.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarom moeten iPhone liefhebbers andere besturingssystemen altijd zo onderuit halen ;)



Dat vind ik dus ook, Alex.....zo raar dit fenomeen. :rolleyes:
Reputatie 3
Badge +5
Ze zijn gebrainwashed door Apple, marketing he. Als je 1 keynote kijkt hoor je al 1000 keer het woord "amazing" en dat het revolutionair is (terwijl Android dit alweer jaren had :P). Maar even serieus, veel mensen hebben een Android/Windows Phone toestel amper geprobeerd of een kans gegeven. Dan krijg je allerlei vooroordelen die niet juist zijn vaak helaas. Android is sinds versie 4 een volwassen OS geworden, soms willen fabrikanten er nog weleens een softwarelaag overheen gooien wat niet echt een verbetering is. Ik raad het Apple volk aan eens een Nexus toestel uit te proberen met een pure versie van Android zonder bloatware.
Reputatie 4
Badge +4
Ehm. Andersom gebeurt dit evengoed hoor. Ik hoor dagelijks van mijn 'Android' - vrienden dat ik een crappy telefoon heb ;-) 

Overigens heb ik naast de vele iPhones een Nokia Lumia 800 gehad (Windows Phone) plus onlangs een high-end Android toestel. Over Windows Phone trouwens niets dan lof. Werkt gewoon zo goed. Helaas nog niet helemaal volwassen, maar mocht 8.1+ goed bevallen dan wordt m'n volgende telefoon weer een Lumia.

Nexus is leuk met stock Android, maar android blijft android met of zonder 'thema'-schil van een eventuele fabrikant. Het is per definitie traag omdat de apps in een virtuele java-omgeving worden gedraaid. (waarom denk je dat alle android telefoons pochen met quad-core dit en geheugen dat). Het OS hapert in de interface ondanks de hoge specs van de hardware en google's 'project butter'.  En ik moet eerlijk zeggen dat in vergelijking met iOS, Android voor mijn gevoel het 'net niet' is.

Maargoed om terug te komen op het verhaal; ik zei dus dat ik na 4 weken wel gewend was geraakt aan Android (en haar tekortkomingen). Dat is toch gedeeltelijk positief? :D

Overigens dit hoort denk ik niet thuis in het 'voorstel-topic' 🙂 misschien een apart 'Apple / Google afzeik-topic' aanmaken? haha 
Reputatie 7
Badge +9
Ik was vroeger een fervent Nokia fan (Symbian), nu een zeer tevreden Android gebruiker (Samsung S4 inmiddels), ik heb in mijn werkzaam leven veel met Unix (dozen) gewerkt, dus Linux/Android ligt mij wel.
Mijn nieuwe Smart-TV (Samsung) draait ook op dezelfde kern (ietwat andere schil) en geeft prachtige combinaties! Op mijn mobieltje maak ik een afspeellijst voor YouTube die op de TV wordt afgespeeld (kunnen de kleinkinderen zonder afstandsbediening te verknallen toch kijken :)).
Ik ben nu echt een Android-fan geworden, zonder andere besturingssystemen aan/af te vallen.
Reputatie 7
Badge +9
Sorry lui, you've lost me...totaal....met deze techno tok. 🆒  Ik gebruik mijn phone om mee te bellen. En dat is al wat ik ervan wil weten.  :D
Badge +8
Ik was vroeger een fervent Nokia fan (Symbian), nu een zeer tevreden Android gebruiker (Samsung S4 inmiddels), ik heb in mijn werkzaam leven veel met Unix (dozen) gewerkt, dus Linux/Android ligt mij wel.
Mijn nieuwe Smart-TV (Samsung) draait ook op dezelfde kern (ietwat andere schil) en geeft prachtige combinaties! Op mijn mobieltje maak ik een afspeellijst voor YouTube die op de TV wordt afgespeeld (kunnen de kleinkinderen zonder afstandsbediening te verknallen toch kijken :)).
Ik ben nu echt een Android-fan geworden, zonder andere besturingssystemen aan/af te vallen.


Ik ben dus over nu, hè. Naar Android. En ik moet zeggen dat het soms nog zoeken is, omdat het allemaal wat "technischer" overkomt. Maar ik vind m'n scherm een heerlijk formaat (SIII) 🙂 Vergeleken daarmee was mijn iPhone wat 'propperig'.
Ach ja, overal is iets voor te zeggen.
Ik ben ook, net als de Leon, van de overtuiging: als 'ie doet wat ik wil dat 'ie doet, hoef ik niet te weten hoe ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Welkom in de club:) Android lijkt moeilijker dan het is hoor!

De S4 heeft een nog iets groter scherm:p
Badge +8
Welkom in de club:) Android lijkt moeilijker dan het is hoor!

De S4 heeft een nog iets groter scherm:p


Daar heb ik dan weer net te kleine handjes voor 😉
Reputatie 7
Badge +9
Nee hoor Charlene, het toestel is even groot, het scherm is groter door dunnere rand. Als ik weer eens bij jullie ben zal ik laten zien wat voor keigoed toestel dit is. (Mijn vrouw is nu blij met de 'oude' S3 LTE (deze is nog maar 8 maanden oud, dus daar kan ze nog lang plezier van hebben).
Badge +6
Nee hoor Charlene, het toestel is even groot, het scherm is groter door dunnere rand. Als ik weer eens bij jullie ben zal ik laten zien wat voor keigoed toestel dit is. (Mijn vrouw is nu blij met de 'oude' S3 LTE (deze is nog maar 8 maanden oud, dus daar kan ze nog lang plezier van hebben).

Nou ik wil wel weten hoe goed dat toestel van je is 😉.
Reputatie 7
Badge +9
De camera is uitstekend Natascha, misschien een fotosessie bij Simyo? De foto's kunnen dan via WhatsApp direct naar jullie toe
Reputatie 5
Badge +11
Hm... Niet om het 1 of ander hoor, maar stellen zich nog mensen voor in dit topic?
Gaat nu enkel maar over telefoons...
Reputatie 7
Badge +9
En over fotosessie, dan kan -Kim zich misschien ook even voorstellen aan mij (en omgekeerd):)
Reputatie 7
Hm... Niet om het 1 of ander hoor, maar stellen zich nog mensen voor in dit topic?
Gaat nu enkel maar over telefoons...


Dat zie je wel meer bij fora........:(
Reputatie 5
Badge +11
En over fotosessie, dan kan -Kim zich misschien ook even voorstellen aan mij (en omgekeerd):)

Het gaat nu tenminste weer over mensen 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hm... Niet om het 1 of ander hoor, maar stellen zich nog mensen voor in dit topic?
Gaat nu enkel maar over telefoons...


Mee eens, Ernst. Erg storend dat mensen niet on topic blijven....erg storend.:mad::p
Dat getok over stukjes plastic uit Korea...:D
Badge +6
Mee eens, Ernst. Erg storend dat mensen niet on topic blijven....erg storend.:mad::p
Dat getok over stukjes plastic uit Korea...:D


Hahahha!!!!
Reputatie 7
Badge +9
Hm... Niet om het 1 of ander hoor, maar stellen zich nog mensen voor in dit topic?
Gaat nu enkel maar over telefoons...


Stel je voor dat hier alleen mensen zich voorstellen... :)

Wordt het dan een voorstelling?:D
Reputatie 3
Badge +9
Haha die Frans 😃
Badge +6
Stel je voor dat hier alleen mensen zich voorstellen... :)

Wordt het dan een voorstelling?:D


Wel een voorstelling met popcorn en cola 😃
Reputatie 7
Badge +9
Onvoorstelbaar lekker 😃
Reputatie 2
Badge +6
Hoi allemaal,

Ik ben Dries 27 jaar, woon in Utrecht en ik ben een nieuwe moderator op het forum van Simyo :)

Muziek is mijn grote passie en ik speel graag drums in mijn funk/rock bandje. Na mijn studie Media Marketing Publishing ben ik begonnen bij Simyo op de klantenservice. In mijn vrije tijd ga ik graag uit, kijk ik regelmatig een film of serie en probeer ik geld te sparen om mijn eerste motor te kopen. Dat wordt waarschijnlijk een niet al te zware sportmotor. Ooit nog de wereld rondreizen lijkt mij helemaal fantastisch. Nieuwe dingen zien, mensen ontmoeten en vooral ook lekker eten, doe ik maar al te graag.

Ik heb zin om te beginnen in mijn nieuwe functie als moderator en help iedereen graag verder waar dat nodig is!

Groetjes,
Dries
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Dries 🙂,

Motorrijden is inderdaad heerlijk, maar doe wel voorzichtig, uit ervaring weet ik dat een motorrijder erg kwetsbaar is 😞.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Dries 🙂,

Motorrijden is inderdaad heerlijk, maar doe wel voorzichtig, uit ervaring weet ik dat een motorrijder erg kwetsbaar is 😞.


Jep. Daarom mocht ik ook nooit een scooter van m'n moeder toen ik nog wat jonger was.
Reputatie 2
Badge +6
Welkom op het forum Dries 🙂,

Motorrijden is inderdaad heerlijk, maar doe wel voorzichtig, uit ervaring weet ik dat een motorrijder erg kwetsbaar is 😞.


Hoi franswon,

Motorrijden is wel wat gevaarlijker, maar ik probeer ook altijd extra goed op te letten 🙂 Als ik straks mijn eerste motor heb, zal dat vast wel weer even wennen zijn... Heb je nog tips voor evenementen of weet je mooie routes om te rijden?

Reageer