.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik zie het al Raytje... die houdt ook van warmte.
Leuke foto die tweede!
Vind die 2e net even wat mooier qua kleur. Zag die app en dacht laat ik hem eens uitproberen 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Terug van weggeweest. Ben er even tussenuit geweest. Ik had een huwelijk in Singapore en daarna heb ik genoten van een vakantie op Bali. Uiteraard heb ik daar wat kiekjes geschoten. Zie hier het resultaat.

Uitzicht op Mount Batur in Kintamani



Indonesische rijstvelden

Reputatie 4
Badge +8
Alex, wat mooi!!!
Bofbil om dit mee te mogen maken.
Familie?
Reputatie 7
Badge +9
Mooie foto's Alex, ik ken de rijstakkers (en de rij-stakkers :)) in Indonesië en Suriname, op het heetst van de dag, als de mensen genoten van hun middagdutje, kuierden mijn maat en ik daar graag rond.
Ik heb nog wel foto's denk ik, maar die zijn uit de jaren 80, de negatieven heb ik waarschijnlijk niet meer. Misschien dat ik wat kan inscannen. Het meeste materiaal heb ik op VHS, ik kijk er soms nog met plezier naar.
Mooie Foto's Alex.

Wil misschien ook nog wel eens die kant op. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Alex, wat mooi!!!
Bofbil om dit mee te mogen maken.
Familie?


Jup. Mijn broer is nu getrouwd :)
Mooie foto's Alex, ik ken de rijstakkers (en de rij-stakkers :)) in Indonesië en Suriname, op het heetst van de dag, als de mensen genoten van hun middagdutje, kuierden mijn maat en ik daar graag rond.
Ik heb nog wel foto's denk ik, maar die zijn uit de jaren 80, de negatieven heb ik waarschijnlijk niet meer. Misschien dat ik wat kan inscannen. Het meeste materiaal heb ik op VHS, ik kijk er soms nog met plezier naar.


Gaaf hoor. Mocht je ze ooit kunnen delen.... Er is veel veranderd in Bali. Het is een stuk toeristischer geworden.
Mooie Foto's Alex.

Wil misschien ook nog wel eens die kant op. :D


Als je de kans hebt, raad ik het je zeker aan.

Hier trouwens nog een hele andere foto (genomen met mijn nieuwe iPhone 6s)

Reputatie 6
Badge +10
Op een ADE afterparty (ja ik leef nog). Dit was op de 7e etage van het voormalige hoofdkantoor van de Volkskrant. Als je goed kijkt, zie je de achterkant van de letter V in Volkskrant lettertype 🙂.

Reputatie 7
Badge +9
Heb je er een filtertje overheen gegooid, Tiury? Apart sfeertje....

@Alex: foto's op Bali ook met de 6s gemaakt? Tja, kwaliteit laat zich direct zien. :D

Kathedraal van Schagen. Leuk plekkie om een keer gezien te hebben maar ook niet meer dan dat.
Foto uiteraard met de iPhone 6 gemaakt.

Reputatie 6
Badge +10
Zo, dat is net de Kerk in Haarlem! Toch Alex?

(over die foto zit niet eens een filter. Dit was zaterdagochtend om 07.15, een kwartier nadat de potdichte mist een beetje wegging :))
Reputatie 5
Badge +10


@Alex: foto's op Bali ook met de 6s gemaakt? Tja, kwaliteit laat zich direct zien. :D



Haha nee. De foto's in Bali heb ik allemaal met mijn HTC genomen. Ik kon de 6s nog niet gebruiken tijdens mijn vakantie, omdat ik niet het juiste formaat simkaart had :(

Zo, dat is net de Kerk in Haarlem! Toch Alex?

Lijkt er wel een beetje op inderdaad.
Reputatie 7
Badge +9


@Alex: foto's op Bali ook met de 6s gemaakt? Tja, kwaliteit laat zich direct zien. :D



Haha nee. De foto's in Bali heb ik allemaal met mijn HTC genomen. Ik kon de 6s nog niet gebruiken tijdens mijn vakantie, omdat ik niet het juiste formaat simkaart had :(


.


Dat dacht ik direct al, Alex. Vond de kwaliteit ook net wat minder...kon nooit met een iPhone gemaakt zijn. :P:D:D

@tiury, dat is toch niet de kathedraal van Haailem of hij moet overnight verplaatst zijn naar Schagen. Zou kunnen natuurlijk. 😛
Reputatie 5
Badge +10
Jaja. Volgens mij dacht je toch echt dat ik daar al met m'n Appel stond te fotograferen.

Nog even een testje.

Reputatie 5
Badge +10
Ik heb hier alvast een sneak preview van iets wat komen gaat :)



Reputatie 4
Badge +8
Ik zie Charlene

had hier drie hartjes geplaatst maar die zijn zomaar verdwenen...
Reputatie 4
Badge +10
Ik zie Charlene

had hier drie hartjes geplaatst maar die zijn zomaar verdwenen...


Hmm ik zie geen hartjes, maar zal ze ook aan Charlene doorgeven 😳 Dat doet de hare zeker sneller kloppen 😉
Deze Koorelle? 😃 :D

Reputatie 7
Badge +9
En ik gun Charlene en koorelle

Ik weet weinig van kaarten maar denk dat Frans won.:)
Reputatie 5
Badge +11
Afgelopen weekend in Emmen geweest. Met m'n nieuwe 5S gespeeld:

Reputatie 7
Badge +10
Het is al weer even stil hier, dus ik heb toch maar eens zitten neuzen in mijn telefoon. En daar kwam ik deze foto tegen. Gemaakt op een bijzondere dag voor mij 😉 Ik was vooral erg verliefd op de lucht:

Reputatie 7
Badge +9
Mooie lucht inderdaad Angela
Reputatie 7
Badge +10
Het was een schitterende dag! Toen deze lucht verscheen zijn we maar gauw vertrokken. En gelukkig net op tijd 😉
Reputatie 4
Badge +8
Ik zag weer prachtige foto's!!! Ben even een tijdje niet langs geweest en dan loop je ook meteen achter.
Reputatie 7
Badge +9
Ben even een tijdje niet langs geweest

Yep, we / ze hebben je hier een tijdje niet gezien zus. Niet zo fraai. :@:D:P

En yep....mooie foto's. Ga zo door, lui. 🆒

Reageer