.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Niels,

Leuk dat je je, al dan niet op mijn idee, je voorstelt hier op het forum.

Het maakt niet uit hoeveel kennis iedereen heeft.
Af en toe laat ik ook een topic liggen omdat ik daar of geen kaas van gegeten heb of ik verwacht dat iemand daar meer kennis over heeft.
Het forum is daarom ook bedoeld om mensen aan te vullen.
En ja, af en toe vult iemand mij aan bij een hulpvraag en af en toe vul ik hem aan of lossen we elkaar af in een topic.

Zoals de slogan luid van een plek waar ik vandaan kom "Samen zijn we sterker, samen zijn we 1" is het Simyo forum een mooie verwoording van die slogan, wel van een ander bedrijf maar dan toch, op dit forum staan we ook sterker doordat we elkaar helpen!

Nogmaals welkom en misschien tot in een topic.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Niels!

Wat leuk om je op het Simyo forum te zien 🙂. Zoals je misschien gezien hebt hebben we echt een toffe groep klanten op het forum, die je vast gauw genoeg leert kennen. Sowieso kun je strakjes je Windows Phone kennis delen met Raytje!

Heb je nog feedback voor ons moderators of over het forum, kun je dit natuurlijk ook altijd bij ons aangeven 🙂.

Welkom!

Groetjes, Tiury
Badge
Hey Niels,

Een nieuw gezicht, leuk! Je zegt dat je van computeren, lezen, muziek luisteren en lekker eten houdt. Nou, voor die eerste twee zit je op het forum in elk geval goed. Maar omdat je nieuw bent, wil ik je ook best wel even gelukkig maken met die laatste twee hoor. Dat kan hier allemaal!



Eten én muziek, check! Al is broccoli ijs misschien niet je favoriet. ;)

Groetjes,
Romy
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Niels,

Yes, een nieuw gezicht is altijd leuk 😃

Goed om te zien dat je hebt besloten om wat over jezelf te vertellen. Eindelijk iemand op het forum die van lezen houdt. Heb je zin om even lekker over boeken te kletsen dan ben je bij mij aan het juiste adres 🙂 Ook voor muziek ben je hier op de juiste plaats. Er zijn verschillende topics te vinden waarin wij onze favoriete deuntje van het moment delen.

Verder ben ik erg blij met jouw hulp op ons forum. Ga vooral zo door en klop bij vragen gewoon bij een van ons aan. Je bent van harte welkom :$

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Angela, boekenwurm 🙂 Ik ga bijna nooit op stap zonder mijn e-reader mee te nemen. Ik ben nu bezig met de Camel Club van David Baldacci, 5 epubs, als ik niet kan slapen dan lees ik lekker, de reader heeft een lampje, dat geeft genoeg licht om te lezen zonder mijn vrouw te storen.
Als ik deze 5 uit heb ga ik weer verder met mijn oude 'geliefde' Françoise Sagan.
Ik heb pas een nieuw boek van Jonas Jonasson.
(schrijver van ''De honderd jarige man die uit het raam klom en verdween).

Gewoon goede humor en geen heel diepgaand verhaal. Leest lekker weg.

O.. Romy, dankje voor je leuke filmpje.
Maar aan Broccoli ijs begin ik ook niet hoor 😛
Hoi Niels te Grotenhuis.

Leuk dat je je bekend maakt op het forum. Ik heb je al bezig gezien op het forum - klasse - met duidelijke uitleg over het gevraagde.
Nu heb ik een vraag speciaal voor jou......


Hoeveel soorten vrijwilligers zijn er?:)
Zeker een instinker.
Heel veel zeker.
Alle vrijwilligers zijn uniek?
Zeker een instinker.
Nieh echt....

Heel veel zeker.

Nieh echt....gemakkelijk te tellen in 1 dag....

Alle vrijwilligers zijn uniek?

Ieder is een ster aan het firmament. :)

Dat is een hele mooie Friesian.
Doet me goed
Hoi Niels,

Welkom op het forum, hoop dat je snel je draai hier kan vinden tussen al dat gespuis :P

Ik las dat je een Windows Phone hebt, mag ik vragen welke? Heb je Windows 10 (preview) er op staan of waag je je daar liever niet aan? Ik heb op dit moment een Android (Huawei P8 Lite) als dagelijkse telefoon maar ben ook nog eigenaar van een Lumia 535 met W10 preview erop. Daar zit alleen geen simkaart in nu 😃
Microsoft Lumia 640 heb ik nu in bezit.
Ik kom zelf van een Samsung Galaxy af.
Dit was de Galaxy S Advance. Bij aankoop jaren terug al een ouder toestel.
Toch nog jaren plezier van gehad.
Totdat hij vele programma's en app's niet meer ondersteunde en ik aan iets nieuws toe was.
De aanschaf van mijn nieuwe Windows Phone was wel een gok maar was een goede keus.

Windows 10? Nog niet maar dat was wel de reden dat ik dit type koos.
Lumia 640 gebruikers krijgen volgens Microsoft de mogelijkheid om van 8.1 naar 10 te gaan.
Dat bekijk ik later wel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Niels,

Welkom op het leukste forum van Nederland. Naast de vele iPhone en Android liefhebbers, hebben we er opnieuw een Windows Phone liefhebber bij. Leuk!

Ben je ook echt een Windows Phone fan?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Angela, boekenwurm 🙂 Ik ga bijna nooit op stap zonder mijn e-reader mee te nemen. Ik ben nu bezig met de Camel Club van David Baldacci, 5 epubs, als ik niet kan slapen dan lees ik lekker, de reader heeft een lampje, dat geeft genoeg licht om te lezen zonder mijn vrouw te storen.
Als ik deze 5 uit heb ga ik weer verder met mijn oude 'geliefde' Françoise Sagan.


Ik heb pas een nieuw boek van Jonas Jonasson.
(schrijver van ''De honderd jarige man die uit het raam klom en verdween).

Gewoon goede humor en geen heel diepgaand verhaal. Leest lekker weg.


Ah, ik zie het al! Het wordt tijd voor een topic over boeken in gewoon gezellig. Dat gaat goed komen! Ik zorg dat er binnenkort een topic komt waar we lekker nerdie kunnen zijn en hierover kunnen praten (YES)
Hei Alex.
Ik ben nu nog een beginnend fan. Ben pas sinds kort overgestapt maar ben al snel gewend geraakt.
Alles is lekker strak en overzichtelijk. Enige nadeel is de mindere ondersteuning van app's. Zometeen ook nog overstap naar Windows 10 misschien.
Reputatie 3
Badge +5
Hallo iedereen!

Maanden heb ik lopen trappelen om mezelf een trots lid te noemen van het Simyo Social Team en kijk ‘ns aan! Hier ben ik! Nu is het tijd om mezelf voor te stellen aan onze leuke leden van ’t forum.

Mijn naam is Ilias, 22 jaar en al 22 jaar een trotse Amsterdammer die niet perse een fan is van Ajax. Het gaat namelijk om voetbal als spel zijnde en ben niet perse voor een club. Kijk ‘ns, doe ik het weer. Afdwalen. Terug naar het voorstellen! Ik ben dus Ilias, ik hou er enorm van om te lezen en hield ervan om te sporten. Aan mijn buikje te zien is dat een beetje verleden tijd. Tijd om dat weer op te pakken. Maar goed, ik ben dus Ilias. Ik studeer momenteel thuis en zal in september weer starten met een Hbo-opleiding, software engineering. Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in politiek en filosofie. Beetje zweverig soms, maar dat is geen probleem. Aladdin heeft namelijk ook geen moeite met het zweven op een vliegend tapijt. Ik heb iets teveel naar de tv gekeken vroeger. Maar goed, ik ben dus Ilias.

Ik werk sinds vorig jaar augustus bij Simyo en dat bevalt mij prima! Een geweldig bedrijf met geweldige medewerkers en geweldige klanten. Ik hoop de klanten nu nog beter te leren kennen nu ik trotse medewerker ben van het Simyo Social Team. Ik kijk ernaar uit om me te mengen op het forum en ik hoop er een mooie tijd van te maken met onze Simyo toppers!

Natuurlijk ga ik mijn uiterste best om jullie te helpen met al jullie vragen 😃 Uiteraard sta ik er voor open om persoonlijke vragen te beantwoorden. Ik hou van lezen en ben dus een open boek :D

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +10
Yes, welkom Ilias 🙂 Ik ben blij dat we weer een moderator rijker zijn. Met je voorliefde voor lezen zit je hier wel goed. We hebben zelfs een apart boekentopic! Natuurlijk gaan we goed voor je zorgen hier en je helemaal helpen om je weg te vinden op het forum.

Fun fact: Ilias is stiekem een beetje mijn mede-nerd ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ilias!

Hetisdaneindelijkzover (ja dat is één woord). Voel je welkom 🙂!

Groetjes, Tiury
Nou van harte welkom.. Volgens mij heet je Ilias... Toch? 😃
Hoi Ilias.

Een kleine hobby van mij is het opzoeken wat voornamen betekenen. Dus leuk kennis te maken en welkom op dit gezellige medium, Godismijngetuige. Dat is ook 1 woord.
🙂
Reputatie 3
Badge +5
Ik voel me meteen van harte welkom op het Forum. Angela, Tiury en Raytje: Enorm bedankt!

@Angela, ik ben inderdaad wel een beetje een nerd. Je hebt moeten zoeken naar de mede-nerd heb ik het gevoel. Met Angela als mijn mentor op het forum en als nerd komt het hier wel goed, hoor!

@Tiury, heelergbedanktvoorhetontvangst! Nee, dat is niet één woord 😛 Ik voel me zeker meteen welkom!

@Raytje, dankjewel! Onze trotse Simyaan! Heb ik eindelijk de eer om je (virtueel) te ontmoeten. Aan je naam ontkwam ik sowieso niet op het Forum. Erg leuk dat je zo actief bent. Ik ben inderdaad Ilias. Had ik dat al gezegd? Of was ik teveel aan het afdwalen? Afdwalen doe ik vaker. Als ik eenmaal aan iets denk en ik fixeer me erop dan lukt het me eigenlijk niet om me erop te fixeren. Snap je? Ik niet. Ik doe het weer. Zie je wel. Maar goed, ik ben Ilias. Ghehe!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Friesian!

Wat leuk, zeg! Hahaha, weinigen die dat weten of de moeite doen om dat te achterhalen. Een interessante betekenis, he!

Aangenaam, Friesian.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ilias,

Leuk om virtueel kennis met je te maken. Op de eerstvolgende meet and greet hoop ik je 'live' te ontmoeten.

Veel succes bij Simyo in het Social Team.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Franswon,

Dankjewel! Dat zou heel leuk zijn. Ik kijk er alvast naar uit. Mensen zijn er om te leren kennen, toch?!

Het gaat hier al hartstikke goed, gelukkig. Ik voel me al thuis 😃
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het Simyo Forum Illias.
Ik verwacht dat je mij even niet gezien hebt. Dit komt omdat ik het namelijk te druk had.
Leuk om te horen dat je van lezen houdt. Daar houden Angela en ik ook van gelukkig!
Van wat voor genre lees je normaal of kijk je daar weinig naar?

@ Angela,
Heb ik een memo gemist over forum zorgplicht? Wist wel dat we dat bij banken kenden maar heb het hier op het forum gemist?
Al hoewel. Klanten helpen is ook een zorgplicht!

Reageer