.

Van welk liedje word jij supervrolijk?



Toon eerste bericht

249 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Waar blijft iedereen met z'n mooie muziek en inspiratievolle nummers?

Hier krijg ik enorm veel kippenvel van :

Reputatie 7
Badge +9
Dit nummer vind ik nog steeds leuk 🙂 Charlene zal het wel uitstekend kunnen volgen :D
Reputatie 6
Badge +10
Waar blijft iedereen met z'n mooie muziek en inspiratievolle nummers?

Maar, word je er supervrolijk van? ;)

Ik hiervan wel btw:
Reputatie 5
Badge +10
Een vriendin attendeerde mij laatst op dit liedje.
http://youtu.be/kfVsfOSbJY0

Friday.
Sinds kort mijn wekker op een dag maar welke dat zeg ik niet! Dat laat zich rade.
Het toeval wil ook dat dat normaal de tijd is dat mijn wekker gaat.
Reputatie 7
Badge +10
Waar blijft iedereen met z'n mooie muziek en inspiratievolle nummers?

Maar, word je er supervrolijk van? ;)

Ik hiervan wel btw:


Als ik kippenvel krijgt van muziek, is het zo goed dat ik er vrolijk van word 😉 (Of van moet huilen)
Reputatie 5
Badge +11
Sinds het opzetten van de kerstboom afgelopen zondag deze in m'n hoofd 🆒
Om nou te zeggen dat ik hier vrolijk van wordt, nee, maar het past bij de stemming waarin ik verkeer. Op dit moment een voor mij zeer waardevol en betekenisvol liedje.

Reputatie 7
Badge +10
Het is een prachtig nummer, Friesian! Word je er vrolijk van, niet perse. Vooral niet al het passend is bij een situatie waar je inzit. Dit neemt niet weg dat het een prachtig nummer is waar je veel steun in kunt vinden.

Mijn nieuwe ontdekking van deze week is dit nummer. Wel een vrolijke :)

Reputatie 7
Badge +9
Ik had al een CD van Andrea Bocelli voordat 'ie überhaupt bekend was. Dus o.a. dat nummer alleen door hem gezongen in het Italiaans. Toen die Sara Huppelepup erbij kwam, was de interesse voor mij down, down... Had 'ie nooit moeten doen. Mens moet wat anders gaan doen maar niet de boel gaan lopen verklooien....🆒

Uhm...volgende nummer is niet zozeer een vrolijke zomerhit maar voor mij zeker een parel in de muziekbizz.
Als je 'm even helemaal de complete 10 minuten uit zit, ben je wss / mss net zo flink onder de indruk als ik van dit heel mooie stuk muziek met een creatieve geest die het uitvoert.

Badge +1
Hoi, mag ik ook iets zeggen?
"Ja dat mag." Oh, dank je.
Vandaag zit deze koffer die Rag 'n' Bone Man deed in m'n hoofd. Leuker dan het origineel 😃
Reputatie 3
Badge +5
Hahaha, nice! Ik moet zeggen dat ik nada muziekkennis heb. Nooit echt wat mee gehad. Raar, he. Ik word rustig van het muziek dat de zee maakt of de vogels. Heerlijk.
Reputatie 7
Badge +9
Als liefhebber van Irish folk (en whiskey) geniet ik nog steeds van de muziek van Luke Kelly.
De teksten zijn soms triest, dus 'vrolijk' is niet het juiste woord, maar ik geniet wel.



Ook de Celtic Woman geniet ik van
Badge +1
Krijg inderdaad wel trek in een dram hiervan. En dat om tien over negen...
Reputatie 7
Badge +10
Wat een vrolijkheid in dit topic 😃 :D

Ik ga altijd heel vrolijk stuiteren hiervan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand hier met een stalen gezicht naar kan luisteren.

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand hier met een stalen gezicht naar kan luisteren.
Zojuist gedaan :P
En nu snel dit liedje om Chip Skylark uit m'n hoofd te rammen 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Iemand deze al gehoord? Brengt mij terug naar de zomer 🆒

Iemand deze al gehoord? Brengt mij terug naar de zomer 🆒


Nope..:P
Reputatie 5
Badge +9
Biebs - Cold Water

"I won't let go - I'll be your lifeliiiiiiiiiiiiiiine, tonight"

Ja ja dat vind ik toch wel een leuk nummertje hoor.
Reputatie 7
Badge +10
Iemand deze al gehoord? Brengt mij terug naar de zomer 🆒


Nope..:P


Verrek! En deze dan?

Nope. Brengt mij niet terug naar de zomer. Maar deze, ik denk dat veel mensen die leuk vinden en vrolijk dur van worden net als ik. Ohja, alles waar een A en een S in staat is lastig voor mij, echt waar. :P

Reputatie 5
Badge +8
Wat een uiteenlopende muzieksmaken 😛

Ik heb ook nog een aanrader! Lijkt me echt iets voor Negerzoen 🙂
Badge +1
Of niet, beste Sean.
Reputatie 7
Badge +10
Wat een uiteenlopende muzieksmaken 😛

Ik heb ook nog een aanrader! Lijkt me echt iets voor Negerzoen :)


Haha! Sean, wat is dit dan voor "muziek".
Deze hit, deze uitvoering (Symfonica in rosso), deze supergezellige supergeweldige artiest zonder kapsones. Gewoon puur genot ...

Badge +7
@Friesian Hij maakt inderdaad wel echt een spectakel van zijn concerten. Ik ga volgende week naar Kensington. Ben ook wel benieuwd hoe die live zijn.

Reageer