.

[Poll]Welke bescherming zouden jullie waarderen/willen tegen hoge datakosten?



Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik sluit me aan bij Malthus.

Die Wall of Change bevat trouwens wel heel veel zaken. Jammer dat de papiertjes niet te lezen zijn.
Ik ben wel benieuwd naar die willen doen.. Of is dat "staatsgeheim" ? 😛
Reputatie 7
Badge +7
Er kunnen trouwens best zaken tussen staan die alleen voor intern bestemd zijn. Wie weet moeten ze nu voor een SIM reset inloggen op een ander systeem, handmatig een nummer over tikken en vervolgens Yes antwoorden op de vragen "Is dit het goede nummer", gevolgd door "weet je zeker dat je een reset wilt doen".

Dat gaat vervelen na een tijdje.
Je kan al bijkopen.
Badge
Een mooie optie zou zijn databundel op dan geen data meer, zou bv een optie kunnen worden net als data aan of uit in de simyo instellingen.
Nu ik dit topic doorlees dan zie ik dat er vanwege aanlevering kpn wat vertraging inzit dan dus bv bij +/- 90% een sms met de melding let op uw data wordt uitgeschakeld, mocht uw wel nog data willen dan handmatig weer inschakelen.

Gr Harold
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

De papiertjes zijn inderdaad niet leesbaar omdat er met pen op is geschreven. :D

Al moet ik zeggen dat het niet erg handig is om de Wall of Change online te zetten, omdat wij intern bezig zijn met het verbeteren van bepaalde processen. Veel wijzigingen zijn ook niet interessant (voor jullie als klant), omdat het om technische aanpassingen gaat of om content op de website.

Het gaat hier trouwens alleen om suggesties die vanuit de Klantenservice wordt gedaan. Andere aanpassingen (nieuwe bundels bijvoorbeeld), staan hier niet op.

@ Luna-Linde, bedankt voor de feedback! Ik zal het op de Wall of Change plaatsen.

Het is goed om te weten dat de waarschuwingssms'jes vanuit het netwerk worden gestuurd. Dit betekent dat je de waarschuwing realtime ontvangt. Het verbruik op Mijn Simyo daarentegen wordt vertraagd bijgewerkt.

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +7
Een nadeel van dit soort systemen is dat met een forse windvlaag alles weg is. Persoonlijk heb ik dan ook een voorkeur voor een systeem met issue trackers oid. Minder glossy, maar minder windgevoelig. En ook te bekijken vanachter je buro plus de mogelijkheid van statistieken.
Het gaat hier niet om issue trackers of de 1of andere wand want;) dat is niet de reden van de topic start.
Wel on topic blijven lui... Soms moet je streng zijn. :8
Reputatie 7
Badge +10
Klopt @Friesian, maar het is wel de wand die wellicht het onderwerp van jouw topic mogelijk kan gaan maken. Dus is het wel fijn om te weten hoe het werkt en dat jullie punten niet zomaar wegwaaien 😉

@Wimj12, onze 'Wall-of-Change-leader' Wayne zorgt ervoor dat alle post-its in een overzichtelijk bestand komen te staan. Hij is dan ook direct verantwoordelijk voor het delen van deze gegevens met ons, het uitwerken van de ideeën en dit dan presenteren aan management. Zo komt het in alle lagen terecht. Er worden brainstorms georganiseerd zodat we met meerdere koppen ons kunnen buigen over alle suggesties :)

Wie weet, is dit het volgende mooie idee wat uitgewerkt kan worden!
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar 😉 Volgens mij is het in de volksmond 'projectmanager' maar ik vind mijn creatie mooier!

Wat betreft het onderwerp van het topic; Zou je er alsnog voor kiezen om bij te kopen als je tegen lage snelheid door kan internetten? Ik doe dat persoonlijk wel omdat ik die lage snelheid niet kan uitstaan.
Weet je nog? De vacature aanwijzingen bord persoon. 😉 Ik ben ook benieuwd naar wimj12 zijn voorkeur(en).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Hahaha Friesian 😃 Aanwijzingen bord persoon.

De Wall of Change is echt ontzettend handig en behulpzaam. Elk idee wordt ook serieus bekeken, en zelfs als het idee zelf misschien niet haalbaar is, wordt er wel gekeken naar wat de mogelijkheden precies zijn. Soms kan hetzelfde resultaat via een andere weg ook behaald worden.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Tinus,

Ik snap dat je op dat moment niet gelukkig was! Ik begrijp dat er nu een oplossing is gevonden 🙂 Je kunt inderdaad bijkopen etc! Dat is vooral slim om te doen als je de sms-berichten krijgt met een waarschuwing over het opraken van je bundel.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6

Bedankt Desiree1980 en netvista voor jullie reactie!

De spanning is om te snijden. 😛
Reputatie 5
Badge +11
Nou, Friesian... Goed om het onderwerp als klant zijnde op een constructieve manier op de agenda te zetten.
Maar om nu te spreken van een hot topic?
Reputatie 5
Badge +10
Ik zou zeggen een data plafond met de mogelijkheid MB's bij te kopen.

Reageer