Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.
Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.
Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Bladzijde 15 / 15
Dat groene puntje staat al bij Simyo
De APN stond op internet en heb de naam veranderd naar basicinternet.
Ik wacht af tot ik in NL ben en weer opnieuw internet tegoed heb aangemaakt.
Gr Harry
De APN stond op internet en heb de naam veranderd naar basicinternet.
Ik wacht af tot ik in NL ben en weer opnieuw internet tegoed heb aangemaakt.
Gr Harry
Internetten in buitenland kan niet met Simyo dus inderdaad even wachten totdat je in Nederland bent. Nu Simyo al als toegangspunt vermeld staat zou ik dat toegangspunt kiezen (moet dat een groen rondje hebben) en vervolgens erop klikken om de onderliggenende instellingen te zien. Dan APN eventueel veranderen in basicinternet en dan zou het internetten moeten lukken.
Ben benieuwd
Jan
Ben benieuwd
Jan
Ik ben op het ogenblik in Belgie zodra ik weer thuis ben zal ik eens kijken.
In Belgie lees ik 2 toegqanspunten n.m.
KPN internet - portalmmm.nl
en
simyo internet.
In Belgie lees ik 2 toegqanspunten n.m.
KPN internet - portalmmm.nl
en
simyo internet.
Beste Harry. Ik wil wel proberen om je stap voor stap te helpen. Het probleem is mogelijk dat het automatische toegangspunt wat door de telefoon aangemaakt wordt als het jouw simyo SIM kaart detecteert niet klopt. Ga daarvoor naar draadloos en netwerk vervolgens naar mobiele netwerken en tenslotte naat toegangspunten. Standaard werd bij mij een KPN toegangspunt aangemaakt met als APN: 'portalmmm.nl'. Dat is fout. Als jij een nieuw toegangspunt aanmaakt met de naam SIMYO en je neemt als APN : 'basicinternet' (zonder aanhalingstekens) ben je al een heel eind. De rest van de gegevens klopte wel aardig geloof ik. Als het dan nog niet lukt zal ik je de andere gegevens ook even melden.
Met vriendelijke groet,
Jan
Met vriendelijke groet,
Jan
Mij is het nog steeds niet gelukt dus 10 euro voor niets betaald voor een maand internet, wel een email sturen of ik opnieuw wil verlengen.
Ze kunnen verloping op het dak gaan zitten het hun internet !!!!!!
Gr Harry
Ze kunnen verloping op het dak gaan zitten het hun internet !!!!!!
Gr Harry
Ik heb mijn toestel (Samsung Galaxy S Plus) wel handmatig in kunnen stellen maar kan niet in het buitenland internetten. Kleine letters die ik niet gelezen heb. Nederland lukt prima maar buitenland niet. Komt die mogelijkheid er wel op korte termijn? Weet iemand van Simyo dat? Ik heb juist met opzet een smartphone aangeschaft om (ook) op internet te kunnen. Ik ben al heel veel jaren een tevreden Simyo belklant maar begeef me nu op het gladde internetpad. Ik hoop op een positief antwoord. Groeten Jan
Mobiel internet werkt prima op een Samsung Galaxy S Plus. Kan je mij een privé bericht sturen met je Simyo telefoonnummer? Dan kan ik je beter helpen.
Hallo. Ik heb al maanden een abbo bij Simyo. Namelijk voor 6.99 bellen/smsen en 1000 smsjes extra voor 9.99
Nu wil ik me deze week een LOS TOESTEL kopen, namelijk de Samsung Galaxy S Plus. Ik koop hem los omdat ik dan gewoon op dezelfde abboprijs blijf zitten bij Simyo. Want dan doe ik mijn 1000 smsjes voor 9.99 weg en pak ik 500mb internet voor 9.99. Prijsverhouding: hetzelfde.
Nu is mijn grootste onwetendheid mobiel internet. De klantenservice van Simyo heeft mij via de mail de handmatige instellingen voor mobiel internet doorgemaild. Maar nu is mijn vraag of mobiel internet via Simyo wel echt werkt op de Samsung galaxy S Plus (Android 2.3)? Omdat ik hier vaker heb gelezen dat het instellen (de eerste keer) niet lukt. En ik las iets over oudere besturingsystemen... Android 2.3 is redelijk nieuw..
Kan iemand mij er van verzekeren dat ik gewoon mobiel internet kan hebben via Simyo op de galaxy s plus?
Alvast bedankt,
Groet Michelle Pieters
Nu wil ik me deze week een LOS TOESTEL kopen, namelijk de Samsung Galaxy S Plus. Ik koop hem los omdat ik dan gewoon op dezelfde abboprijs blijf zitten bij Simyo. Want dan doe ik mijn 1000 smsjes voor 9.99 weg en pak ik 500mb internet voor 9.99. Prijsverhouding: hetzelfde.
Nu is mijn grootste onwetendheid mobiel internet. De klantenservice van Simyo heeft mij via de mail de handmatige instellingen voor mobiel internet doorgemaild. Maar nu is mijn vraag of mobiel internet via Simyo wel echt werkt op de Samsung galaxy S Plus (Android 2.3)? Omdat ik hier vaker heb gelezen dat het instellen (de eerste keer) niet lukt. En ik las iets over oudere besturingsystemen... Android 2.3 is redelijk nieuw..
Kan iemand mij er van verzekeren dat ik gewoon mobiel internet kan hebben via Simyo op de galaxy s plus?
Alvast bedankt,
Groet Michelle Pieters
het is inmddels gelukt om internet in te stellen met behulp van de website van KPN.
De Samsung Galaxy Gio maakt gebruik van het Android besturings systeem. Klik hier voor de juiste instellingen.
ik heb een sms ontvangen dat mijn telefoon niet te configureren is. Ik heb een Samsung Galay Gio.
Kan iemand mij daarbij helpen?
Kan iemand mij daarbij helpen?
Hi Chantal, klik hier om je toestel handmatig in te stellen. Bij stap 11 dien je in plaats van portalmmm.nl, internet in te vullen. Ik hoor graag of het is gelukt.
Ik heb alle stappen gevolgd, want ik had geen sms gehad. maar waar moet ik de instellingen dan accepteren. want hij doet het nu nog steeds niet!
Wat voor merk en type toestel gebruik je?
Ik heb alle stappen gevolgd, want ik had geen sms gehad. maar waar moet ik de instellingen dan accepteren. want hij doet het nu nog steeds niet!
Graag vernemen wij je mobiele nummer per privebericht zodat wij dit voor je uit kunnen zoeken. Zou je ook kunnen vermelden van welk toestel je gebruik maakt?
Dat heb ik dus ook geprobeert maar was geen succes, kreeg wel een stuk of 4 sms berichten maar zag op mijn telefoon niet dat er een bericht binnen was gekomen dus kon geen van allen openen.
Heb verschillende keren daarna mijn telefoon opgestart maar kreeg geen internet, het enigste wat ik kreeg was de volgende de dag 10 euro van mijn tegoed af was, voor 30 dagen internet waarvan nu bijna de helft om is zonder internet.
Harry
Heb verschillende keren daarna mijn telefoon opgestart maar kreeg geen internet, het enigste wat ik kreeg was de volgende de dag 10 euro van mijn tegoed af was, voor 30 dagen internet waarvan nu bijna de helft om is zonder internet.
Harry
Zoals Bibi hierboven aangeeft, kan het automatisch via sms (gratis).
Mocht dit niet lukken, dan moet het handmatig ingesteld worden.
Daar komt binnenkort een korte handleiding met screenshots voor die ik hier op het forum zal posten.
Mocht dit niet lukken, dan moet het handmatig ingesteld worden.
Daar komt binnenkort een korte handleiding met screenshots voor die ik hier op het forum zal posten.
Bladzijde 15 / 15
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.