.

Goed nieuws, ik blijf het forumteam versterken!!

  • 30 September 2015
  • 11 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
  • Actief Simyaan
  • 207 reacties
Beste forumgenoten & moderators,

Aangezien ik officieel geen klant meer ben van Simyo, zou mijn account na de slot factuur worden verwijderd. :(
Met als gevolg dat ik dus ook niet meer kan inloggen op het forum, wat ook begrijpelijk is.

Maar omdat mijn bijdrage op het forum, door alle moderators en vaste forum genoten wordt gewaardeerd, is er een oplossing bedacht dat ik via mijn vertrouwde forum account kan blijven inloggen. :?
Dit is een technische aanpassing, zonder dat ik verplicht klant hoef te worden door middel van bijvoorbeeld een Simyo prepaid.

Ik zelf ben daar erg happy mee, want ik vond het toch heel jammer om het forum van Simyo te moeten verlaten.
Zeker ook omdat mijn bijdrage zo werd gewaardeerd.

Dus vandaar dat er naar een oplossing is gezocht, die er uiteindelijk ook is gevonden. :D

Hopelijk vinden jullie het niet zo fijn als ik, dat ik het forumteam niet hoef te verlaten.
Ik blijf dus met regelmaat terug vliegen, tussen het T-Mobile forum (van mijn huidige provider) en het Simyo forum (het oranje nest, die ik toch niet hoef te verlaten).

Super nieuws, of een super mooie woensdag! 🆒

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10
We zijn heel erg blij dat je voorstelde om te blijven! Dat we dit zo samen op korte termijn voor elkaar hebben gekregen vind ik helemaal prachtig, MichD 🙂. We zien je antwoorden verschijnen!

Groetjes, Tiury
leuk nieuws 😃
Reputatie 4
Badge +10
Yesss! Ik ben hier ook heel blij mee en wij allemaal natuurlijk 😃 Heel leuk dat je ook gezellig in ons oranje nestje blijft 😉
Reputatie 7
Badge +9
Fijn je te blijven zien op het forum !
Jullie zijn echt goed bezig luitjes !!
  • Oranje meel.
  • Oranje nest.
  • Oranje vogelvoer. (volgens mij)

Eigenlijk had ik door de verhalen heen, tussen de lijntjes door, al gelezen dat men bij Simyo ergens mee bezig was.
Ik vind het een superleuk bericht om te lezen MichD en geweldig dat ze zo af en toe een raampje voor je open maken wanneer ze jou zien komen aanvliegen...

🆒
Reputatie 7
Badge +10
Yes! Ook ik ben erg blij dat je ons blijft versterken op het forum MichD 😃 We willen jou toch helemaal niet missen hier!

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +8
Wow!
Wat een hernieuwd welkom, en fijn dat jullie het fijn vinden dat ik gewoon blijf.
Nu kan ik blijven vliegen, tussen het magenta (rood-paars/roze) nest van T-Mobile en het oranje nest van Simyo.
Los dat ik ook zeer gewaardeerd wordt op het forum van T-Mobile, wil ik het oranje nest zeker niet definitief verlaten, aangezien ik het er erg naar mijn zin had, maar dat ook wil blijven.

Alle lof gaat uit naar Tiury, die alles in het werk heeft gesteld om mijn forum account in de lucht te houden.
En dat in zeer korte tijd!

Alleen is mijn vertrek topic niet meer van toepassing, maar blijft uiteraard leuk om terug te lezen.

Iedereen die tot op heden heeft gereageerd, ontzettend bedankt voor je fijne reactie!
Reputatie 4
Badge +8
Super!
Reputatie 6
Badge +10
Alle lof gaat uit naar Tiury, die alles in het werk heeft gesteld om mijn forum account in de lucht te houden.
En dat in zeer korte tijd!


Graag gedaan MichD! We zouden wel gek zijn als we je zomaar laten gaan 😉.

Groetjes, Tiury
Reputatie 5
Badge +10
Fijn dat je blijft MichD
Reputatie 5
Badge +11
Dat doet Tiury gewoon eventjes voor zo'n


😛

Reageer