.

Verbruik gemeten op verkeerde tijdstip



Toon eerste bericht

198 reacties

Badge +7
Hoi Ray,

Ik snap heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt. Dat willen wij ook.

We hebben inmiddels een reactie terug van die mevrouw. Zij geeft aan dat ze niet genoeg tijd heeft om hiernaar te kijken. Fijn dat ze dit ook nu pas aangeeft ook.

We hebben inmiddels aangeklopt bij iemand anders, en hopen alsnog deze week een reactie van hem te ontvangen.

Wordt vervolgd..

Groetjes,
Samantha
Toch leuk die waarzeggers bij KPN. Misschien kunnen ze in het vervolg ook even de Lotto nummers doorgeven :8

Die tijden zijn echt lachwekkend. Om 00:45u lag ik te slapen, half 04:30 ging mijn wekker, om 05:08 uur deed ik m'n mobiel internet aan en rond 05:45u weer uit.

Verbruik klopt wel hoor, maar die tijden?? Kijk, ik weet inmiddels wel een beetje hoe het werkt, maar ook ik wil duidelijkheid. Dat is bekend. Maar dit kun je niet uitleggen aan de gemiddelde klant. Dus echt week van de waarheid.

Week van de waarheid.. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik lees het wel, zal wel na een weekend 🙂 worden.

Badge +7
Hoi Ray,

Phiioeeww, ik was al een beetje bang dat we je kwijt zouden raken :(:O Gelukkig hebben we dezelfde deadline in ons hoofd. Nu maar hopen dat ze deze nakomt. Anders moeten we even gaan nadenken over serieuze pressiemiddelen. Dit moet gewoon duidelijk worden, klaar!

Zullen we gaan duimen?

Groetjes,
Samantha
Hoi Sam,

Je bent me 11minuten voor. Ik wilde net schrijven dat ik ze tot volgende week de tijd geef :D

Die roze en rooie zijn trouwens veeeeeel duurder en niet ideaal voor mij, dus maak je geen zorgen. Is een pressiemiddel naar die slome manager van KPN toe. 😉
Badge +7
Hoi Ray,

Ik word er ook een beetje moe van.. Ik heb doorgegeven dat ik graag wil dat ze uiterlijk volgende week antwoord geeft. Ik ben benieuwd naar de reactie.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Samantha
'
Ik krijg hier zo onderhand wel een beetje de P in. :@

Misschien maar eens bij de roze en de rooie kijken, zeg dat maar. Misschien "loopt" die manager dan wat harder.. 😞
Badge +7
Hmmm, dat is niet zo fijn Friesian.

@Ray, weer een nieuwe week, nieuw kansen. We proberen haar nu telefonisch te bereiken. Tot nu toe geen succes 😞 Gaan het morgen weer proberen.

Groetjes,
Samantha
Meer dan een moderator Sean 😛 maar slechter betaalt. :@;)
Reputatie 5
Badge +8
Is dat niet hard werken dan, Friesian? 😛
Ja erg vlot gaat het niet he.. Je hebt haar wel aan het werk gezet, Ray :P

Had ze maar een vak moeten leren :P

Had ze maar boer moeten worden. :P;)
Ja erg vlot gaat het niet he.. Je hebt haar wel aan het werk gezet, Ray :P

Had ze maar een vak moeten leren 😛
Badge +7
Ja erg vlot gaat het niet he.. Je hebt haar wel aan het werk gezet, Ray 😛
🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hé, dat is mijn grapje 😛
Die manager is dus net zo vlot als het bijwerken van de standen :P

Bedankt voor de update 😳
Badge +7
Hoi Ray (en anderen),

Zoals je merkt, duurt het even voordat we een antwoord van de manager krijgen. We hebben haar gisteren nogmaals gevraagd of ze hier meer verduidelijking over kan geven. Tot nu toe geen reactie, maar zodra we iets horen laat ik het je meteen aan je weten. Ik hoop dat we zo snel mogelijk hier duidelijkheid over kunnen geven.

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi Ray,

Geen zorgen, het is niet iets wat je niet mag weten. Het is gewoon een moeilijk en technisch verhaal. Daarom krijgen we van de netwerkspecialisten ook geen concreet antwoord als we vragen hoe deze datasessies precies beginnen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Daarom hebben we nu contact met de manager van de netwerkspecialisten. Ik neem aan dat zij hier wel een eenduidige uitleg over kan geven, zodat wij ook weten hoe het nou echt zit. En zodat wij jou ook een concreet antwoord over kunnen geven. Snappie?

Groetjes,
Samantha
Ik krijg nu toch wel het gevoel dat m'n vragen zelfs de netwerkspecialisten hun wenkbrauwen doet fronzen.

Heb ik dan iets aan het licht gebracht wat helemaal niet zou mogen of moeten?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ray,

We hebben vorige week telefonisch contact gehad met de manager van de netwerkspecialisten. Naar aanleiding hiervan zijn de netwerkspecialisten het verder aan het uitzoeken en het ligt voor nu bij hen. We verwachten binnen een week wel een uitgebreide reactie van ze. Uiteraard houden we je gelijk op de hoogte! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Is er een verwachte eindtijd voor het onderzoek?
Reputatie 5
Badge +9
Goed punt Friesian! Zodra het onderzoek is afgelopen, gaan we uiteraard kijken hoe we dingen voor jullie kunnen verduidelijken.

Groetjes,
Caspar

Vervolgens moet het KPN-netwerk deze internetsessie aan ons doorgeven. Dit gebeurt doorgaans elke 4 tot 5 uur, maar kan soms ook wat langer duren. Wij kunnen zien hoe laat het verbruik bij ons is binnengekomen, jullie kunnen dit helaas niet zien. Klanten zien alleen het moment dat de internetsessie is gestart.


https://www.simyo.nl/over-mijn-simyo

Alhoewel de uitleg plausibel, te begrijpen is.staat dit haaks op elkaar. En daar zou echt verbetering op moeten zijn...
Direkt inzage - 4 tot 5 uur soms langer !

Reageer