.

Het (grote) verjaardagen topic!

  • 5 November 2016
  • 32 reacties
  • 679 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

16 maart ben ik de pineut.. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Dat is bijna Maikel.Twinnie 😉 Tegenwoordig is 17 wel een speciale leeftijd, dan mag je namelijk praktijkexamen voor je rijbewijs doen 🆒

Ben je al bezig met je rijlessen?

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +10
Wat een goed idee, Groentjuh! Op 21 januari mag ik 27 kaarsjes uitblazen, hooray! Ik hoop dat het huis dan ook wordt versierd voor me ;)



Wanneer mogen we jou feliciteren?


Je vergeet gewoon je eigen verjaardag te plaatsen 😉 Dat willen we dan natuurlijk ook weten.

Groetjes,
Angela

Heb ik een reactie gemist dan?

Ik ben 1 december voor de 31e keer aan de beurt, mijn verlanglijstje volgt nog! Wanneer mogen we jou feliciteren?



Ik zelf mag op 28 november beweren dat ik 17 jaar jong ben!
Raad het plaatje de verjaardag van Groentjuh.

:);)
Reputatie 7
Badge +9
Wanneer mogen we jou feliciteren?
Ik heb mijn verjaardag verstopt in een van mijn recente antwoorden! Ben benieuwd of iemand het antwoord kan vinden 😃
Reputatie 7
Badge +10
Wat een goed idee, Groentjuh! Op 21 januari mag ik 27 kaarsjes uitblazen, hooray! Ik hoop dat het huis dan ook wordt versierd voor me ;)



Wanneer mogen we jou feliciteren?


Je vergeet gewoon je eigen verjaardag te plaatsen 😉 Dat willen we dan natuurlijk ook weten.

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +8
Hee Groentjuh,

Wat een goed idee 🆒

Ik weet toevallig dat er afgelopen weekend een moderator en twee forum experts jarig waren, maar dat mogen ze zelf mede delen :P

Ik ben 1 december voor de 31e keer aan de beurt, mijn verlanglijstje volgt nog! Wanneer mogen we jou feliciteren?

Groetjes,
Sean

Reageer