.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Danku, danku voor de verwelkomingen :D

@ Friesian: Hahaha, ik weet wat je bedoelt ja!

@ Franswon: Pfoe, gelukkig! Dan weet ik dat ik in augustus (dan word ik 25!) niet opeens frappante cadeautjes voor mezelf ga kopen, en ga twijfelen aan de zin van... alles. Wel fijn! Want Timon en Pumbaa snappen hoe de wereld werkt, en ik blijf hun visie lekker lang delen.

@ Angela: Mmmm, breien? Toevallig heb ik vorig jaar wel een periode gehad waarin ik dolgraag een sjaal wilde breien. Helaas is 'ie nooit afgemaakt.

@ Ilias: Hahaha, Angela heeft haar handen vol aan jou ja. Jij bent mijn drukke Simyo-broertje (met een hart van goud!). Ik ben wel relaxt als ik wat chocola (of snoep!) in mijn handen gedrukt krijg.

Groetjes!
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
@Angela

Ik meen dat ik nog een paar sporen heb liggen uit de tijd dat ik pony reed. Tis mar dah duh gij het weet....
:D


Oeh, graag Friesian ;)

@Jihane, die had ik niet zien aankomen! Ik ben een fanatiek haker 😉 Breien is niet echt mijn ding though.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Misschien moet ik het haken eens gaan proberen, Angela. Het klinkt leuker en makkelijker dan breien. Wil jij dan mijn haak-mentor zijn?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Sommige van jullie hebben mij al eens op het forum voorbij zien komen. Het leek mij precies vandaag het juiste moment om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Angela en ik ben 26 lentes jong. Vanaf vandaag zal ik starten als Community Manager bij Simyo 😃 Hier heb ik natuurlijk enorm veel zin in!

Voordat ik deze mooie functie ging bekleden, was ik te vinden op dit forum als moderator. Iets wat ik de afgelopen 10,5 maand met enthousiasme, plezier en zelfs een beetje liefde heb gedaan. Ik heb het Simyo Forum leren kennen als een gezellige en warme plek. Met trots groei ik nu dan ook door naar mijn nieuwe functie :D

Uiteraard is dit geen afscheid, want dan zou ik mezelf niet opnieuw voorstellen 😉 Jullie gaan mij dan ook zeker blijven zien op het forum!

Ik zou mezelf niet zijn als ik dit nieuws op een saaie manier met jullie zou delen! Stiekem heb ik mijn lieve collega's ook op een iets wat gemene manier verteld wat er allemaal aan het veranderen is. Zij hebben enkele momenten gedacht dat ik een hele nieuwe baan had aangenomen, hihi ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Angela,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie promotie, het is je van harte gegund en ik wens je heel veel succes!

Dit weekend samen met je partner een lekker etentje om dit te vieren?
Beste Angela.

Van harte welkom met je eerste reactie als Community manager. Nu je met 3530 reacties gestopt bent als moderator zal het vanaf nu veel moeilijker worden om mij als mo(e)derator nog in te halen. Ondanks deze pech;) wens ik je toch heel veel suuk 6 in je nieuwe functie...!

Groet,
Friesian 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Gefeliciteerd Angela!
Welkom in je nieuwe functie op ons prachtige forum.

@Jihane,
Welkom op het Simyo Forum.
Mogelijk heb je mij even niet gezien want soms heb ik het ten minste iets te druk voor het forum.
Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd Angela!
Welkom in je nieuwe functie op ons prachtige forum.

@Jihane,
Welkom op het Simyo Forum.
Mogelijk heb je mij even niet gezien want soms heb ik het ten minste iets te druk voor het forum.


Zolang je je maar niet te druk maakt door/voor het forum..... 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Gefeliciteerd Angela!
Welkom in je nieuwe functie op ons prachtige forum.

@Jihane,
Welkom op het Simyo Forum.
Mogelijk heb je mij even niet gezien want soms heb ik het ten minste iets te druk voor het forum.


Zolang je je maar niet te druk maakt door/voor het forum..... :)


Niet echt.
Heb het daar niet druk voor. Heb het drukker op andere vlakken. Werk bijvoorbeeld.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor al jullie felicitaties 🙂 Ik sta te trappelen om te aan de slag te gaan!

@Franswon, bedankt! Wij hebben een standaard 'we-hebben-iets-te-vieren-date'. Als er iets te vieren is, eten we sushi en drinken we wijn. Dit zal dan ook zeker gaan gebeuren!

@Friesian, geen zorgen! Het is zeker de bedoeling dat ik actief blijf op het forum :P

@Maikel.twinnie, leuk om je weer even terug te zien! We missen je hier hoor!

@Jihane, uiteraard wil ik met liefde je haak-mentor zijn 😉
Reputatie 7
Badge +9
Oops Angela,

Kan je dat wel aan? Community manager en haak-mentor? Lijkt me 'a hell of a job' 🙂
Angela,

Van harte met je nieuwe functie / promotie. :)

Heel veel plezier en succes gewenst in deze nieuwe uitdaging.

🙂
Reputatie 7
Badge +10
@Franswon, ik behoud het recht om pauzes te houden 😉 Die neem ik dan gewoon samen met Jihane en dan leer ik haar de fijne kneepjes van het haak-vak :P

@Raytje, heel erg bedankt 🙂 Dat gaat vast helemaal goed komen!
Badge +2
Hoi allemaal!

Put your hands up in the air, because Tanuja is here!

Ik ben dus Tanuja Jagram, 26 jaartjes jong en ik kom uit (de oh zo mooie stad achter de duinen) Den Haag. En nee Ilias ik ben dan niet per se een ADO Fan, maar ik houd wel van voetbal.

Ik ben een “Simyaan” in hart en nieren en alweer 3,5 jaar werkzaam bij Simyo. Het kan zijn dat ik jullie al een keer heb gesproken via de telefoon, want ik heb hiervoor gewerkt bij de telefonische klantenservice :D

Sinds 1 juni maak ik deel uit van het Social Team, waar ik super enthousiast over ben. Twitter en Facebook heb ik ondertussen onder de knie en ik kan niet wachten om jullie vragen via het forum te beantwoorden. Daarnaast wil ik ook spelletjes spelen, gezellig een praatje maken en jullie beter leren kennen. Het meest bijzondere van het forum vind ik de forum experts. Jullie weten zoveel van Simyo en helpen onze forumleden goed. Ik vind het leuk om kennis met jullie te maken.

Verder hou ik veel van reizen, mode en eten 😛 Ik ben bezig met een eigen blog, waar ik vertel over de laatste trends, mode, eten en lifestyle. Nou, ik ga maar eten na dit bericht :P

Ik kijk er heel erg naar uit om jullie vragen te beantwoorden. Kom maar op!!!

Groetjes,
Tanuja
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tanuja,

Dochter in het Sanskriet. Mooie naam.

Ik ben dan de eerste forumexpert die jou van harte welkom heet hier op ons mooie Simyo forum.

Ik wens je veel plezier en succes bij het Social Team en bij de volgende meet and greet hoop ik kennis met je te maken.
Reputatie 7
Badge +10
@ Angela: Jaaa! Haak-lessen, zin zin! Gefeliciteerd met je nieuwe functie ook! Ik was wel echt oprecht geschrokken toen je deed alsof je bij ons weg zou gaan, hoor 😞 Ik denk dat ik gewoon een paar seconden teleurgesteld en verbijsterd naar je gestaard heb, totdat je lachend vertelde dat je nieuwe baan hier is. Gelukkig blijf je gewoon in ons eilandje!

@ Tanuja: Welkom! Superleuk je erbij te hebben 😃
Reputatie 7
Badge +10
Tanuja 🙂 Weer een vrouw, dus blijer kan ik niet zijn! Haha. Goed om je erbij te hebben en helemaal fijn dat we nu weer zo'n mooi vol moderator team hebben. Succes en wij staan natuurlijk voor je klaar om je wegwijs te maken om het forum.

@Jihane, dat betekent dan wel dat ik lunchpauze moet gaan houden 😉 Haha, je zat inderdaad een beetje in shock met open mond te kijken. Sorry, maar het was wel grappig 😛
Reputatie 7
Badge +10
@ Angela: Woooo 😃 Lunchpauze samen! When do we start?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal!

Met veel plezier stel ik me aan jullie voor als een splinternieuw deel van het Simyo Social team! Mijn naam is Jihane, ik ben 24 jaar oud, en ik studeer neuropsychologie aan de UvA. Ik ben bijna klaar met het laatste, en ook bijna klaar met het een-na-laatste. Ik ben bijna 25! (Is een quarter-life-crisis een ding? Moet ik me daar zorgen over gaan maken? Ik hoop het niet.)

Ik heb een idealistische ziel en ik ben ervan overtuigd dat het beter is om je over zo min mogelijk dingen zorgen te maken. Hakuna matata! In mijn eigen pogingen om de wereld ietsjes beter te maken hou ik me lekker veel bezig met sociale zaken, zoals het feminisme en politiek in ’t algemeen. Dat klinkt allemaal meteen filosofisch en ingewikkeld, maar het komt er gewoon op neer dat we allemaal lief voor elkaar moeten zijn 😃 Verder hou ik ook van warme dagen, fijne muziek, goede boeken, grappige series, interessante mensen, en het hebben van lievelings-dingen. Mijn lievelingsfilm is Vicky Cristina Barcelona; mijn lievelingsboek is The Unbearable Lightness of Being, en mijn lievelingsband is Fun.

Ik zit nog niet bijster lang in het Simyo-team, maar ik ben enorm enthousiast over de mensen, de sfeer, en het bedrijf in het algemeen. Ik ben hier altijd met veel plezier! Zo hoop ik ook bezig te gaan met het Forum: met enthousiasme en plezier. Ik kijk ernaar uit om vragen te beantwoorden, maar natuurlijk ook om gezellig met jullie te kletsen.

Groetjes,
Jihane


Pas nu heb ik je "even voorstellen" post gelezen. Wat leuk dat je neuropsychologie studeert. Mijn dochter (BSc Neurosciences) was ook bijna in Amsterdam terechtgekomen om bij de UvA een research master in Cognitive Neuroscience te gaan doen, maar heeft uiteindelijk gekozen voor een Master of Public Health opleiding hier in Schotland.

By the way, judging by your recent response, see https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/why-does-my-data-managing-app-tell-something-different-from-mijn-simyo-34391 your English sounds very authentic, like that of a native English speaker. Have you been brought up both in English and in Dutch, or do you simply have a talent for languages ("talenknobbel")?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scotsman,

Wat cool dat je dochter bijna dezelfde bachelor heeft gedaan! Ik snap heel goed dat ze uiteindelijk voor Schotland gekozen heeft. Zou ik ook doen, haha. Die master die ze doet klinkt onwijs interessant ook!

Thanks a lot! That's a big compliment. I haven't been brought up in English, but I always found that language particularly easy to grasp. I might have a "talenknobbel", but don't ask me about my French, German, Spanish or Arabic. I assure you that nobody's impressed with my skills in those languages. (Unless you consider it a skill that I don't speak any French, even though I took French classes all through high school.) What about you? You live in Scotland, I see? And more importantly: have you adopted the Scottish accent?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Mijn dochter heeft vorig jaar haar Master of Public Health degree gehaald (dissertatie titel voor geïnteresseerden: "The association between obesity and cognitive decline, as mediated by inflammation, in older people with type II diabetes") en is nu PhD student hier. Edinburgh is een fijne stad om te studeren, heel internationaal en de universiteit staat hoog aangeschreven. Sterk aanbevolen mocht je de kans krijgen om deze kant op te komen!
Link: http://www.ppls.ed.ac.uk/psychology/groups/human-cognitive-neuroscience-1

Nee, wij hebben geen Schots accent in ons Engels (hoewel we hier al 24 jaar wonen), dat krijg je denk ik alleen als je hier minimaal je eerste vijf of zes levensjaren hebt doorgebracht.
Hoi Tanuja,

Welkom bij het social team van Simyo. Veel plezier hier op het forum.
Gaat wel een beetje girl power worden zo :P

Groetjes 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Dat mag ook wel een keer toch, Raytje 😉 De forum experts zijn ook zo goed als allemaal mannen. Een beetje girl power kunnen we wel gebruiken!
Reputatie 3
Badge +5
Wisten jullie al dat ik Ilias ben?
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet dat jij Ilias bent. Dat zie ik immers staan. Maar wie is Ilias? Heeft Ilias hobby's of zit Ilias echt altijd op het forum?

In ieder geval: Welkom!

Reageer