.

[Poll]Welke bescherming zouden jullie waarderen/willen tegen hoge datakosten?



Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Het verbaast mij dat dit topic al 10 dagen open is en er eigenlijk nog inhoudelijke reactie is vanuit een moderator.

@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?


Ik geloof niet dat er echt om een inhoudelijke reactie van Team Simyo gevraagd wordt, maikel.twinnie 😉
Badge
In de huidige situatie met beperkte databundels zou ik zeggen dat afknijpen en eventueel MB's bijkopen de beste optie is.

In het ideale geval zou er een onbeperkte databundel zijn (daar zou ik best wat voor overhebben), dan doet de vraag er überhaupt niet meer toe.

Da's mijn mening.
Reputatie 7
Badge +9
@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?


Dit is zeker niet de eerst keer dat dit onderwerp aan bod is gekomen. Dat soort dingen veranderen zal binnen Simyo en KPN zullen niet makkelijk zijn om te nemen.

Het maakt mij eigenlijk niet eens uit welke methode ze nemen. Afsluiten, afsluiten met optie tot bijkopen(telfort), knijpen of knijpen met optie tot bijkopen(kpn). Het is allemaal prima met het bereiken van het doel: Ik wil zonder al te veel zorgen internetten zonder zorgen te hoeven maken dat mijn MBs op zijn! Per MB betalen wil ik (en vele met mij) niet!
Net als Maikel.Twinnie gaat mijn voorkeur ook uit naar een dataplafond en de mogelijkheid om tegen gunstig tarief extra MB's bij te kopen. Youfone biedt deze mogelijkheid namelijk al wel...
Reputatie 5
Badge +10
Het verbaast mij dat dit topic al 10 dagen open is en er eigenlijk nog inhoudelijke reactie is vanuit een moderator.

@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?
Hoeveel mensen lezen die?
Hoeveel mensen zien die op de smartphone?
Leuk gevonden. Bedankt voor het meedenken zeggen moderatoren dan.
Zet de link in je handtekening 🙂
Daar heb ik al lang aan gedacht, beste Groentjuh. Maar dat lijkt me een beetje link. Verder hanteert Simyo zoveel mogelijk d.i.y.filosofie. Verder is het zo dat ik beniewd ben naar de mening van mensen die de limiet zowel wel als niet hebben bereikt...
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je wat "link building" moet doen vanuit topics waar mensen daadwerkelijk die limiet hebben behaald!
Tijdelijk bespeur ik een daling in het aantal reacties. Zouden een aantal forummers um knijpen of zijn er die ertussenuit knijpen?:D:cool:
Oei, door de overweldige aantal reacties heb ik ook nog de familieleden van die 10 man sterk als hulp in moeten roepen. Tis wa !!:P
Mocht het mij eens overkomen, dan kies ik voor knijpen of extra bijkopen. Ben daar nog niet helemaal uit.
Reputatie 7
Badge +9
de Leon is al jaren voor 'knijpen', da's geen geheim. 😉
Door de geweldige hoeveelheid reacties heb ik een 10 koppig team aangesteld om alles te verwerken.:P
Reputatie 5
Badge +10
Ik zou zeggen een data plafond met de mogelijkheid MB's bij te kopen.
Reputatie 5
Badge +11
Nou, Friesian... Goed om het onderwerp als klant zijnde op een constructieve manier op de agenda te zetten.
Maar om nu te spreken van een hot topic?
De spanning is om te snijden. 😛

Reageer