Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)
Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.
Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.
Bladzijde 5 / 37
Ben zelf trouwens geboren in Leiden
(In de kerk)
Zow, dat zal een toestand geweest zijn! Heeft meneer pastoor of dominee misschien geholpen met puffen? Ik probeer het me te visualiseren. ;) In de R.K. kerk was meneer pastoor i.i.g. voor de conceptie al erg betrokken bij het grote gezinsleven. :p
Hallo Ernst en -Kim.:)
Vandaar het streepje ;-)
Haha klopt inderdaad, scherp 😛. Zelfde geldt voor Ernst, of nou ja er was in ieder geval al een account met die naam, krijg je met dit soort oer-Hollandse namen 😉.
Hoi de leon! 🙂
FF voorstellen.
Mijn naam is Arie, geboren in het midden van de vorige eeuw,.getrouwd en wonend in een dorp in het oosten van Noord-Brabant.
Voor mensen met een beperkte topografische kennis, Oostelijk Noord-Brabant ligt in het Zuiden van Nederland, Noordelijk van Belgie en Westelijk van onze grote buurman Duitsland.
Na enige jaren terug bij een nieuwe werkgever, VUT genaamd, begonnen te zijn is er ruimte ontstaan om op internet te grasduinen.
Dat Internet is een geweldige bron van vragen en antwoorden in de meest ruime zin. Van datzelfde internet is Facebook, Hyves Twitter of wat er meer mogelijk is, aan mij niet besteed, Mijn sociale contacten hebben veelal plaats in het echte leven en voorzien ruimschoots in de behoefte.
WhatsApp en e-mail zijn het maximale voor mij haalbare.