.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Wij zijn de lat, de hoogte die bepaal jij. 🙂
Reputatie 3
Badge +2
sorry dat ik de lat hoog heb gelegd, maar kan niet denken met al die pijn in me nek, schouderr en rug die verbrand is :)

mss iets uit een tekenfilm?
Reputatie 7
Badge +9
Van het zonnetje 'genoten'? 😞
Reputatie 5
Badge +9
Is het (de hand van) Micky Mouse?
Reputatie 5
Badge +8
Warm 🆒 Het heeft inderdaad met een tekenfilmfiguur te maken, De Tijger. Maar het is niet Mickey Mouse.
Reputatie 7
Badge +9
Pink panther?
Reputatie 3
Badge +2
daffy duck?

@franswon, in die pokke hite me vader helpen met een schuurdak 4 dagen lang omdat die veel lekte,
maar als het goed is moet dat over zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Bumba? (Past een beetje bij de leeftijd van de plaatser van het plaatje :))

@De Tijger, dat was afzien dus, ik hoop dat je er vlug geen last meer van hebt.
Reputatie 5
Badge +8
Daffy Duck is goed, maar nog niet (helemaal) het juiste antwoord :P

@Franswon, het is wel een stukje jeugdsentiment!
Ik denk Duck Dodgers.
Reputatie 5
Badge +8
Helaas Friesian 😳
Reputatie 7
Badge +10
Jeetje, ik zie dat we ondertussen plaatjes van een heel ander kaliber hebben 😉 Is het Daffy duck zijn staartje?
Reputatie 7
Badge +9
Angela, ik verwacht nog plaatjes van Pooh, Bumba, Pipo de Clown etc. 🙂 Misschien zelfs nog een raadplaatje van Jeanne Roos 🙂.
Reputatie 3
Badge +2
Dafy Duck Classics 😛 (niet dat het goed is), maar ik ken geen andere versies van daffy duck alleen.
Reputatie 5
Badge +8
Ik zal wat meer prijsgeven ;)

Reputatie 3
Badge +2
looney tunes of WB lijkt mij hoog verschijnlijk aangezien Daffy Duck automatisch daar bij hoort 🙂
Reputatie 3
Badge +2
ohh, de Flippo Mega's uit de zakken chips XD nu herken ik ze weer haha
Reputatie 7
Badge +9
Volgens afbelding zoeken met Google heb je gelijk 🙂
Reputatie 3
Badge +2
ik had deze flippo's toen ik een jaar of 12 was, nostalgie die dingen en waren leuk.
Dik of dun, je kan er mee spelen. die goede oude tijd 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Ja haha! Ik was al bang dat het snel zou gaan met de grotere afbeelding. Helemaal goed, jij bent aan de beurt De Tijger
Reputatie 3
Badge +2
ik had een makkelijke beloofd, hier is ie:



moet zo te raden wezen 🙂 Succes
Reputatie 5
Badge +9
Een deel van het Windows logo?
Badge +2
Een deel van het homescreen van een Galaxy S?
Iphone 7?
Reputatie 3
Badge +2
het lijkt niet eens op een telefoon of windows logo, als je goed kijkt en vooral het witte puntje links onder
(express gedaan), dan zou je zeggen wat het is.

Reageer