.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Hoi Tanuja,

Welkom bij het social team van Simyo. Veel plezier hier op het forum.
Gaat wel een beetje girl power worden zo :P

Groetjes :)


Daar heb je helemaal gelijk in. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Nee, wij hebben geen Schots accent in ons Engels (hoewel we hier al 24 jaar wonen), dat krijg je denk ik alleen als je hier minimaal je eerste vijf of zes levensjaren hebt doorgebracht.

Wauw! Je woont daar dus al even lang als dat ik rondloop op deze aardbol, haha.

Dat mag ook wel een keer toch, Raytje 😉 De forum experts zijn ook zo goed als allemaal mannen. Een beetje girl power kunnen we wel gebruiken!

Zo is het! 😃
Reputatie 3
Badge +5
@Groentjuh, hahaha! Bekijk de onderstaande tekst om mijn reactie te begrijpen 😛. Ik had me al voorgesteld. Zou wat zijn als ik in één zin had voorgesteld met 'Wisten jullie al dat ik Ilias ben'. Ghehe.

Hallo iedereen!

Maanden heb ik lopen trappelen om mezelf een trots lid te noemen van het Simyo Social Team en kijk ‘ns aan! Hier ben ik! Nu is het tijd om mezelf voor te stellen aan onze leuke leden van ’t forum.

Mijn naam is Ilias, 22 jaar en al 22 jaar een trotse Amsterdammer die niet perse een fan is van Ajax. Het gaat namelijk om voetbal als spel zijnde en ben niet perse voor een club. Kijk ‘ns, doe ik het weer. Afdwalen. Terug naar het voorstellen! Ik ben dus Ilias, ik hou er enorm van om te lezen en hield ervan om te sporten. Aan mijn buikje te zien is dat een beetje verleden tijd. Tijd om dat weer op te pakken. Maar goed, ik ben dus Ilias. Ik studeer momenteel thuis en zal in september weer starten met een Hbo-opleiding, software engineering. Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in politiek en filosofie. Beetje zweverig soms, maar dat is geen probleem. Aladdin heeft namelijk ook geen moeite met het zweven op een vliegend tapijt. Ik heb iets teveel naar de tv gekeken vroeger. Maar goed, ik ben dus Ilias.

Ik werk sinds vorig jaar augustus bij Simyo en dat bevalt mij prima! Een geweldig bedrijf met geweldige medewerkers en geweldige klanten. Ik hoop de klanten nu nog beter te leren kennen nu ik trotse medewerker ben van het Simyo Social Team. Ik kijk ernaar uit om me te mengen op het forum en ik hoop er een mooie tijd van te maken met onze Simyo toppers!

Natuurlijk ga ik mijn uiterste best om jullie te helpen met al jullie vragen 😃 Uiteraard sta ik er voor open om persoonlijke vragen te beantwoorden. Ik hou van lezen en ben dus een open boek :D

Groetjes,
Ilias
Reputatie 3
Badge +5
Tanuja! Van harte welkom op het Simyo Forum!

Iedereen mag best weten dat jij één van mijn beste Social maatjes bent! Ik heb 6 beste Social maatjes, maar met Tanuja is het toch anders.

Welcome! I hope that you will enjoy your time with your Social buddies and your new Forum buddies! 😃
Badge +2
Hoi iedereen!

Wauw, ik word heerlijk warm verwelkomd op het forum! Super leuk.

@Ilias, wat lief! You're such a nice and funny colleague. Simyo buddies till the end!

@Jihane, Dankjewel! Jihane heeft mij vandaag nog verwend met een heerlijk kopje cappuccino!

@Angela, je geeft mij goede hulp op het forum. Ik heb laatst een training met haar gehad waar ze me alles haarfijn heeft uitgelegd! Topper ben je.

@Raytje, dankjewel! Je hebt zoveel Simyo kennis! Ik hoop dat we samen nog veel vragen gaan beantwoorden 🙂

@Franswon, jij ook super bedankt! Mijn naam betekent inderdaad dochter, wat leuk dat je dit weet. Of heb je het opgezocht? Hihi.

Groetjes,
Tanuja
Daar ben ik niet alleen in hoor, het hebben van Simyo Kennis :D

Alle forum experts zijn Simyo encyclopedieën 😃 Verder ben ik het helemaal met je eens wat vragen beantwoorden betreft :D

Angela is de Moederator hier 😃 Vraag maar aan Ilias haha
Reputatie 3
Badge +5
Hahaha, Raytje! Dat kan ik beamen! Vandaag nog op mijn kop gekregen van mijn Simyo-mama a.k.a Moederator a.k.a Angela. She can't handle me. Poor lady.
Reputatie 5
Badge +10
O.
Illias! Ben je stout geweest?

@Angela,
Hoe erg was zijn straf?
Koffie halen tot hij een ons weegt??
Hoi iedereen!

Wauw, ik word heerlijk warm verwelkomd op het forum! Super leuk.


Groetjes,
Tanuja

@Tanuja.

Ook namens het paerdjuh welkom en een fijne tijd gewenst op het forum. Had je bijna gemist als nieuw member van de social simyo crew nieuwe niet meer bij te benen nieuwe crew. Zuh kommuh en ze gon een temporary stoelendans crew lijkt het wel..:)
Ondanks dat je al langer werkt voor Simyo toch nog veel werkgenot gewenst en laat je niet zot maken door en net als me, myself en ik..:D

:)

P.s. sommige paerdjuhs zijn vreemde vogels af en toe dus behalve voor een moederator ben je nu daar ook voor gewaarschuwd.
Service verlening 1e klas.

Groet dun altijd serieucsze,🆒
Friesian.
Reputatie 7
Badge +10
O.
Illias! Ben je stout geweest?

@Angela,
Hoe erg was zijn straf?
Koffie halen tot hij een ons weegt??


Dat vind ik een goed idee! Ik had nog niets bedacht maar Ilias, bij deze!

Daar ben ik niet alleen in hoor, het hebben van Simyo Kennis :D

Alle forum experts zijn Simyo encyclopedieën 😃 Verder ben ik het helemaal met je eens wat vragen beantwoorden betreft :D

Angela is de Moederator hier 😃 Vraag maar aan Ilias haha


Misschien moet ik even navragen of de titel 'Moederator' gemaakt kan worden 😉 Dan plaats ik die in m'n profiel!


Angela is de Moederator hier 😃 Vraag maar aan Ilias haha


Misschien moet ik even navragen of de titel 'Moederator' gemaakt kan worden 😉 Dan plaats ik die in m'n profiel!

Gewoon durtussenproppen.:D
Community m(oederkuhrator)anager.:)
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha! Dat is leuk als je nieuwe mensen ontmoet.

"En, wat doe jij in het dagelijks leven?"

"Oh, ik ben Community m(oederkuhrator)anager bij Simyo" 😛
Badge
Hallow,

Ik ben het... Serge de la Croissant :)

Wat een leuk forum hebben jullie zeg! Vol vrolijke mensen enzo. Maar genoeg over jullie, in dit topic moet je jezelf voorstellen toch? TOCH?? Dus dat doe ik dan maar even ;)

Zoals jullie begrijpen ben ik een geboren en getogen Fransman. Ik eet ook veel brie. In mijn vrije tijd ga ik in mijn Citroën slakken vangen in het de sloot. Zonder snorkel.

Na een dag hard werken zak ik weg in mijn fauteuil, steek ik een pijp op en luister ik naar MC Solaar. C'est la vie!

P.S. Vinden jullie Portugezen ook zo stom??
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Serge de la Croissant!

Welkom op ons forum! Wie lust er nou geen brie? Brie is te gek. Escargot heb ik dan weer nooit geprobeerd. Vertel eens wat meer over jezelf! Wat doe je in je dagelijkse leven? ;)

P.S: Nee! Ik was juist voor Portugal, woooo!

Groetjes!
Badge
Boooooeeee Portugal! Ze eten daar niet eens croissants... Rare mensen.

(Denk Vlaams accent) Overdag ga ik naar mijn job, maar 's nachts verander ik in een vrijbuiter...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Serge de la Croissant,

We hebben zeker een leuk forum 😉 Nog leuker dat jij je hier hebt voorgesteld!

Ik sluit me aan bij het statement wat hier nu gemaakt wordt over brie. Yum! Vooral lekker met een glaasje wijn op z'n tijd. Franse wijn uiteraard 😉 Wat betreft Portugal? Meh, ik was voor Spanje en dat kwam niet zo lekker uit in dit toernooi.

Maar vertel eens, kom je ons een handje helpen hier ;)

Groetjes,
Angela
Ik weet ut nie, Angela, maar ik denk dat hij liever escargots vangt voor het eten. Zou kunnen dat hij een Citroën heeft met een slakkendetector die hij gebruikt met een slakkengang.
Achter op de citroën een sticker - kun je dit lezen, zit je te dicht achter me.
:D:)
Reputatie 3
Badge +2
Ik ben "De Tijger", en mijn hobbies zijn Photoshoppen, games, puzzelen, muziek luisteren en vissen.
Ik hoop dat er genoeg info is voor de vragen heb en dingen die ik zoek kan vinden.

Overigens heb ik de site hier en daar bekeken en zag alles netjes overzichtelijk,
(sommige dingen moest ik nog zoeken waar wat is) maar dat zal goed komen. dus ik heb veel vertrouwen
en hopen dat het zo mag blijken.

Mijn nicknaam is Tijger of JB ligt eraan wie het vraagt maar beide zijn goed.

Ik wens iedereen een fijn weekend toegewenst en alle dagen die komen gaat =)

Met vriendelijke groet Tijger 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de Tijger,

Welkom op ons prachtige Simyo Forum.

JB, lees dat je moest zoeken!
Waarna was je opzoek?

Hopelijk zien we je vaker!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Maikel.twinnie,

ben van alles en nog wat, kijken wat wil en niet. Over paar dagen heb ik me eigen nummer weer en kijk
ik op de mijn simyo app, kijken hoe dat eruit ziet voor prepaid 🙂 Verder is het nog niet relevant wat ik zoek.
als ik er niet uit kom of niet kan vinden zal ik de vragen zeker plaatsen als ik
het niet over me hoofd ziet :)

mvg de Tijger
Reputatie 7
Badge +10
Hoi De Tijger,

Welkom op ons forum!

Super leuk dat jij je hebt voorgesteld! Wat betreft het muziek luisteren, zit je hier goed 🙂 Er zijn meerdere topics te vinden waarin we onze lievelings- deuntjes met elkaar delen. Ik hoop dat jij je weg helemaal gaat vinden hier en dat we je vaker terug gaan. Als je hulp nodig hebt, dan staan we voor je klaar :)

Zoals je ziet heb ik de laatste conversatie even uit dit topic gehaald. Hier heb ik een nieuw topic voor aangemaakt. Je vindt deze hier.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Iedereen welkom en met name ook de nieuwe moderatoren.....moest even kijken, dat wel. 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Welkom, de Tijger! Ik moet wel bekennen dat ik stiekem echt heel, heel bang ben voor tijgers. Ik sta liever tegenover een leeuw, dan een tijger. Het ligt aan de strepen - die zijn zo intimiderend 😞 Maar weet je wat? Jij bent de uitzondering! Jij bent vast een goedaardige tijger, haha.

Dankjewel de Leon! Ik ben blij er te zijn. Tegen jou kan ik zeggen: welkom terug!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Thx Jihane, al moet ik zeggen dat forum fatigue wel een ernstige virus is, die elk moment toe kan slaan. 😉 Ik hoop dat ik nu de tel niet zo snel meer kwijt raak, als het op modderaars aan komt. 😛
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Jihane,

ik ben te aardig en is maar een nicknaam. Ik ben ge van tijgers omdat het
mooie dieren zijn en dan vooral de witte 🙂

Reageer