.

Nieuwe bundels voor bellers die verlengen.


Reputatie 5
Badge +8
  • Oud-moderator
  • 1912 reacties
Beste Simyo klanten.

Per 4 april 2016 zijn we met nieuwe bundels gekomen voor bellers die al 9 maanden Sim Only klant zijn en die nog een jaar bij Simyo willen blijven. De bundels zijn voordelig en je krijgt gratis extra MB's, zo heb je altijd genoeg MB's in je bundel.

Alle informatie over de nieuwe bundels vind je op deze pagina. En onder dit topic staat een overzicht van de bijbehorende FAQ.

Heb je vragen of tips, laat het ons weten!

Groetjes,
Sean

84 reacties

Reputatie 5
Badge +8
FAQ

Voor wie zijn deze nieuwe bundels?
Deze nieuwe bundels zijn speciaal voor trouwe bellers. Alle klanten die minimaal 9 maanden een Sim Only abonnement van Simyo hebben, kunnen verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Het maakt niet uit of je 9 maanden een jaar- of een maandcontract hebt.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Kom ik ook in aanmerking voor gratis MB’s?
Kijk op Mijn Simyo om te zien of jij ook in aanmerking komt voor deze nieuwe bundels met gratis MB’s. Alle klanten die minimaal 9 maanden een Sim Only abonnement van Simyo hebben, kunnen verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Het maakt niet uit of je 9 maanden een jaar- of een maandcontract hebt.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Als je minimaal 9 maanden klanten bent met een Sim Only van Simyo, dan kun jij ook je abonnement verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Ga naar Mijn Simyo om je bundels aan te passen) en kies voor ‘Jaar verlengd’.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik een nieuw contract?
Ja. Als je overstapt van een maand- of jaarabonnement naar ‘Jaar verlengd’ dan verleng je daarmee je contract met een jaar. Is je einddatum nog niet voorbij? Dan schuift je oude einddatum één jaar op.

Bijvoorbeeld: de einddatum van je huidige jaarcontract is 16 juni 2016. Als je nu kiest in april 2016 voor 'Nog een jaar - Extra voordelig', dan wordt je nieuwe einddatum 16 juni 2017. Je nieuwe bundel(s) krijg je wel al per 1 mei 2016.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Wanneer gaan de nieuwe bundels in?
Je nieuwe bundels gaan in op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen.

Een voorbeeld: Pas je je bundels op of voor 30 april aan, dan heb je vanaf 1 mei meer voordeel en gratis extra MB’s.

Let op: Heb je geen Internetbundel, SMS Onbeperkt of Flex 4G bundel en zet je één van deze opties aan? Dan gaat de bundel per direct in.

Waar kan ik zien wanneer ik mijn contract kan verlengen?
Op Mijn Simyo kun je zien of je al kunt verlengen. Log hier in op Mijn Simyo om te zien wat de einddatum is van je contract en of je kunt verlengen.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik de gratis MB's voor altijd of voor een bepaalde periode?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.

Krijg ik automatisch de extra MB's als ik niets verander?
Nee, zolang je niet zelf je bundel(s) verandert, dan verandert er niets. Wil je graag de gratis extra MB's? Kies dan op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app voor 'Nog een jaar - Extra voordelig', kies je bundel(s) en verleng je abonnement met nog een jaar.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik altijd extra MB's? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dorien2 & Jussie,

@Dorien2, de actie geldt ook voor jou hoor! Als je minimaal 9 maanden klant bent met een Sim Only van Simyo, dan kun jij ook je abonnement verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Als je via Mijn Simyo jouw bundels aanpast en klikt op de knop 'Jaar verlengd', kun je gewoon kiezen voor de 1000MB + 1000MB gratis bundel 🙂 Zie je dit staan?

@Jussie, wat goed om te terug te zien op het forum. Het heeft even wat langer geduurd, maar hier zijn ze dan! Zoals beloofd hebben we gekeken naar de mogelijkheden voor klanten met een maandabonnement en zijn uiteindelijk op deze constructie uitgekomen. Ik ben blij dat het bij je in de smaakt valt en dat je gekozen hebt voor een verlenging 😃 Super! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Je kunt je bundels aanpassen zonder je contract te verlengen. In jouw geval kan een verlenging ook niet omdat je pas al hebt verlengd.. Maar je bundels aanpassen kan altijd..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ajaxwil,

Goed dat je dit komt vragen!

Je hoeft je geen zorgen te maken! Je kunt nog steeds kiezen voor de optie 'Jaar - verlengd'. Het is wel apart dat je deze melding ineens krijgt. Kun je het eens proberen via een andere browser? Google chrome werkt het best met onze website. Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Hallo het is gelukt, je moet even openen in nieuw tabblad en dan inderdaad op jaar verlengd klikken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Angela27,

Welkom op het Simyo forum.

Wat fijn dat het gelukt is met verlengen!

Top dat je ons nog even op de hoogte hebt gesteld :D

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Sean
Badge +1
Ik had gisteren de aanbieding ook in MijnSimyo staan. 🆒 Direct een leuke bundel uitgezocht. (Kan ik ook eens 4G gaan uitproberen, zonder dat mijn databundel snel leeg is). Mooie actie!
We hebben hier ook nog een aantal Simyo prepaid gebruikers in het gezin. Komt er binnenkort ook nog een leuke actie om van prepaid over te stappen naar een sim-only abonnement? Daarvoor houd ik mij dan aanbevolen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Arnold,

Je hebt straks lekker veel MB's inderdaad, mooi om 4G uit te proberen!! :D

Voor zover ik weet komen er geen acties aan als het gaat om de overstap van Prepaid naar Sim Only. Wist je trouwens de er geen aansluitkosten zijn wanneer je die overstap maakt? Ook een soort van actie, vind je niet ;)

Groetjes,
Caspar
Ik bel niet zo veel en heb al lang mijn jaarcontract uitgezongen. Op mijn simyo zie, dat, indien ik niets doe, ik in plaats van EUR10.- EUR 12.- moet gaan betalen. Indien ik verleng dan krijg ik extra databundel en gaat de prijs omhoog naar EUR11.

Zie ik dat goed? Nu heb ik 100min bellen en 500MB data
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansA,

Het kan voorkomen dat niet voor elke klant de wijzigingen gunstig zijn. Vooral klanten met hele oude bundels zijn in sommige gevallen niet voordeliger uit.

Allereerst is het goed om te vermelden dat je niet meer gaat betalen als je contract verloopt. Dit blijft gewoon hetzelfde als je nu betaalt. Pas als je jouw bundels gaat wijzigen, zullen de prijzen eventueel wijzigen. Kies jij voor een verlenging van 1 jaar? Dan betaal je voor 100minuten en 500MB + 500Mb gratis €10 in totaal 🙂 Dit is dus hetzelfde wat je nu betaalt, maar voor meer! Je verlengt je contract in dat geval wel met 1 jaar.

Maakt mijn uitleg het wat duidelijker voor je?

Groetjes,
Angela
Gisteren kwam ik nog op €11.- uit, en vandaag op €10.- met extra databundel. Dus ik heb weer voor een jaar bijgetekend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansA,

Wat vreemd dat je in eerste instantie op een ander bedrag uit bent gekomen! Misschien had je de knop 'jaar verlengd' nog niet ingedrukt. Als je binnen jouw vorige tarief wilde wijzigen, was je inderdaad duurder uit geweest. Goed om te zien dat je nu alsnog voor een verlenging hebt gekozen van je bundels 🙂 Veel plezier hiervan!

Groetjes,
Angela
Het is mij niet helemaal duidelijk of het tarief dat je betaalt als je je bundel een jaar verlengt blijft zoals het is nadat het jaar is verlopen of dat het na het jaar weer naar het 'normale' tarief terug gaat
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MarloesJ,

Welkom op het Simyo forum!

Wat jammer dat de voorwaarden van het verlengingsaanbod nog niet helemaal duidelijk zijn.

Als jij met een jaar verlengt, betaal je de nieuwe bundelprijs zolang je gebruik maakt van de door jouw gekozen bundels. Deze prijs geldt ook na een jaar, tenzij je zelf besluit je bundels aan te passen.

Heb ik dit zo duidelijk aan je uitgelegd?

Groetjes,
Sean
Ja bedankt!
Zojuist wilde ik gebruik maken van de optie 1 jaar verlenging.

Echter ik krijg de melding "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen". Terwijl ik nog geen enkele aanpassing heb gedaan deze maand.

Doe ik iets verkeerd?
Zojuist wilde ik gebruik maken van de optie 1 jaar verlenging.

Echter ik krijg de melding "Je Internet bundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je jouw bundels weer aanpassen". Terwijl ik nog geen enkele aanpassing heb gedaan deze maand.

Doe ik iets verkeerd?


Volgens mij heb ik iets te snel een reactie geplaatst op het forum. Ik kreeg zojuist een mail van simyo dat mijn 1000mb databundel afgeschaft was. Ik logde vervolgens weer in op mijn simyo, en toen kon ik de bundels wel gewoon aanpassen aanpassen. Ik denk dat ik de volgende keer iets meer geduld moet hebben 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarloesJ & Jgeurts,

@MarloesJ, super! Fijn dat Sean het helemaal duidelijk heeft kunnen maken 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan zien we deze graag tegemoet.

@Jgeurts, in dit geval kan het zijn dat je 2x snel op de knop hebt gedrukt zonder dat je dit bewust door hebt gehad. De 1e keer is de wijziging doorgevoerd en de 2e keer kreeg je direct deze melding. In het systeem zie ik dat de wijziging gepland staat 🙂 Dit is dus helemaal goed gegaan. Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela
Beste Simyo Klantenteam,

ik kom ook in de aanmerking voor deze mooie actie maar ik heb nog een vraagje:

Mijn werksituatie verandert in Augustus en daardoor wil ik graag mjin bundel in Augustus aanpassen. Kunnen jullie al zeggen hoe lang deze actie geldig is?

Met vriendelijke groeten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gummybaerchen,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen. Hoe lang deze actie geldig is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar in augustus kun je nog kiezen voor deze bundels :D

Je kunt ook nadat je hebt verlengd, je bundels aanpassen. Ook dan krijg je de gratis MB's die bij de gekozen bundel horen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +7
Als ik mijn verlengde bundel wijzig, schuift de einddarum van mijn contract dan weer op?
Met andere woorden: begint het jaar dan opnieuw te lopen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Goed dat je dit komt vragen!

Je kunt je contract bij Simyo maar 1 keer verlengen. Heb je dit dus al een keer gedaan? Dan kun je jouw bundels binnen je verlenging vrij wijzigen, zonder dat je einddatum hierdoor aangepast wordt.

Ik zie op dit moment dat je gebruik maakt van een Prepaid simkaart. Kan het kloppen dat je nog een ander nummer bij ons hebt waarop je een Sim Only abonnement hebt? In dat geval ontvang ik dit nummer graag via een privébericht. Op die manier kan ik voor je nagaan of bovenstaand voor jou geldt :)

Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt direct in beeld.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb zowel een prepaid (bij Simyo) als een abonnement bij een concurrent. In verband met mogelijke overstap van de concurrent naar Simyo Sim Only wilde ik dit graag weten.

Maar je hebt de vraag beantwoord. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Ah, dat maakt een een stukje duidelijker voor mij 🙂 Fijn dat ik je alsnog een duidelijk antwoord heb kunnen geven! Uiteraard hoop ik dat je de overstap met jouw andere nummer naar ons toe gaat maken!

Groetjes,
Angela

Per 4 april 2016 zijn we met nieuwe bundels gekomen voor bellers die al 9 maanden Sim Only klant zijn en die nog een jaar bij Simyo willen blijven.


Ik ben sinds 2014 Simyo klant en heb een 300 min/1G contract, destijds voor 1 jaar. Nu belt Telfort me op met een aanbieding van 12.50 EURO voor 350 min/1.2G. Dus ik denk even kijken wat ik betaal, wat blijkt 16 EURO per maand. En dat terwijl dezelfde bundel van 300min/1G ook te koop is voor 11 EURO sinds nov. 2015 voor vaste klanten.

Ik lees geen mails over nieuwe abonnementen omdat ik er al een heb en ervan uit ga dat vaste klanten het scherpste tarief krijgen (naief). Dus als Telfort me niet had gebeld, zou ik de komende jaren maand na maand 5 EURO of meer teveel betalen.

Ik heb Simyo gevraagd het nieuwe tarief terugwerkend te verrekenen maar volgens hen had ik de mail maar moeten lezen.

Wij stappen met drie telefoons over naar Telfort:
- 0,50 euro duurder maar 50 min en 200MB meer per maand
- onze dochter kan niet zonder erg internet aanzetten (kan bij Simyo wel ook al heeft ze geen bundel)
- na 10 min. gratis
- minuten en MB blijven drie maanden geldig.

Heel spijtig, zeker omdat Simyo eigenlijk heel klantgericht is. Na KPN en T-Mobile was Simyo een verademing.

Reageer