.

Hoe ziet jullie kerstversiering eruit?

  • 21 December 2015
  • 23 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5
Hoi iedereen!

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het alweer kerst. Om mij heen is iedereen druk in de weer (geweest) met de mooiste kerstversiering, kerstbomen, kaarsen en ja, de welbekende kerstcadeaus.

Vorige week heb ik samen met mijn 3-jarige zoontje 2 kerstbomen opgetogen. Ja, 2. Hij eentje voor zichzelf en wij samen eentje voor ons allemaal. Zie de foto’s.

Ik ben benieuwd naar jullie kerstversieringen en kerstbomen. Sturen jullie er een mooie foto van?

Groetjes,
Estelle

23 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Estelle,

Dit jaar geen boom voor ons. Bij ons wordt verbouwd en bomen vinden stof niet zo leuk.
Volgend jaar gelukkig weer wel!

Zelf heb ik een licht boompje op mijn kamer waar ik morgen even een foto van post!
Reputatie 6
Badge +10
Zelf heb ik een licht boompje op mijn kamer waar ik morgen even een foto van post!

Staat je lichtboompje naast je geldboompje? Pas daar wel mee op, want vorig jaar is mijn geldboompje daardoor afgefikt.

Helaas heb ik geen Kerstboom, want mijn moeder is vorig jaar op haarzelf gaan wonen en heeft daarbij alle mooie kerstspullen meegenomen 😞.

Wél heb ik al Oud & Nieuw verlichting :)

Reputatie 7
Badge +9
Dus je moeder is eindelijk het huis uit en op zichzelf gaan wonen, Tiury? En? Redt ze het een beetje of komt ze nog steeds met haar vuile was thuis? Ze worden ook nooit zelfstandig zo. :P

Uhm....dit is een beetje sfeerderig. De boom is een neppurd en die houden we maar buiten beeld. :P

Reputatie 5
Badge +8
@de leon ik ben wel benieuwd naar je kunstboom. Onze boom is ook nep, al zie je het verschil met een echte bijna niet ;)

Reputatie 7
Badge +9
Klopt 't dat er geen naalden aanzitten, Sean? :S. Daar zou ik maar snel mee teruggaan naar het tuincentrum dan. Dat is niet goed, volgens mij. En klopt 't dat ik 2 stokstaartjes zie in kerstoutfit? Kiek, da's dan wel weer errug geinig. 😉 Soort van Josef en Maria.

Uhm.....'de boom' laat ik pas zien, als er hier meer bomen te zien zijn. Het is bedroevend tot nu toe met plaatjes plakken in dit topic. :@:P
Reputatie 7
Badge +10
In het nieuwe huis op dit moment geen ruimte voor een kerstboom 😞 Gelukkig hebben mijn huisgenoten thuis wel iets in elkaar geknutseld. Ik zal vanavond even een kiekje maken en deze posten voor jullie!

@Sean, wow.. die boom wil ik ook! Awesome :8
Reputatie 7
Badge +9
Misschien is het geinig om over een week ofzo hier even fotootje te plakken waar de boom gestaan heeft en wat je er voor in de plaats hebt gezet omdat het er ineens leeg uitziet op die plek. :P:P
Reputatie 5
Badge +10
Helaas kan ik daar niet aan meewerken de leon. Ik heb namelijk geen boom staan :(

Maar ik heb wel een kerstaap in m'n kamer

Reputatie 7
Badge +9
Die is multifunctioneel. Trek 'm iets geels aan met een eierdop op ze kop en je hebt een paasaap. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Zoals beloofd, de kerstboom creatie van mijn huisgenoot.

Reputatie 7
Badge +9
Bijzonder Angela maar moest de onderste helft niet uitgevouwen? 😳
Reputatie 7
Badge +10
Haha, nee! Het is een echte kerstboom, maar een kleintje. Mijn huisgenoot was niet zo handig en heeft geen standaard gehaald. Ze is dus met het briljante idee gekomen om het in een hoge vaas te zetten. Het was alleen zo leeg in de vaas. Vervolgens heeft ze ergens een kleine nep kerstboom vandaan getoverd en deze in de vaas gezet als opvulling :8
Reputatie 7
Badge +9

Nu sinterklaas de laatste voorbereidingen aan het treffen is om terug naar Spanje te gaan, wie heeft de kerstboom alweer staan en de versiering weer aangebracht?

Reputatie 5
Badge +2

@Groentjuh oeff.. ik woon op 4 hoog en in mijn eentje! Geen sterke man om die boom omhoog te sjouwen haha:joy:

Reputatie 7
Badge +9

Hier zijn de naalden uit de boom gevallen, zoals men links kan zien 😄. Bo vindt het ook drie keer niks. 😄

Allen fijne kerstdagen. 

Reputatie 7


Onze kerstboom. Is al weer vele jaren dezelfde kunstboom. Wel wordt zowat jaarlijks de versiering wat aangepast. Is een dingetje van vrouw en dochter. 😁

Reputatie 7
Badge +9

Zo overdadig is het hier niet geworden. Zie ook vorige foto. Hier wordt het principe gehanteerd, snel opzetten en op 1 januari weer in de doos. Liefst met alles erop en eraan. 😁

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat wij de enigen zijn met kerstbomen (of in mijn geval iets dat daarop lijkt) @RicoK. 🤔

Reputatie 7

Hahaha @de leon, ik moet wel eerlijk zeggen dat het een dingetje van mijn vrouw is, ik kijk nu al uit naar de 27ste……. :wink:

Reputatie 7
Badge +9

Nee hoor, @de leon. Ook ik doe aan kerstbomen! De kerstboom in de tuin moet echter nog wat groeien, dus die is versieren en fotograferen nog niet waard. In mijn huiskamer staat elk jaar net na sinterklaas een boompje in mijn huisje! En dat ondanks een klein appartementje en dat ik een éénpersoonshuishouden heb.

 

Ik heb al paasversiering opgehangen buiten.. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb al paasversiering opgehangen buiten.. 

 

Al opgehangen door de paashaas waarschijnlijk @Ray ?🐰🥚🥚😁

 

Goed geraden 🤪

Reageer