.

Raad het plaatje!



Toon eerste bericht

1194 reacties

Reputatie 3
Badge +2
ik weet wat het is, maar kom ff niet op de naam 😨 mss dat ik er morgen op de naam kom.
Reputatie 7
Badge +10
Haha! Ik ben heel benieuwd. Ik dacht eigenlijk dat ik eindelijk een moeilijke had gevonden :S
Badge +1
I'm completely in the dark on this one... Gokje: tondeuse?
Reputatie 7
Badge +10
Goed geprobeerd, maar helaas! Heeeel erg koud.
Reputatie 3
Badge +2
ik dacht eerder aan een schaaf of nietmachine in die richting, aangezien die schroef of gat op de afbeelding
Nagelknipper, tangetje?
Reputatie 7
Badge +10
Ik denk ook aan een tang. Of een schaar. Zitten we in de buurt?
Reputatie 7
Badge +10
Helaas! Ha, heb ik eindelijk een keer een moeilijke 😉 Het is geen schaar, schroef of tang! Nietmachine is ook niet juist. Ik laat jullie nog even nadenken, anders komt er een hint
Reputatie 7
Badge +10
@PCfreak, Franswon & De Tijger,

Ik heb jullie conversatie over het ontvangen van mails van het forum, even verplaatst naar een nieuw topic 🙂 Namelijk hier: https://forum.simyo.nl/over-simyo-forum-80/mails-forum-36030

Dan kunnen we in dit topic verder met het raden van al die moeilijke plaatjes 🙂
Reputatie 3
Badge +2
is dat niet van een soort binddraad (bijv planten) dat je de draad afknijpt?
Reputatie 5
Badge +8
Een strijkbout?
Reputatie 7
Badge +10
Wauw.. jullie gaan helemaal de verkeerde hoek in.

Hint: Dit werd vroeger gebruikt op de basisschool
Onderste deel van, tadaa, Vulpen ! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Lijkt me goed Friesian, maar op de lagere school, zo heette dat toen, gebruikten wij een kroontjespen, met zo'n inktpotje in je tafeltje/bank, als je 'geluk' had zat er voor je een meisje met lange vlechten, die gingen altijd, per ongeluk 🙂, in dat inktpotje. 😃
Dus was het niet haar potje, maar een haarpotje? :8:S:)
Reputatie 7
Badge +9
In ieder geval werd het blauw haar 🙂 Mijn vingers ook, één keer, de onderwijzer zei dat ik mijn handen op het tafeltje moest leggen, klets met de liniaal, was wel de laatste keer dat hij dat deed, mijn ouders pikte zulke straffen niet, het was uiteraard niet de laatste keer dat ik een vlecht in het potje liet verkleuren 😃
Reputatie 3
Badge +2
@Friesian, aan een vulpen heb ik niet aan gedacht, te lang geleden. ik had toen een
TMNT vulpen met groene onderkant en vulpen inktpatronen. Kans is dat het wss goed
is aangezien ik het heb opgezocht. Er zijn veel objecten met een gaatje erin xD
Reputatie 7
Badge +10
Jaaa! Heel goed Friesian 🙂 Ik spaarde vroeger de balletjes die in de vullingen zaten. Soms ging ik met vriendinnetjes de vullingen openknippen en leeggooien zodat we de balletjes konden bewaren. Iedereen in de klas deed hieraan mee. Ouders waren niet zo blij met de snelheid waarmee onze vullingen op gemaakt werden ;)

Reputatie 3
Badge +2
@angela, dure hobby dan als het volle inktpatronen zijn xD

Nu wachten waar Friesian mee komt.
Reputatie 7
Badge +9
@De Tijger,

Angela betaalt nog steeds in termijnen af 😃
Nieuw zoekertjuh. Toi toi toi.

Reputatie 7
Badge +9
Een toren in Oost-Brabant?
Nee.
Reputatie 5
Badge +8
Een kerk(toren)?
Nee(nee). 😃

Reageer