.

FAQ: Simyo internet instellen op je telefoon

  • 6 December 2011
  • 369 reacties
  • 79234 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

369 reacties

Wie kan mij vertellen hoe ik het snelst nieuwe sms-jes krijg met de instellingen voor mijn internetverbinding. Ik heb deze per ongeluk op mijn oude telefoon gewist voor ik de iphone in gebruik nam.
Heb het geprobeerd met een sms naar 1300 en ja, maar dan krijg ik terug dat het niet mogelijk is mijn telefoon te configureren. Ik moet contact opnemen met Support. Daar heb ik vanmorgen ook al met een vraag in de wacht gehangen. Kan iemand het makkelijker voor mij oplossen.

Groet,
Diana
Badge
Beste, Ik heb een internet abbonement genomen, maar het berichtje dat ik naar simyo stuur voor de internet instelling werkt niet...
ik heb een samsung galaxy s.


Hallo lieuwe,

probeer dit eens: http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/samsung/i9000-galaxy-s/internet

Succes!
Gr MRF NL
Beste, Ik heb een internet abbonement genomen, maar het berichtje dat ik naar simyo stuur voor de internet instelling werkt niet...
ik heb een samsung galaxy s.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi

Is 200 mb dan voldoende? 
En wat als ik hier toch overheen ga??
 

Neem eerst eens een 500 MB bundel. Probeer een maand uit en kijk dan of je naar beneden kunt bijstellen.
Installeer een data app, bijv. My data manager om je dataverbruik te monitoren.
Als je buiten je bundel komt, ga je extra betalen. Pas op dus. 
 
Badge
Ik kan geen nieuwe topic starten met mijn vraag?
Wat doe ik verkeerd
Badge
Hoi

Ik wil misschien wat internet toevoegen aan mijn abo.
Maar alleen om te whatsappen en wordfeuden en nieuwsapje

Is 200 mb dan voldoende?
En wat als ik hier toch overheen ga??
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Elize en Basvb,

Bedankt voor jullie terugkoppeling. Goed om te weten dat het nu werkt.

Groetjes,

Alex
Ja idd, toch bedankt.
Mvg Basvb
Ja dat heb ik een aantal keer gedaan. Maar zonder resultaat. Hoi Mia1, Zou je het nu nog eens willen proberen en laten weten of het werkt? Helaas is het volgens jullie sms niet mogelijk om internet op mijn mobiel te hebben Blackberry 8900 curve op de kpn site staat mijn model er ook niet bij. Graag ontvang ik suggesties! Welkom op het forum Pascal122, Volgens ons systeem staat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit. Om gebruik te kunnen maken van internet moet deze optie altijd aan staan. Daarnaast zie ik ook dat je een normale internet bundel hebt. Je geeft in je bericht aan dat je gebruik maakt van een Blackberry. Internet op een Blackberry werkt alleen als je een Blackberry internet bundel hebt. In jouw situatie moet je dus 2 dingen doen. - de optie internet op je mobiel/mms aan zetten - wijzigen naar een Blackberry internet bundel Hoi, ik heb een tijdje een nokia c3-00, en ik heb nu halverwege de maand, vandaag, internet op mijn mobiel erbij genomen. Als ik internet wil met de koppelingen: nokia.mobi, Home, Web zoeken, dan zegt internet: tijdelijke netwerk problemen de verbinding is mislukt en de koppeling is verlopen. Als ik internet opstart via Browser dan zegt internet: de verbinding is mislukt. Weet iemand hier raad mee? Mvg Bas Welkom op het forum Basvb, Ik zag dat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit stond voordat je dit bericht plaatste. De optie staat nu aan en ik zie dat er verbinding met internet is gemaakt. Is je vraag beantwoord? Hallo, Ik heb een LG optimus L5 en mijn internet werkt nog steeds niet. Heb inmiddels al twee keer telefonisch contact gehad hierover, de eerste keer heb ik de verkeerde instellingen gekregen. De tweede keer zouden wel de juiste instellingen zijn, maar ook met deze instellingen werkt internet nog steeds niet. Ben nu al 5 dagen voor niks aan het betalen!! Kan dit worden opgelost!! Ik heb ook al een contactformulier ingevuld, maar hier wordt ook niet op gereageerd. Welkom op het forum Elize, Je aansluiting staat netwerktechnisch goed in ons systeem aangemeld. Een collega heeft ook al een herstel uitgevoerd. Ik raad je aan om de instellingen uit dit topic goed door te nemen en in te voeren. Kan je aangeven of het dan werkt? Zo niet dan zou ik graag willen weten welk(e) toegangspunt(en) ingesteld staan op je toestel. Groetjes, Alex


Alweer andere instellingen 😕
Maar goed de 3e keer dat ik andere instellingen heb gekregen blijken het uiteindelijke de juiste te zijn.
Jammer dat dit niet in één keer goed kan :mad:
Reputatie 5
Badge +10
Ja dat heb ik een aantal keer gedaan. Maar zonder resultaat.

Hoi Mia1,

Zou je het nu nog eens willen proberen en laten weten of het werkt?

Helaas is het volgens jullie sms niet mogelijk om internet op mijn mobiel te hebben Blackberry 8900 curve op de kpn site staat mijn model er ook niet bij. Graag ontvang ik suggesties!

Welkom op het forum Pascal122,

Volgens ons systeem staat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit. Om gebruik te kunnen maken van internet moet deze optie altijd aan staan. Daarnaast zie ik ook dat je een normale internet bundel hebt. Je geeft in je bericht aan dat je gebruik maakt van een Blackberry. Internet op een Blackberry werkt alleen als je een Blackberry internet bundel hebt. In jouw situatie moet je dus 2 dingen doen.

- de optie internet op je mobiel/mms aan zetten
- wijzigen naar een Blackberry internet bundel

Hoi, ik heb een tijdje een nokia c3-00, en ik heb nu halverwege de maand, vandaag, internet op mijn mobiel erbij genomen. Als ik internet wil met de koppelingen: nokia.mobi, Home, Web zoeken, dan zegt internet: tijdelijke netwerk problemen de verbinding is mislukt en de koppeling is verlopen. Als ik internet opstart via Browser dan zegt internet: de verbinding is mislukt.
Weet iemand hier raad mee?
Mvg Bas


Welkom op het forum Basvb,

Ik zag dat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit stond voordat je dit bericht plaatste. De optie staat nu aan en ik zie dat er verbinding met internet is gemaakt. Is je vraag beantwoord?

Hallo,

Ik heb een LG optimus L5 en mijn internet werkt nog steeds niet.
Heb inmiddels al twee keer telefonisch contact gehad hierover, de eerste keer heb ik de verkeerde instellingen gekregen.
De tweede keer zouden wel de juiste instellingen zijn, maar ook met deze instellingen werkt internet nog steeds niet.
Ben nu al 5 dagen voor niks aan het betalen!!
Kan dit worden opgelost!! Ik heb ook al een contactformulier ingevuld, maar hier wordt ook niet op gereageerd.


Welkom op het forum Elize,

Je aansluiting staat netwerktechnisch goed in ons systeem aangemeld. Een collega heeft ook al een herstel uitgevoerd. Ik raad je aan om de instellingen uit dit topic goed door te nemen en in te voeren. Kan je aangeven of het dan werkt? Zo niet dan zou ik graag willen weten welk(e) toegangspunt(en) ingesteld staan op je toestel.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb een LG optimus L5 en mijn internet werkt nog steeds niet.
Heb inmiddels al twee keer telefonisch contact gehad hierover, de eerste keer heb ik de verkeerde instellingen gekregen.
De tweede keer zouden wel de juiste instellingen zijn, maar ook met deze instellingen werkt internet nog steeds niet.
Ben nu al 5 dagen voor niks aan het betalen!!
Kan dit worden opgelost!! Ik heb ook al een contactformulier ingevuld, maar hier wordt ook niet op gereageerd.
Hoi, ik heb een tijdje een nokia c3-00, en ik heb nu halverwege de maand, vandaag, internet op mijn mobiel erbij genomen. Als ik internet wil met de koppelingen: nokia.mobi, Home, Web zoeken, dan zegt internet: tijdelijke netwerk problemen de verbinding is mislukt en de koppeling is verlopen. Als ik internet opstart via Browser dan zegt internet: de verbinding is mislukt.
Weet iemand hier raad mee? 
Mvg Bas
Helaas is het volgens jullie sms niet mogelijk om internet op mijn mobiel te hebben Blackberry 8900 curve op de kpn site staat mijn model er ook niet bij. Graag ontvang ik suggesties!
Welkom op het forum Mia1,

Het is mogelijk dat de activatie met een kleine vertraging is verwerkt. Kan je het toestel uit/aan te zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Ja dat heb ik een aantal keer gedaan. Maar zonder resultaat.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mia1,

Het is mogelijk dat de activatie met een kleine vertraging is verwerkt. Kan je het toestel uit/aan te zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hallo, 

Ik heb een Blackberry met Blackberry internetbundel. 
Sinds vandaag zou mijn Blackberry normaal moeten functioneren.
Maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van het internet en de Blackberry diensten. 
Wat moet ik doen? 

Groetjes Mia
Badge +6
Ik heb een sms ontvangen dat mijn telefoon niet te configureren is. Ik heb een HTC Wildfire S en bij mijn vorige provider Ben kon ik wel internetten. Wat nu?

Hoi Broring,

Welkom op het forum!
Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor het internet voor je toestel.
Badge +6
Dit werkt bij mij niet. WIFI werkt wel maar als ik die uitzet heb ik geen verbinding met internet. Wat gaat er mis. Ik heb een Samsung Galaxy S3

Hoi Sjeek,

Welkom op het forum!
Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor het internet voor je toestel.
Ik heb een sms ontvangen dat mijn telefoon niet te configureren is. Ik heb een HTC Wildfire S en bij mijn vorige provider Ben kon ik wel internetten. Wat nu?
Dit werkt bij mij niet. WIFI werkt wel maar als ik die uitzet heb ik geen verbinding met internet. Wat gaat er mis. Ik heb een Samsung Galaxy S3
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum SofiaSimyo en scooby,

Volgens onze gegevens is er met jullie aansluiting verbinding gemaakt met internet via ons netwerk. Werkt internet inderdaad op jullie toestel?

Groetjes,

Alex
Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.

Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.

Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!

hebvandaag tot drie keer toe ja naar 1300 gestuurd maar krijg als antwoord dat het niet mogelijk is om telefoon  te conffigureren          ik heb een sony-ericsson experia 1
Graag uw antwoord op deze
 met vriendelijke groet
inlog naam scooby


  
Ik heb vandaag een internet abonnement afgesloten, maar kreeg geen berichtje binnen voor instellingen. Ik heb vervolgens 3 keer het berichtje ''ja'' verstuurd aan 1300, maar kreeg steeds het bericht terug dat het niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren. 

Ik heb ook een paar keer gebeld maar stond elke keer langer dan 20 minuten in de wacht.

Zouden jullie contact met mij kunnen opnemen om de instellingen door te nemen? Ik heb overigens een Iphone5.

Alvast bedankt!

Sofia
Badge +2
Beste spijt,

Klik hier om doorverwezen te worden naar het topic met de handmatige internetinstellingen voor je toestel.

Groetjes,

Arie
Als ik bovenstaande lees heb ik een beetje spijt dat ik ben overgestapt.
Bellen is geen optie, reactie op mail duurt dagen.

Ik heb geen internet op mijn telefoon, maar wel een internetbundel afgesloten.
SMS naar 1300. Antwoord zoals zovelen: Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren.
Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support.

Dit moet toch echt anders kunnen, gezien deze vele reacties al vanaf 2011.

Ik heb een Samsung Galaxy S.

Help me!!!