stuk voordeliger. Of je kunt kiezen voor grotere bundels tegen dezelfde prijs.

ik kan met geen mogelijkheid verlengen
Sorry ik zie het al komt goed.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Arnold. en M. vd Knaap,

@Arnold. Graag gedaan namens Angela. Bundelwijzigingen gaan pas de volgende maand in, dus op 22 april ben je ruim op tijd :D

@M. vd Knaag, wat leuk dat je wil verlengen! De nieuwe bundels zouden ook voor jou beschikbaar moeten zijn. Zou je mij een printscreen van de Mijn Simyo (Bundels aanpassen) pagina kunnen sturen?
Dan kijk ik wat er fout gaat.

Groetjes,
Sean
Hoi ik heb een vraag. Ik kan nu overstappen naar het voordelig tarief met de gratis mb's maar als il een nieuwe bundel aanklik, zie ik niet de prijzen staan van dat voordelige tarief en ook niet van de gratis mb's . Zodoende blijft de prijs hetzelfde wat ik al had maar een mindere bel/sms bundel! Ik heb het dus nog niet aangepast maar zou dat wel willen met die gratis mb's
Badge +1
@Angela, bedankt! Ik wacht even af, tot het aanbod in Mijn Simyo verschijnt.:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

@Zowie66, jammer dat de actie voor jou niet aantrekkelijk is. Helaas kan ik je geen ander aanbod doen. Allereerst zou dit natuurlijk niet eerlijk zijn tegen over de andere klanten. Daarnaast zijn dit onze nieuwste bundels en kan ik hierin niet zomaar wijzigingen plaatsen. Sorry! Ik hoop dat je alsnog bij ons blijft!

@Arnold, volgens mij kom jij ook in aanmerking, alleen pas over een paar dagen 😉 Als jij 9 maanden Simyo klant bent, mag je kiezen voor de extra voordelige bundels. Per 21 juli ben je bij ons begonnen en per 22 april zal de optie dus beschikbaar zijn voor je. Nog even geduld!

@Bink, goed dat je dit vraagt! Je kunt ze natuurlijk al over de streep trekken met de kortingen die je kunt krijgen via de VriendenDeal. Helaas kan ik hetzelfde aanbod niet aanbieden aan nieuwe klanten. Maak je verder niet druk, dit aanbod blijft voorlopig nog wel even bestaan! Daarnaast kun je ze uiteraard overtuigen door aan te geven hoe geweldig onze service is :D

@K.P. goed om te zien dat je het antwoord zelf hebt gevonden 🙂 Het is inderdaad zo dat je overstapt naar de volledige nieuwe tarieven en dan dus ook een nieuwe belbundel. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Maartenn, Hoera! Leuk om te zien dat je hebt gekozen voor deze nieuwe bundels. Veel plezier ervan 🙂

@Raytje, ah, dat zal komen omdat de wijziging pas per 1 mei ingaat. Tot die tijd heb je natuurlijk nog de 'oudere bundels'. Bedankt voor je hulp in dit topic!

Groetjes,
Angela
@mods..

Waarom blijf ik de melding krijgen dat ik een oude bundel heb en kan aanpassen. Heb ik gedaan op de 4e meteen.. Lijkt mij verwarring te scheppen.

Badge +1
Ik heb vanaf juli 2015 een Sim-only abbo, maar ik zie de aanbieding(en) niet in MijnSimyo? Volgens mij kom ik wel in aanmerking.

Hopelijk een snel antwoord, de aanbieding staat helaas niet bij mij in MijnSimyo.
Na meer dan 10 jr bij Simyo en meer dan 9 mnd een abbo, hoop ik dat ik ook gebruik kan maken van de aanbieding.
Badge
Je kunt je bundels aanpassen zonder je contract te verlengen. In jouw geval kan een verlenging ook niet omdat je pas al hebt verlengd.. Maar je bundels aanpassen kan altijd..

Dankjewel voor je razendsnelle antwoord! Ik ga voor die mooie voordelige databundel!
Je kunt je bundels aanpassen zonder je contract te verlengen. In jouw geval kan een verlenging ook niet omdat je pas al hebt verlengd.. Maar je bundels aanpassen kan altijd..
Badge
Hallo allemaal,

In februari 2016 heb ik mijn abonnement verlengd met één jaar. Nu zie ik de gunstige nieuwe tarieven in 'Mijn Simyo', maar wat mij nog niet duidelijk is, is of ik bij een databundelwijziging ook meteen een nieuw (jaar)contract aanga.

Dat wil ik namelijk niet.

Dus kortweg: kan ik mijn databundel wijzigen naar 500mb + 500mb zónder daarbij een nieuw contract aan te gaan?

Mooi/ handig forum, goede antwoorden! Thx!

Groeten,
Maarten
Ik heb het antwoord al gevonden door de keuze belbundel aanpassen aan te klikken in Mijn Simyo. Ik ga inderdaad dan per maand €4 betalen voor bellen/sms-en.
Vraag over deze actie. Ik heb nu alleen bellen/sms: 100 voor €3. Ik zou graag hieraan toe willen voegen: 500 (+gratis 500) MB's. Gaat de prijs voor het bellen en sms-en dan automatisch naar €4? of blijft dat nog steeds €3?
Reputatie 1
Badge +2
ik vind het een mooie actie en goede aanbieding in vergelijking met de concurrentie. Want het werd toch wel een beetje tijd dat de tarieven enigszins gelijk werden getrokken met wat je bij de concurrent standaard krijgt.

Los van dit: ik lees dat alleen bestaande klanten hiervan gebruik kunnen maken. Ik ben al langere tijd bezig om meerdere familieleden over te hengelen naar Simyo, maar krijg toch iedere keer het argument "te duur". Nu is juist het moment dat ik kan aangrijpen om ze over te laten stappen vanwege mijn eerste zin.

Is er voor nieuwe klanten niet op een of andere manier "iets te regelen" zodat zij ook van deze aantrekkelijke aanbieding gebruik kunnen maken. Bijvoorbeeld via mijn vriendendeal. Ik blij, mijn familie blij met nieuwe bundels, en Simyo blij vanwege nieuwe klanten.

Eerst klant worden en dan pas na 9 maanden afwachten of er weer een deal voorbij komt werkt niet zo lekker.

Kortom, hoe kan ik ze direkt over de streep trekken met deze actie??
Badge +1
Ik heb vanaf juli 2015 een Sim-only abbo, maar ik zie de aanbieding(en) niet in MijnSimyo? Volgens mij kom ik wel in aanmerking.
Ik heb nu zo'n twee jaar een simyo abonnement en daar ik bijna overal gebruik maak van internet via wifi, verbruik ik gemiddeld maar zo'n 200 mb per maand. Voor mij is deze actie dus niet aantrekkelijk. Liever krijg ik een leuke aanbieding waarin 4g zit ipv de 3g wat ik nu heb. Ziggo biedt b.v. bundels waarin standaard 4g zit en onbeperkt sm tegen een lage prijs. Kunnen jullie ook iets voor mij betekenen in deze?
Reputatie 5
Badge +8
Goedemiddag,

Welkom op het Simyo forum allemaal!

Mooi om te lezen dat de nieuwe bundels in de smaak vallen :D

@Romasmy Je krijgt elke maand gratis MB's!. Zelfs na je contract als je dezelfde bundel houdt.

@Paullions Wat vreemd dat jij niet voor deze bundels kan kiezen. Zou je een printscreen van jouw verlengpagina willen sturen naar webcare@simyo.nl? Dan zoek ik uit wat er aan de hand is

@Motortje7 Goed om te zien dat je zo tevreden bij ons bent en bedankt voor het compliment! 🆒

@Samsung77 Zoals je weet is dit het Simyo forum. Het is natuurlijk logisch dat je eerst alle aanbiedingen goed bekijkt voordat je met een jaar bij ons verlengd, maar het is niet de bedoeling om op allerlei topics te reageren met aanbiedingen van andere providers.

@Warzel Je kunt ook nadat je hebt verlengd je bundels maandelijks aanpassen. Je krijgt dan nog steeds de gratis MB's die bij deze bundels horen. De voorwaarde die jij noemt, geldt wanneer je jaarcontract voorbij is.

Iedereen bedankt voor de reacties. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean
[qoute=FAQ]Krijg ik altijd extra MB's? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.[/quote]

Quote uit de FAQ, Hier staat dat het geld zolang ik DEZE internetbundel heb.

Maar als ik mijn internetbundel over een paar maanden naar boven of naar beneden bijstel
Dan vervallen de extra MB's ?
Badge
Zelfde actief als ben.nl daar krijg je ook dubbel MB's maar je bent daar zelf iets goedkoper uit dan simyo.
Reputatie 1
Badge
Hartstikke mooi, die nieuwe bundels! Ben al jaren klant met 'n abo, zonder klachten. Stukje klantwaardering. Ben nu goedkoper uit met een betere hogere bundel. Super van Simyo !!
Ha,

In Mijn Simyo behoort het 'Jaar verlengd – Extra voordelig' niet tot de opties net als 300 min/sms €5.00 en 1000 MB + 1000 MB € 9.00 wat ik wil, hoe werkt dat?

Momenteel heb ik (oude bundels):
Jaar (Voordelig) -> inmiddels afgelopen
300 min/sms € 6
1000 MB € 9

Tnx!
Hallo, ik vroeg me af of de bundels voor 1 maand zijn of gewoon voor zo lang als je ze aan laat staan 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Siparti,

Welkom op het Simyo forum!

Goed om te lezen dat het nieuwe aanbod in de smaak valt.

Als je besluit te verlengen voor een jaar, kun je gedurende dat jaar gewoon je bundels aanpassen. Je betaalt dan nog steeds de nieuwe bundelprijzen :D

Heb je hier verder nog vragen over?

@Hedva Het is bijna te mooi om waar te zijn, maar dat klopt inderdaad 🆒 Je krijgt elke maand 1000 MB extra.

Je kunt het beste even naar Mijn Simyo gaan om te zien hoe jouw abonnement er na verlenging uit komt te zien.

Als er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden!

@Noni Kan ik jou nog ergens mee helpen?

Groetjes,
Sean
Hallo Sean en Angela, mooie actie!

Stel dat ik nu voor een jaar verleng.
Kan ik dan tijdens dat jaar de bundel nog aanpassen voor dezelfde prijzen (https://www.simyo.nl/nieuwebundels)?
Of gelden dan de reguliere prijzen weer, zonder trouwe-klantenkorting?

Reageer