.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45991 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nou welkom MRF NL. Altijd handig wat techneuten erbij. ;) En volgens mij kan je het ook wel goed uitleggen. Vooral op een rustige manier. Is ook nodig want af en toe zijn mensen hier wel rijp voor een mental institution ;). Je hoort er i.i.g. na veel geschreeuw om niks nooit meer wat van. :p
Reputatie 4
Badge +8
Ook van mij een hartelijk welkom MRF NL!
Badge
dank u dank u!

En nog een gelukkig nieuwjaar.
Reputatie 5
Badge +10
Ik dacht laat ik toch maar wat over mezelf zeggen hier:

Ik ben dus MRF NL 34jaar, zeer actief op diverse sites, voornamelijk game site (Nederlands en Engels). op een aantal sites ben ik een Moderator en op 2st een admin.

En van maandag t/m vrijdag huur ik mezelf uit aan een groot telecombedrijf dat zaken doet met KPN, Vodafone, T-mobile enz... en dan voornamelijk de mobiele telecom.
EN uiteraard maak ik nog tijd vrij voor mijn vrouw en 3 kids 😉.

Ik zal zeggen: als er vragen zijn..... hoor ik ze graag en als ik er een antwoord op weet zal ik die geven.

Gr MRF NL. 


Leuk dat je je voorstelt. Interessant profiel ook. Zit je al lang in de telecom sector? En hoe lang ben je al actief op de forums waar je moderator bent?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik dacht laat ik toch maar wat over mezelf zeggen hier:

Ik ben dus MRF NL 34jaar, zeer actief op diverse sites, voornamelijk game site (Nederlands en Engels). op een aantal sites ben ik een Moderator en op 2st een admin.

En van maandag t/m vrijdag huur ik mezelf uit aan een groot telecombedrijf dat zaken doet met KPN, Vodafone, T-mobile enz... en dan voornamelijk de mobiele telecom.
EN uiteraard maak ik nog tijd vrij voor mijn vrouw en 3 kids 😉.

Ik zal zeggen: als er vragen zijn..... hoor ik ze graag en als ik er een antwoord op weet zal ik die geven.



Gr MRF NL. 


Leuk dat je je voorstelt. Interessant profiel ook. Zit je al lang in de telecom sector? En hoe lang ben je al actief op de forums waar je moderator bent?

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,

bedankt voor je bericht.
Ik zit nu ongeveer 13 jaar in de telecom en zo'n 5 jaar als zelfstandigen, bevalt trouwens prima!
Ik ben begonnen in het ATF tijdperk (in Radio Kootwijk bij KPN)  en nu alweer 13jaar later het LTE netwerk, 4G (* ZO, en dan voel je opeens oud, hahaha!).

Als Moderator......... ik denk dat ik nu ongeveer een jaartje of 5/6 (engelse forums) actief ben en sinds 2jaar op nederlandse forums.

Groeten MRF NL.
Badge +2
Nou dan ik ook maar,

Ik ben Enrico,
maar ze noemen me meestal Co ik ben 42 jaar en doe Donald Duck na,
Als beroep ben ik electrotechnicus en heb eb hier voor 20 jaar consumenten electronia gerepareerd.
Echter het repareren van consumenten electronica tegenwoordig is niet echt repareren meer maar commercieel oplossen door omruilen of complete printen uit te wisselen.
Hier is dan ook de uitdaging in dit vak verdwenen en ben 4 jaar gelden dan ook overgestapt in de electrotechniek.
Hier doe ik van alle soorten werk, het aanleggen van installatie werk van koelsystemen, filter installaties, panelen bouw, ect.ect voor de grote bedrijven.
Verder als hobby s mag ik graag aan auto's, computers en andere comunicatie apparatuur sleutelen.
Verder altijd een bezig met wat op mijn pad terecht komt, en ga eigenlijk gen uitdaging uit de weg, mits ik zeker weet dat het geen haalbare kaart i.
Zo dit was even een stukje over mij zelf.
hallo allemaal,

ik heb mij kort geleden aangemeld op dit forum, helaas niet uit een algehele tevredenheid over Simyo. Maar hoe het ook zij... het is wel zo netjes om me even voor te stellen, doe ik op andere fora ook. Ik ben 55 jarige man en ben al jaren werkzaam in de ICT als systeembeheerder. laatste paar jaren eigenlijk alleen nog netwerkbeheer en wireless. Getrouwd en vader van 2 jongens. Ik rijd graag op mijn motor (zag al dat er meer motorliefhebbers tussen zitten), maar een paar keer in de week loop ik ook nog hard voor de conditie. Heerlijk om even je zinnen te verzetten. Dit forum is nog niet echt overactief, maar het gebruik neemt toe zo te zien. Goed initiatief om in contact met de klanten te komen en te blijven.

JoJo
Badge
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jojo, moeder van 2 meiden, getrouwd en vind een heleboel dingen leuk om te doen. Ben graag creatief bezig
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik wat vragen heb over de prepaidkaart in combinatie met de telefoon voor mijn dochter.

Tot lees/schrijfs

Groetjes,
Jojo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JoJotheFirst en Miss-Jojo,

Leuk dat jullie je voorstellen. @JoJothefirst. Op wat voor fora ben je nog meer actief als ik vragen mag?

@Miss-Jojo. Moet ik meer aan kunst denken waar je je creativiteit uit of een andere richting?

Ik vind het altijd leuk om wat meer over de Simyo klanten te weten te komen. Zo krijg je toch een beter beeld van de Simyo klanten.

Groetjes,

Alex
Hee Alex,

hier zit ik het meest:
http://www.bmwrtforum.nl/forum/index.php
en daarna op deze:
http://forum.gps.nl/
Daarmee is mijn passie om toertochten op de motor te rijden wel gecovered. Het grote verschil met die fora is de gemeenschappelijke passie, terwijl dit forum toch volgens mij hoofdzakelijk wordt bezocht door mensen met een specifieke vraag, die je nadat de vraag is beantwoord niet meer terug ziet (de uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Dat zie ik ook op http://www.klusidee.nl/forum/ waar ik zo nu en dan een vraag stel, ik ben uiteindelijk niet klusser genoeg om anderen te helpen en dus kom ik daar haast nooit.
Maar goed, volgens mij is het ook heel moeilijk om een forum van de grond te krijgen.

groeten

JoJo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JoJotheFirst,

Je hebt helemaal gelijk. Telefonie is voor mensen natuurlijk minder snel een passie dan motoren. Het is inderdaad lastig om een forum van de grond te krijgen, maar we merken wel dat het aantal leden enorm gegroeid is ten opzichte van ruim een jaar geleden.

Groetjes,

Alex
Badge +8
Hoi!

Een nieuwe moderator stelt zich voor!

Wie? Nou ik, Charlene, net 31 lentes jong en super enthousiast Simyaan.
Ik ben verliefd op Amsterdam, vooral in de lente. Ik hou van mooie woorden, mensen die meer willen, theater en zingen.
Allergisch ben ik voor bij de pakken neerzitten, de schuld zoeken en afschuiven, en uitgaan van het slechtste wat maar gebeuren kan.

Ik zie het altijd als iemand nieuwe schoenen heeft, of naar de kapper is geweest.
Maar een verjaardag kan ik wel eens vergeten..
Ik bedoel het altijd goed 😉

Ik heb er heel veel zin in om iedereen hier te leren kennen, en verder te helpen, als ze er even niet uit komen.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge
Hallo allen,

ik ben Jos, 57 jaar, werkzaam in het onderwijs en sinds 10 juni j.l. "Simyo sim only" klant. Tot nog toe ging alles, t.w. aanmelding, activering, nummerbehoud, Simyo app e.d., naar wens.
M.a.w. tot nu toe tevreden. Goed alle informatie op de site en/of het forum lezen voorkomt meestal vragen en problemen. De ervaring zal leren of alles goed blijft gaan.
Reputatie 7
Badge +9
Welkom bij Simyo. Goed om te horen dat tot zover alles goed verliep!
Reputatie 7
Badge +9
welkom jgs. Je gezicht komt me ergens bekend voor....:p
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jgs,

Wat leuk dat je je hier voorstelt. Daarnaast ben ik blij om te horen dat je bestelling goed is verlopen. Leuk dat je meteen even een kijkje komt nemen op het forum. Je kunt hier een hoop antwoorden op vragen vinden.

Op wat voor school werk je precies?

Ik heb de reacties uit het door jou geopende topic even naar dit topic geplaatst, omdat dit voorsteltopic al bestond.

Groetjes,

Alex
Badge +1
@Alex ik zag dat je hobby photoshop is moet je dit filmpje eens kijken

 http://www.youtube.com/watch?v=Ko5gceVuxA8
Reputatie 5
Badge +10
Hey erickiel,

De link doet het niet, maar bedoel je misschien deze:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BRAM8MpqIeA

😃
Badge +1
Ja die bedoel ik
Reputatie 1
Badge
Welkom op het forum jgs,

Wat leuk dat je je hier voorstelt. Daarnaast ben ik blij om te horen dat je bestelling goed is verlopen. Leuk dat je meteen even een kijkje komt nemen op het forum. Je kunt hier een hoop antwoorden op vragen vinden.

Op wat voor school werk je precies?

Ik heb de reacties uit het door jou geopende topic even naar dit topic geplaatst, omdat dit voorsteltopic al bestond.

Groetjes,

Alex

IK werk in het middelbaar onderwijs. Omdat ook hier de digitalisering een enorme vlucht heeft genomen (cijferverwerking, absentenregistratie, leerlingvolgsysteem e.d.) ben ik overgestapt op een smartphone, die me in staat stelt snel (school)e-mail te schrijven/lezen, cijfers e.d in te voeren. Omdat diverse collega's ook smartphones gebruiken en er, dientegevolge, van heel veel verschilende providers sprake is, kan ik de komende tijd eens goed in de gaten houden hoe "Simyo" het er in vergelijking met zijn (haar?) medespelers van af brengt.
Badge +8
IK werk in het middelbaar onderwijs. Omdat ook hier de digitalisering een enorme vlucht heeft genomen (cijferverwerking, absentenregistratie, leerlingvolgsysteem e.d.) ben ik overgestapt op een smartphone, die me in staat stelt snel (school)e-mail te schrijven/lezen, cijfers e.d in te voeren. Omdat diverse collega's ook smartphones gebruiken en er, dientegevolge, van heel veel verschilende providers sprake is, kan ik de komende tijd eens goed in de gaten houden hoe "Simyo" het er in vergelijking met zijn (haar?) medespelers van af brengt.

Hoi jgs,

Dat is mooi. Ik ben benieuwd hoe we uit 'de test' gaan komen. En interessant dat je je telefoon in je vakgebied gaat gebruiken.
Merk je eigenlijk dat leerlingen hun smartphones ook voor de 'les' gebruiken? Of heb je het idee dat het toestel toch meer voor sociale doeleinden wordt gebruikt?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge
IK werk in het middelbaar onderwijs. Omdat ook hier de digitalisering een enorme vlucht heeft genomen (cijferverwerking, absentenregistratie, leerlingvolgsysteem e.d.) ben ik overgestapt op een smartphone, die me in staat stelt snel (school)e-mail te schrijven/lezen, cijfers e.d in te voeren. Omdat diverse collega's ook smartphones gebruiken en er, dientegevolge, van heel veel verschilende providers sprake is, kan ik de komende tijd eens goed in de gaten houden hoe "Simyo" het er in vergelijking met zijn (haar?) medespelers van af brengt.

Hoi jgs,

Dat is mooi. Ik ben benieuwd hoe we uit 'de test' gaan komen. En interessant dat je je telefoon in je vakgebied gaat gebruiken.
Merk je eigenlijk dat leerlingen hun smartphones ook voor de 'les' gebruiken? Of heb je het idee dat het toestel toch meer voor sociale doeleinden wordt gebruikt?

Groetjes,
Charlene

Dag Charlene,

Het laatste, dus m.n. voor sociale contacten over en weer. Het toestel wordt op z'n tijd nog wel eens gebruikt om het huiswerk te raadplegen, maar ik heb het idee dat dat toch meer van ondergeschikt belang is. Hoewel dit mogelijk ook afhankelijk is van het niveau waarop de leerling onderwijs volgt.
Badge +8
Dag Charlene,

Het laatste, dus m.n. voor sociale contacten over en weer. Het toestel wordt op z'n tijd nog wel eens gebruikt om het huiswerk te raadplegen, maar ik heb het idee dat dat toch meer van ondergeschikt belang is. Hoewel dit mogelijk ook afhankelijk is van het niveau waarop de leerling onderwijs volgt.


Hoi jgs,

Dat is de leeftijd waarschijnlijk. Dan is zo'n beetje alles ondergeschikt aan het sociale toch, die periode ;)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi,

Ik ben Anouk, 21 jaar en woon (samen met mijn Duitse herder) in het bos in Beekbergen (Gelderland).
Ik ben net afgestudeerd als Counselor (gesprekstherapeut), en wil dit eind dit jaar weer beginnen met een nieuwe opleiding.
Verder valt er niet veel bijzonders over mij te vertellen. :-)

Liefs
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anouk van Sister,

Leuk dat je je komt voorstellen hier op het Simyo forum. Welkom. Ik zie dat je nog niet zo klant bent bij Simyo. Hoe bevalt het? Wat voor opleiding wil je gaan volgen?

Hopelijk vind je gauw je weg hier op het forum. Als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen :D

Groetjes,

Alex

Reageer