.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag Ray, nou welkom dan. Misschien zien we je hier nog eens. Eigenlijk is het alleen maar een komen en gaan hier van mensen. Voorbijgangers, zeg maar.
98 % Hoor je nooit meer wat van..:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Zolang ze het forum niet nodig hebben voor klachten of problemen is dat toch prima!
Badge +8
Zolang ze het forum niet nodig hebben voor klachten of problemen is dat toch prima!

Dat lijkt me wel, franswon. Ik vind het wel gezellig, als mensen vaker langskomen. Maar hopelijk niet omdat er dingen mis gaan 😉
Badge +2
Hallo

Mijn naam is Karin ik ben 70 jaar en woon in Limburg.
Heb momenteel 2 smartphones en het is mijn lust en mijn leven.
Verdere hobby's zijn Muziek, ik zing zelf in een koortje
Fotograferen
Paint shop Pro
sinds kort heb ik een sim only abonnement hier en kom af en toe eens struinem op het forum

groetjes Karin
Reputatie 7
Hallo Karin303, welkom. En veel plezier!
Badge +6
Hallo

Mijn naam is Karin ik ben 70 jaar en woon in Limburg.
Heb momenteel 2 smartphones en het is mijn lust en mijn leven.
Verdere hobby's zijn Muziek, ik zing zelf in een koortje
Fotograferen
Paint shop Pro
sinds kort heb ik een sim only abonnement hier en kom af en toe eens struinem op het forum

groetjes Karin


Hoi Karin303,

Ook namens de moderators welkom op het forum! 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hallo

Mijn naam is Karin ik ben 70 jaar en woon in Limburg.
Heb momenteel 2 smartphones en het is mijn lust en mijn leven.
Verdere hobby's zijn Muziek, ik zing zelf in een koortje
Fotograferen
Paint shop Pro
sinds kort heb ik een sim only abonnement hier en kom af en toe eens struinem op het forum

groetjes Karin


Hoi Karin303,

Wat leuk dat je je hier voorstelt. Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke smartphones je hebt?

Leuk trouwens dat je Paint shop pro gebruikt :)

Groetjes,

Alex
Badge +2
Hallo Alex,

Natuurlijk mag je vragen.
Ik heb momenteel dus 2 smartphones de HTC One en de Huawei p6
deze laatste is momenteel in reparatie.
Verder heb ik nog twee mobieltjes Nokia waarmee je alleen kunt bellen en sms en.
Ik ben begonnen met een Nokia van 9,95 waar 10 euro beltegoed bijzat.
was een goede deal toch?
Ze werken nog allemaal
vind de HTC de beste. tot nog toe.

groetjes Karin


Hallo

Mijn naam is Karin ik ben 70 jaar en woon in Limburg.
Heb momenteel 2 smartphones en het is mijn lust en mijn leven.
Verdere hobby's zijn Muziek, ik zing zelf in een koortje
Fotograferen
Paint shop Pro
sinds kort heb ik een sim only abonnement hier en kom af en toe eens struinem op het forum

groetjes Karin


Hoi Karin303,

Wat leuk dat je je hier voorstelt. Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke smartphones je hebt?

Leuk trouwens dat je Paint shop pro gebruikt :)

Groetjes,

Alex
Welkom! En dan zal ik mezelf ook is even voorstellen:

Ik ben Timo, 15 jaar en kom uit Noord-Brabant
Ik zit momenteel in mijn examenjaar en ga hierna naar het MBO.
Ik ben sinds zaterdag trotse eigenaar van een Iphone 5S, dus je weet wel wat mijn grootste hobby is ;-)
Verder doe ik al 7 jaar aan muziek, en houd me veel bezig met computers en alles wat daarbij komt kijken.

Ooo... en mijn nickname? ja.. Daar zullen we het maar niet over hebben..
Reputatie 7
Hallo timobeer, welkom! En veel plezier met je iPhone 5S. Ik zelf maak sinds een paar maanden gebruik van een iPhone 5. 
Badge +6
Welkom! En dan zal ik mezelf ook is even voorstellen:

Ik ben Timo, 15 jaar en kom uit Noord-Brabant
Ik zit momenteel in mijn examenjaar en ga hierna naar het MBO.
Ik ben sinds zaterdag trotse eigenaar van een Iphone 5S, dus je weet wel wat mijn grootste hobby is ;-)
Verder doe ik al 7 jaar aan muziek, en houd me veel bezig met computers en alles wat daarbij komt kijken.

Ooo... en mijn nickname? ja.. Daar zullen we het maar niet over hebben..


Hoi Timobeer,

Ik heb sinds een kleine maand ook een iPhone 5S. Hoe bevalt de iPhone?
Bevalt me héél erg goed..
Badge +6
Bevalt me héél erg goed..

Hij bevalt mij ook prima 🙂
Badge +4
Hallo,

Hier ben ik weer
was eerder hier met een ander abonnement als Karin303
Ik ben 70 jaar en woon in Heerlen
Hobby's zijn muziek, fotograferen en de mobiele smartphone.
Ik ben in het bezit van een HTC One en een Huawei Ascend P6

Vind het erg leuk om spelletjes te doen op de telefoon en te internetten.

groetjes Karin
Reputatie 7
Badge +9
Welkom terug op het forum Karin!
Badge +2
Dank je wel Franswon
Reputatie 7
Badge +9
70 en smartphones als hobby is niet de meest gebruikelijke combi. Hoe is dat begonnen? Kinderen? Was je zelf nieuwsgierig?
Badge +4
Hallo Groentjuh,

Nou ik heb al jaren een PC  waar ik ook heel actief mee ben.
Verslaafd vind ik een vervelend woord, maar het gaat die kant uit hoor:o
Mobiele telefoon  kwam later pas... ik zag bij Blokker een aanbieding
Nokia 9,95 met daarbij 10 euro beltegoed. Leek me wel handig een mobiele telefoon dus daarmee begon het.
Nu sinds 4 jaar heb ik smartphone en vind het helemaal geweldig.
Whats app met lievelingsnichtje 
mail bekijken in de trein
internetten  etc.
En ja nieuwsgierig ben ik wel 
en waar het vandaan komt weet ik niet maar ik ben hevig geinteresseerd in de ontwikkelingen op smartphone gebied.
Verveel me eigenlijk nooit.
Tja ik ben 70 maar heb nooit gehouden van breien of haken.....
Dit is voor mij echt iets waar ik mee bezig ben.

groetjes Karin



70 en smartphones als hobby is niet de meest gebruikelijke combi. Hoe is dat begonnen? Kinderen? Was je zelf nieuwsgierig?
Badge +8
Hallo Groentjuh,

Nou ik heb al jaren een PC  waar ik ook heel actief mee ben.
Verslaafd vind ik een vervelend woord, maar het gaat die kant uit hoor:o
Mobiele telefoon  kwam later pas... ik zag bij Blokker een aanbieding
Nokia 9,95 met daarbij 10 euro beltegoed. Leek me wel handig een mobiele telefoon dus daarmee begon het.
Nu sinds 4 jaar heb ik smartphone en vind het helemaal geweldig.
Whats app met lievelingsnichtje 
mail bekijken in de trein
internetten  etc.
En ja nieuwsgierig ben ik wel 
en waar het vandaan komt weet ik niet maar ik ben hevig geinteresseerd in de ontwikkelingen op smartphone gebied.
Verveel me eigenlijk nooit.
Tja ik ben 70 maar heb nooit gehouden van breien of haken.....
Dit is voor mij echt iets waar ik mee bezig ben.

groetjes Karin


Hoi kvbilsem,

70 nu is ook geen 70 van 20 jaar geleden meer, toch? Ik denk dat "bejaard" een uitstervend begrip gaat worden. Er zijn mensen van 90 die nog heftig whatsappen hoor, Groentjuh 😉 En mensen van 30 die er niks van snappen...
Ik vind het gezellig, meer vrouwelijk bloed op het forum. En zie dat je al lekker wat mensen aan het helpen bent geweest. Dat vinden we heel fijn!

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Nu ook al even actief op het forum dus tijd om me voor te stellen!

Ik ben Andreas Otten, 24 jaar oud studeer aan de hogeschool Utrecht (Mediatechnologie).
Daarnaast ben ik werkzaam als ZZP'er als Creative director en designer binnen de app(s) en webwereld.
Ik ben gek op sporten, koffie, koken, gezellige uitjes en zo nu en dan film kijken!
Op dit moment heb ik de eer als supertester 4g te testen voor Simyo, zelf heb ik een Iphone 5 en nu dus ook een Acer Liquid s2 testtoestel!
Reputatie 7
Hallo Andreas, welkom op dit leuke, informatieve en zeer vermakelijke forum! :D
Badge +6
Nu ook al even actief op het forum dus tijd om me voor te stellen!

Ik ben Andreas Otten, 24 jaar oud studeer aan de hogeschool Utrecht (Mediatechnologie).
Daarnaast ben ik werkzaam als ZZP'er als Creative director en designer binnen de app(s) en webwereld.
Ik ben gek op sporten, koffie, koken, gezellige uitjes en zo nu en dan film kijken!
Op dit moment heb ik de eer als supertester 4g te testen voor Simyo, zelf heb ik een Iphone 5 en nu dus ook een Acer Liquid s2 testtoestel!


Hoi Andreas,

Welkom op het forum!
Hoe bevalt het testen van 4G op de Acer Liquid 2?
Badge +1


Hoi Andreas,

Welkom op het forum!
Hoe bevalt het testen van 4G op de Acer Liquid 2?


Natascha en RicoK, bedankt voor het welkom!
Het testen van 4G op de Acer Liquid bevalt erg goed, het toestel is erg wennen, vooral de grootte. Werk zelf voornamelijk met IOS en af en toe voor ontwikkel werk op android ik ben daar dus wel bekend mee.
Het is een superfijn en snel toestel met een erg mooi scherm.
Samen met 4g geeft het een hele fijne ervaring, alles gaat snel het downloaden van apps gebeurd erg snel, webpagina', facebook twitter etc laden eigenlijk direct je merkt gewoon geen vertraging.

Ik ben helemaal enthousiast dus 😉
Badge +6
Natascha en RicoK, bedankt voor het welkom!
Het testen van 4G op de Acer Liquid bevalt erg goed, het toestel is erg wennen, vooral de grootte. Werk zelf voornamelijk met IOS en af en toe voor ontwikkel werk op android ik ben daar dus wel bekend mee.
Het is een superfijn en snel toestel met een erg mooi scherm.
Samen met 4g geeft het een hele fijne ervaring, alles gaat snel het downloaden van apps gebeurd erg snel, webpagina', facebook twitter etc laden eigenlijk direct je merkt gewoon geen vertraging.

Ik ben helemaal enthousiast dus ;)


De Acer heb ik gezien en die best wel groot. Het is leuk om te lezen dat je enthousiast bent 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Hi, een nieuwe moderator op het forum zonder voor te stellen? Dat kan toch niet! -Bas, wie ben jij?

Reageer