.

Nieuw! De Slimme Dingen Gids


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Helemaal nieuw en helemaal voor jullie. Sinds gisteren hebben wij een Slimme Dingen Gids waar we slimme apps en gadgets onder de loep nemen. Je kunt denken aan veelzijdige telefoonhoesjes, handige navigatie-apps en draadloze speakers voor al jouw muziek. 🆒

We testen de apps en gadgets uitvoerig en laten jullie weten wat wij ervan vinden. We beoordelen ze op hoe slim wij ze vinden. Natuurlijk gaan we onze slimme dingen gids regelmatig aanvullen met nieuwe apps en gadgets waar we een review over schrijven.

We vinden het altijd erg fijn als jullie met ons meedenken. Heb jij nou een app waarvan je denkt, die moeten jullie testen? Of ben jij benieuwd wat wij vinden van die ene nieuwe gadget? Laat het weten en wie weet gaan wij kijken hoe slim deze apps of gadgets nou echt zijn :)

Wij verkopen zelf geen apps of gadgets. Het is daarom niet mogelijk het product of de app via de website van Simyo aan te schaffen. Maar geen zorgen! Slim als we zijn, plaatsen we wel een link naar het product zodat je precies weet waar je het kan vinden.

Wat zou jij graag terugzien in onze Slimme Dingen Gids?


22 reacties

Doet me een beetje denken aan dit . 🙂
Badge +7
Hoi Friesian,

Het heeft inderdaad wel overeenkomsten he? Het grote verschil hierin is dat we nu apps en gadgets ook echt gaan testen en officieel gaan beoordelen. Leuk toch?

Dus als jullie suggesties of tips hebben, horen we dat graag :D

Groetjes,
Samantha
Bouwmarkten, supermarkten, elektronica, kruidvat, hema, van rijsingen....voorbeelden van waar je klantenkaarten krijgt. Je portemonnee komt bol te staan door de voordeelkaarten. ;)

Voor verschillende kaarten zou je iedere keer een aparte app kunnen gebruiken. Ik heb de klantenkaarten app, 1 app met daarop alle voordeelkaarten. Natuurlijk bestaat er een mogelijkheid dat boefjes hiervan misbruik willen maken. Maar op zich kan dat ook wanneer je elke app apart zet op je telefoon.

Klantenkaarten app. Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.stocard.stocard&hl=nl&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dstocard&pcampaignid=APPU_1_TtYGWcuEDozRgAbD8L7YDA
Reputatie 1
Badge +4
Apple - iPhone heeft ook zoiets. De app heet Keyring
Badge +7
Hoi Friesian en Frenske,

Heel erg bedankt voor je tip! Ik ga het meteen doorgeven. Hopelijk komt deze straks ook in de Slimme Dingen gids te staan:)

Als jullie nog meer tips hebben, horen we dat graag :)

Groetjes,
Samantha
Reputatie 1
Badge +4
Dit is toch het topic Slimme Dingen Gids ! Is er ergens nog een andere
Zou zomaar kunnen..:)

https://forum.simyo.nl/gewoon-slim-92/nieuw-de-slimme-dingen-gids-38024/index1.html#post160003
Reputatie 4
Badge +4
Apple - iPhone heeft ook zoiets. De app heet Keyring

Ik gebruik Stocard. Werkt iets prettiger naar mijn mening.
Apple - iPhone heeft ook zoiets. De app heet Keyring

Ik gebruik Stocard. Werkt iets prettiger naar mijn mening.

ahmed_a ;)🆒!
Reputatie 1
Badge +4
@ahmed_a: Ik heb Stocard op je advies even bekeken. Misschien een te voorbarige conclusie maar ik mis het syncroniseren via de iCloud om voor mijn vrouw en mijzelf een compleet kaartenbestand te hebben. Er zijn wel ander mogelijkheden tot syncroniseren. Zo heeft ieder (gelukkig) zijn eigen voorkeuren.
Reputatie 4
Badge +4
@ahmed_a: Ik heb Stocard op je advies even bekeken. Misschien een te voorbarige conclusie maar ik mis het syncroniseren via de iCloud om voor mijn vrouw en mijzelf een compleet kaartenbestand te hebben. Er zijn wel ander mogelijkheden tot syncroniseren. Zo heeft ieder (gelukkig) zijn eigen voorkeuren.

Dat zou goed kunnen. Dat syncen heb ikzelf niet nodig, dus voor mij voldoet het.

Overigens frappant dat jullie één Apple ID gebruiken voor twee devices. Dat gaat een keer fout.
Reputatie 1
Badge +4
Tot nu toe geen problemen. We zullen wel zien:$
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Leuk dat het onderwerp 'klantenkaarten' app hier wordt besproken. Een mooie oplossing voor als je teveel pasjes/klantkaarten hebt. We hebben hier vorige zomer een leuk blog over geschreven. In dat artikel worden verschillende apps besproken. O.a. Stocard. De apps zijn niet uitgebreid gereviewd zoals we dat op de Slimme Dingen Gids pagina doen. Maar dit kunnen we zeker meenemen.
Reputatie 7
Badge +9
Een leuke app voor als je ergens in een vreemde stad nodig naar het toilet moet ....

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=nu.hogenood&hl=nl

iOS (ook Apple gebruikers z..ken soms :)) https://itunes.apple.com/nl/app/hogenood-vind-en-beoordeel-toiletten/id523502209?mt=8
Reputatie 7
Badge +10
Hi Franswon,

Wow dat is echt een goed idee! 😃 Zelfs in een bekende stad, haha! Handig, ga ik meteen downloaden.

Groetjes,
Jihane
Deze klopt niet helemaal.
https://www.simyo.nl/slimme-dingen-gids/here-wego/

Bij uitbreidbaar geheugen kun je selecteren of komen kaarten op de sd kaart.
Reputatie 7
Badge +9
Zijn er nog slimme dingen sinds april bij gekomen?
Reputatie 7
Badge +10
@Friesian, dank je! We hebben de tekst wat aangepast zodat dit punt erin vermeld wordt!

@Groentjuh, goed gezien! Er zijn inderdaad geen nieuwe slimme dingen bijgekomen. Dit komt omdat we opzoek zijn naar een nieuw concept. We willen natuurlijk graag vernieuwend zijn. Op dit moment worden de plannen concreet en hopen we snel weer slimme dingen te plaatsen 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Smart watchs test?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Maikel,

Goed idee! 😃 Bedoel je dan dat er meerdere merken tegenover gezet worden? Of verschillende soorten binnen hetzelfde merk?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Hee Jihane,

Kan alle 2.
Maar dan zou je dit in principe ook met smartphones kunnen doen 🙂
Reputatie 6
Badge +7
True! Bedankt voor het meedenken. 😄

Reageer