.

Welk mobiel besturingssysteem (OS) gebruik jij en waarom?



Toon eerste bericht

261 reacties

Dan ben ik eens benieuwd, @Ray . Keep us posted. Wanneer heb je hem in huis? 

 

Als ze hem vandaag opsturen misschien maandag, anders woensdag. 

 

Reputatie 7

en wat vrouwen doen met hun telefoons? Ik heb wel eens collega’s gezien die hun foons aanzetten om hun haar of make-up te controleren in de selfiestand. 🙄😆 

Daar kijk ik niet meer van op…...

@Friesian beiden lust ik ;)

...rauw welteverstaan. 👹
 

en wat vrouwen doen met hun telefoons? Ik heb wel eens collega’s gezien die hun foons aanzetten om hun haar of make-up te controleren in de selfiestand. 🙄😆 

😅😅🤣🤣

@Friesian beiden lust ik ;)

...rauw welteverstaan. 👹
 

en wat vrouwen doen met hun telefoons? Ik heb wel eens collega’s gezien die hun foons aanzetten om hun haar of make-up te controleren in de selfiestand. 🙄😆 

Ik weet dat een Huawei toestel jaren geleden een spiegel app had 🙈

Verschilt per winkel denk ik @Bas. Laatst iets bij Bol.com besteld. Binnen 3 dagen in huis. Idem voor een artikel wat ik had besteld bij BCC. Zat namelijk beide keren een zondag tussen. Maar nu wacht ik al vanaf zaterdag en het pakketje is nog niet eens verzonden. En zoals ik eerder schreef staat er verschillende info op die site. Waar ik er eerder 2 benoemden zijn dat er nu 3. 

Op die site staat dus:

  1. Voor 22.00 uur besteld, zelfde dag verzonden.
  2. I.v.m. de drukte kan het iets langer duren voor je het in huis hebt.
  3. Het kan maximaal 5 werkdagen duren. 

Dus ja, ik besef me heel goed dat het pakketje wat langer onderweg is nu met deze drukte (maar hij is dus nog steeds niet onderweg) Maar toon dan op z’n minst duidelijkheid op je site. Scheelt een hoop vragen en tijd. En die tijd kun je dan weer besteden aan je verkoop of service. 

 

Edit: Alsof de duvel er mee speelt. :grin: Krijg zojuist meerdere mails. Door een fout in het systeem is de order ergens blijven hangen. De iPhone gaat vandaag bij hun de deur uit.. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Alsof de duvel er mee speelt. :grin: Krijg zojuist meerdere mails. Door een fout in het systeem is de order ergens blijven hangen. De iPhone gaat vandaag bij hun de deur uit.. 


 

 

Zie je, valt allemaal wel mee dus! :joy:

 

Reputatie 7

 

@RicoKIk blijf jouw Avatar uiterst treffend vinden voor jou. Net als mijn oog trouwens dat hier maar blijft loeren. :rolling_eyes:

 

@de leon Ja, mijn avatar blijft nog altijd van kracht. Ooit eens via Google afbeeldingen gevonden en licht bewerkt ;)

Reputatie 7
Badge +9

Laat me raden @RicoK één voor één een rood kruis zetten door OS-en die het ooit wel waren maar nu niet meer zijn.

Ik had iets gevonden maar is een app waarvoor je betalen moet. Lijkt mij meer iets voor als je permanent overgaat. 

 

Edit: site is erg slecht vertaald 🙈

Reputatie 6
Badge +6

@Ray zit hier niet iets tussen? https://www.imobie.com/support/how-to-restore-whatsapp-backup-from-android-to-iphone.htm

Reputatie 7
Badge +9

@Ray in het andere topic zag ik een screenshot van je scherm. Lekker bezig. 😉. En organized. Zal die van mij maar niet laten zien. 😳Heb praktisch niets in mappen. Daarom zijn al mijn apps verspreid over 6 schermen inmiddels. Omdat ik te lui ben om mappen te openen. 😆

Reputatie 7
Badge +9
iPhone-gebruikers enthousiast over Android 🙂
Reputatie 6
Badge +6

Leeg startscherm en verder alles keurig in mapjes op een paar quick selects na :joy: There is no other way

Reputatie 7
Badge +10
Veel Android telefoon gebruik en vooral in het Samsung straatje. Na de Samsung Galaxy S2 vol met problemen, ben ik overgestapt op een iPhone 5. En nooit meer anders 😉

Ondertussen maak ik gebruik van een iPhone 6. Ik heb nog nooit problemen met iOS gehad en zal sowieso niet zo snel meer overgaan naar een Android telefoon.

Om nu te kiezen voor een Windows Phone.. meh :8 Waarom iets nieuws proberen als het huidige goed werkt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +6

@Ray zal blij zijn als we weer die kant op kunnen!

@RicoK ja dit is m'n eigen scherm! En ik had inderdaad 116 updates klaarstaan :joy:  Je dacht toch niet dat al die mapjes maar één tabblad hebben hè

Reputatie 7

Hahahaha, @Bas , nee, dat dacht ik niet, maar de enige reden dat ik geen apps update is als ik niet op de WiFi zit. 116 Updates, dat is voor mij ondenkbaar ;)


Edit: oeps, papa heeft mijn Macbook :Dbetaald. Ik zeg niets :8

Hij zal gedacht hebben... dat heeft dochter wel verdient na een dag van hard werken en peentjes zweten.:)

Reputatie 7
Badge +10
Al zweer ik wel bij de wasmachines van Samsung 😉 Wellicht omdat deze niets te maken hebben met de Android software :P

Meen je dat, Angela?:S Er moest hier laatst een nieuwe wasmasjien aangeschaft worden. Even van afstand naar die Samsung flipperkasten gekeken met die schermpjes. Geloof me, die rollen echt van dezelfde band als hun telefoons. En als Kim Jun achter de lopende band z'n dag es niet heeft, dan heb je goed kans dat 'ie de software van de wasmachine in een telefoon heeft gedouwd of andersom. 😛. Veel verschil in werking tussen die twee was er eigenlijk sowieso toch al niet. :D


Om hier nog even op terug te komen, de Leon. Ja, dit meen ik serieus 😉 Ik heb zelfs een 'koelkastlichtje' in de extra grote trommel. Vraag me niet waarom, maar ik vind het cool ;)

@Friesian, hij ziet mij elke dag zwoegen met mijn oude laptopje. Het was gewoon tijd voor een stapje omhoog 😛
Hoi Angela.

Omdat ik weet dat jij, koorelle en de leon en dur zullen dur nog wel meer zijn echte android fans zijn i.t.t. een apple of een peer wil ik hier toch even flink te keer gaan met applebaschen (maar niet heus:P)
Ik denk dat menigeen het volgende met me eens zal zijn na het lezen van de tekst.:)

Mijn eerste compjoeter was een eigen samengestelde door de winkeleigenaar.
Hoe vaak dat ding de reparatiehoek niet gehad heeft, je wilt het niet weten.:( Deed die het een tijdje goed, kon ik hem weer ter reparatie aanbieden....ho-pe-loos....

Wat interesseert mij het wat voor merk of besturingssysteem je hebt, het allerbelangrijkste is toch dat ie goed werkt...:8
Voorbeeld omdat jij er je pa bij haalt.

Mijn ouders kochten een Kadett bij een Opel garage. Op nog geen 5 passen afstand stond er een die gekocht werd door een inseminator. Allebei hele goeje heilige koejen maar regende het dan stonden er bij de inseminator emmers in de auto. Gebaseerd op nothing else than the truth...
Reputatie 7
Badge +9
Mijn eerste computer was zelfbouw, ZX80, de meeste PC's daarna heb ik ook zelf gefabriceerd, pas bij overstap naar laptop kocht ik die, maar wel op maat gemaakt.
Reputatie 7
Badge +9

Om hier nog even op terug te komen, de Leon. Ja, dit meen ik serieus 😉 Ik heb zelfs een 'koelkastlichtje' in de extra grote trommel.


Ocherm Angela....was er al bang voor. Heppie al ijsblokjes in het wasmiddelvakje gevonden? Zoals eerder gezegd, bij Samsung pleuren ze al hun producten op één en dezelfde lopende band...televisies, telefoons, koelkasten, wasmachines, telexen, stoommachines....één grote zooi goedkoop Koreaans uitziend plastic dondert er aan het einde van die band af.:P

ik ben geschokt...

tsjonge jonge.....


wat een ellende allemaal....

de wereld gaat naar de kloten en jullie hebben het over android en ios.


kom op zeg...

get a life.


avond avond


Yep boys, luisteren jullie maar es goed naar zus. Kappen nou met iBashen...en ga wat beters doen. 😠
Reputatie 7
Badge +10

Wat interesseert mij het wat voor merk of besturingssysteem je hebt, het allerbelangrijkste is toch dat ie goed werkt...:8
Voorbeeld omdat jij er je pa bij haalt.


Helemaal mee eens! Als het maar goed werkt, dan is het goed! Maar dan heb ik alsnog mijn voorliefde voor Apple. Buiten het fijne besturingssysteem, werkt het zo lekker samen met mijn iPhone en iPad ;)




Om hier nog even op terug te komen, de Leon. Ja, dit meen ik serieus 😉 Ik heb zelfs een 'koelkastlichtje' in de extra grote trommel.


Ocherm Angela....was er al bang voor. Heppie al ijsblokjes in het wasmiddelvakje gevonden? Zoals eerder gezegd, bij Samsung pleuren ze al hun producten op één en dezelfde lopende band...televisies, telefoons, koelkasten, wasmachines, telexen, stoommachines....één grote zooi goedkoop Koreaans uitziend plastic dondert er aan het einde van die band af.:P


Hahaha, dan zal ik maar niet beginnen over mijn prachtige Samsung stofzuiger die ik samen met mijn wasmachine heb gekocht 😉 Een Dyson was me net iets te duur. Overigens ben ik nog geen ijsblokjes gevonden. Onderin de wasmachine zit wel een vreemd vakje. Misschien een groentelade? 😛
Reputatie 7
Badge +9

Hahaha, dan zal ik maar niet beginnen over mijn prachtige Samsung stofzuiger die ik samen met mijn wasmachine hebt gekocht 😉 Een Dyson was me net iets te duur. Overigens ben ik nog geen ijsblokjes gevonden. Onderin de wasmachine zit wel een vreemd vakje. Misschien een groentelade? :P


Zou goed kunnen, Angela....zou goed kunnen. Zou ook een aslade kunnen zijn. Bij Samsungproducten ben je nergens zeker van (behalve dan van het hoge goejekope plasticgehalte..:P).

Wel uitkijken met die Samsung stofzuigurd. Die doet waarschijnlijk ook niet waarvoor hij bedoeld is voordat 'ie van de lopende band afdonderde waarna Dim Sun 'm in het karton kieperde en jij ermee opgescheept werd. ;):P
Reputatie 7
Badge +10

Hahaha, dan zal ik maar niet beginnen over mijn prachtige Samsung stofzuiger die ik samen met mijn wasmachine hebt gekocht 😉 Een Dyson was me net iets te duur. Overigens ben ik nog geen ijsblokjes gevonden. Onderin de wasmachine zit wel een vreemd vakje. Misschien een groentelade? :P


Zou goed kunnen, Angela....zou goed kunnen. Zou ook een aslade kunnen zijn. Bij Samsungproducten ben je nergens zeker van (behalve dan van het hoge goejekope plasticgehalte..:P).

Wel uitkijken met die Samsung stofzuigurd. Die doet waarschijnlijk ook niet waarvoor hij bedoeld is voordat 'ie van de lopende band afdonderde waarna Dim Sun 'm in het karton kieperde en jij ermee opgescheept werd. ;):P


Hahaha, een aslade is op zich fijn. Als hij dan in de fik vliegt is er een opvang bakje. De stofzuiger is nog niet binnen dus daar heb ik nog geen ervaring mee. Volgens reviews piept deze ook als je hem aanzet 😉
Reputatie 7
Badge +9

Hahaha, dan zal ik maar niet beginnen over mijn prachtige Samsung stofzuiger
. Volgens reviews piept deze ook als je hem aanzet ;)
:

Verwacht verder dan wat nodeloos gepiep maar niet al te veel van die Samsung, Angela. :8:P

Reageer