Ja, ook ik als forum expert kan wel eens aanlopen tegen iets wat vreemd is, of er vreemd uitziet. Gisteren, 29 maart 2016, werd ik omstreeks 7:30 uur wakker en zag ik dat Ziggo storing had. Ik kon dus niet op m'n wifi. Ik heb toen voor ongeveer een uur / 1.5 uur op m'n dataverbinding zitten internetten. Omstreeks 09:00 uur was de storing bij Ziggo opgelost, dus data uit en wifi aan. Iets wat ik hier ook altijd meegeef als tip. Er word hier ook wel eens geadviseerd om je internet op netwerk niveau uit te zetten maar dat is a omslachtig en b moet dat niet nodig zijn vind ik.
Nu vraag ik mij af of Simyo een glazen bol heeft, want het verbruik tussen 07:30 uur en 09:00 uur is niet gemeten, maar er is wel verbruik gemeten rond 04:30 uur op het moment dat ik nog in dromenland was en m'n telefoon met geen enkele vorm van internet verbonden was.
Ook gisteren avond is er verbruik gemeten die ik niet kan verklaren. Het gaat weliswaar om een klein beetje data maar vind het tocht apart. Mijn Data stond op dat tijdstip niet aan. Ik zat voetbal te kijken en ondertussen op Facebook.
Dit zou dus kunnen betekenen dat mijn telefoon, ondanks dat 3G/4G uit stond toch data verbruikt. Iets wat dus absoluut niet zou mogen, want wie wint daar nou iets mee. Of gaat er toch iets mis bij Simyo?
Of zijn het de Chinezen die ons in het westen bespioneren? 😃
Het gaat in deze om kleine verbruiksaantallen maar vind het toch wel een onderzoekje waard..
Bladzijde 5 / 8
Hoi Ray,
Ik snap heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt. Dat willen wij ook.
We hebben inmiddels een reactie terug van die mevrouw. Zij geeft aan dat ze niet genoeg tijd heeft om hiernaar te kijken. Fijn dat ze dit ook nu pas aangeeft ook.
We hebben inmiddels aangeklopt bij iemand anders, en hopen alsnog deze week een reactie van hem te ontvangen.
Wordt vervolgd..
Groetjes,
Samantha
Ik snap heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt. Dat willen wij ook.
We hebben inmiddels een reactie terug van die mevrouw. Zij geeft aan dat ze niet genoeg tijd heeft om hiernaar te kijken. Fijn dat ze dit ook nu pas aangeeft ook.
We hebben inmiddels aangeklopt bij iemand anders, en hopen alsnog deze week een reactie van hem te ontvangen.
Wordt vervolgd..
Groetjes,
Samantha
Toch leuk die waarzeggers bij KPN. Misschien kunnen ze in het vervolg ook even de Lotto nummers doorgeven :8
Die tijden zijn echt lachwekkend. Om 00:45u lag ik te slapen, half 04:30 ging mijn wekker, om 05:08 uur deed ik m'n mobiel internet aan en rond 05:45u weer uit.
Verbruik klopt wel hoor, maar die tijden?? Kijk, ik weet inmiddels wel een beetje hoe het werkt, maar ook ik wil duidelijkheid. Dat is bekend. Maar dit kun je niet uitleggen aan de gemiddelde klant. Dus echt week van de waarheid.
Die tijden zijn echt lachwekkend. Om 00:45u lag ik te slapen, half 04:30 ging mijn wekker, om 05:08 uur deed ik m'n mobiel internet aan en rond 05:45u weer uit.
Verbruik klopt wel hoor, maar die tijden?? Kijk, ik weet inmiddels wel een beetje hoe het werkt, maar ook ik wil duidelijkheid. Dat is bekend. Maar dit kun je niet uitleggen aan de gemiddelde klant. Dus echt week van de waarheid.
Week van de waarheid.. 🙂
Hoi Ray,
Phiioeeww, ik was al een beetje bang dat we je kwijt zouden raken :(:O Gelukkig hebben we dezelfde deadline in ons hoofd. Nu maar hopen dat ze deze nakomt. Anders moeten we even gaan nadenken over serieuze pressiemiddelen. Dit moet gewoon duidelijk worden, klaar!
Zullen we gaan duimen?
Groetjes,
Samantha
Phiioeeww, ik was al een beetje bang dat we je kwijt zouden raken :(:O Gelukkig hebben we dezelfde deadline in ons hoofd. Nu maar hopen dat ze deze nakomt. Anders moeten we even gaan nadenken over serieuze pressiemiddelen. Dit moet gewoon duidelijk worden, klaar!
Zullen we gaan duimen?
Groetjes,
Samantha
Hoi Sam,
Je bent me 11minuten voor. Ik wilde net schrijven dat ik ze tot volgende week de tijd geef :D
Die roze en rooie zijn trouwens veeeeeel duurder en niet ideaal voor mij, dus maak je geen zorgen. Is een pressiemiddel naar die slome manager van KPN toe. 😉
Je bent me 11minuten voor. Ik wilde net schrijven dat ik ze tot volgende week de tijd geef :D
Die roze en rooie zijn trouwens veeeeeel duurder en niet ideaal voor mij, dus maak je geen zorgen. Is een pressiemiddel naar die slome manager van KPN toe. 😉
Hoi Ray,
Ik word er ook een beetje moe van.. Ik heb doorgegeven dat ik graag wil dat ze uiterlijk volgende week antwoord geeft. Ik ben benieuwd naar de reactie.
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes,
Samantha
Ik word er ook een beetje moe van.. Ik heb doorgegeven dat ik graag wil dat ze uiterlijk volgende week antwoord geeft. Ik ben benieuwd naar de reactie.
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes,
Samantha
'
Ik krijg hier zo onderhand wel een beetje de P in. :@
Misschien maar eens bij de roze en de rooie kijken, zeg dat maar. Misschien "loopt" die manager dan wat harder.. 😞
Ik krijg hier zo onderhand wel een beetje de P in. :@
Misschien maar eens bij de roze en de rooie kijken, zeg dat maar. Misschien "loopt" die manager dan wat harder.. 😞
Hmmm, dat is niet zo fijn Friesian.
@Ray, weer een nieuwe week, nieuw kansen. We proberen haar nu telefonisch te bereiken. Tot nu toe geen succes 😞 Gaan het morgen weer proberen.
Groetjes,
Samantha
@Ray, weer een nieuwe week, nieuw kansen. We proberen haar nu telefonisch te bereiken. Tot nu toe geen succes 😞 Gaan het morgen weer proberen.
Groetjes,
Samantha
A
Meer dan een moderator Sean 😛 maar slechter betaalt. :@;)
A
Had ze maar een vak moeten leren :P
Had ze maar boer moeten worden. :P;)
Had ze maar een vak moeten leren 😛
🆒
Die manager is dus net zo vlot als het bijwerken van de standen :P
Bedankt voor de update 😳
Bedankt voor de update 😳
Hoi Ray (en anderen),
Zoals je merkt, duurt het even voordat we een antwoord van de manager krijgen. We hebben haar gisteren nogmaals gevraagd of ze hier meer verduidelijking over kan geven. Tot nu toe geen reactie, maar zodra we iets horen laat ik het je meteen aan je weten. Ik hoop dat we zo snel mogelijk hier duidelijkheid over kunnen geven.
Groetjes,
Samantha
Zoals je merkt, duurt het even voordat we een antwoord van de manager krijgen. We hebben haar gisteren nogmaals gevraagd of ze hier meer verduidelijking over kan geven. Tot nu toe geen reactie, maar zodra we iets horen laat ik het je meteen aan je weten. Ik hoop dat we zo snel mogelijk hier duidelijkheid over kunnen geven.
Groetjes,
Samantha
Hoi Ray,
Geen zorgen, het is niet iets wat je niet mag weten. Het is gewoon een moeilijk en technisch verhaal. Daarom krijgen we van de netwerkspecialisten ook geen concreet antwoord als we vragen hoe deze datasessies precies beginnen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Daarom hebben we nu contact met de manager van de netwerkspecialisten. Ik neem aan dat zij hier wel een eenduidige uitleg over kan geven, zodat wij ook weten hoe het nou echt zit. En zodat wij jou ook een concreet antwoord over kunnen geven. Snappie?
Groetjes,
Samantha
Geen zorgen, het is niet iets wat je niet mag weten. Het is gewoon een moeilijk en technisch verhaal. Daarom krijgen we van de netwerkspecialisten ook geen concreet antwoord als we vragen hoe deze datasessies precies beginnen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Daarom hebben we nu contact met de manager van de netwerkspecialisten. Ik neem aan dat zij hier wel een eenduidige uitleg over kan geven, zodat wij ook weten hoe het nou echt zit. En zodat wij jou ook een concreet antwoord over kunnen geven. Snappie?
Groetjes,
Samantha
Ik krijg nu toch wel het gevoel dat m'n vragen zelfs de netwerkspecialisten hun wenkbrauwen doet fronzen.
Heb ik dan iets aan het licht gebracht wat helemaal niet zou mogen of moeten?
Heb ik dan iets aan het licht gebracht wat helemaal niet zou mogen of moeten?
Hoi Ray,
We hebben vorige week telefonisch contact gehad met de manager van de netwerkspecialisten. Naar aanleiding hiervan zijn de netwerkspecialisten het verder aan het uitzoeken en het ligt voor nu bij hen. We verwachten binnen een week wel een uitgebreide reactie van ze. Uiteraard houden we je gelijk op de hoogte! Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
We hebben vorige week telefonisch contact gehad met de manager van de netwerkspecialisten. Naar aanleiding hiervan zijn de netwerkspecialisten het verder aan het uitzoeken en het ligt voor nu bij hen. We verwachten binnen een week wel een uitgebreide reactie van ze. Uiteraard houden we je gelijk op de hoogte! Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
Is er een verwachte eindtijd voor het onderzoek?
Goed punt Friesian! Zodra het onderzoek is afgelopen, gaan we uiteraard kijken hoe we dingen voor jullie kunnen verduidelijken.
Groetjes,
Caspar
Groetjes,
Caspar
A
Vervolgens moet het KPN-netwerk deze internetsessie aan ons doorgeven. Dit gebeurt doorgaans elke 4 tot 5 uur, maar kan soms ook wat langer duren. Wij kunnen zien hoe laat het verbruik bij ons is binnengekomen, jullie kunnen dit helaas niet zien. Klanten zien alleen het moment dat de internetsessie is gestart.
https://www.simyo.nl/over-mijn-simyo
Alhoewel de uitleg plausibel, te begrijpen is.staat dit haaks op elkaar. En daar zou echt verbetering op moeten zijn...
Direkt inzage - 4 tot 5 uur soms langer !
Bladzijde 5 / 8
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.