.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb ik ook al geprobeerd, op een of andere manier komt de upload niet op de juiste plaats volgens de foutmelding. Ik heb hiervoor bewust een andere laptop gekozen, met foto via USB-stick.
Even wachten tot een mod dit overdraagt aan de tech guys.
Goej werk Frans, ik ben door mijn silovoorraad heen.🆒
Reputatie 7
Badge +9
Je silo's leeg? goede handel? En de boeren maar blijven klagen, het is te nat of te droog, te koud of te warm 😃.
Je silo's leeg? goede handel? En de boeren maar blijven klagen, het is te nat of te droog, te koud of te warm 😃.
Of het zo maken door de overheid dat ik in 2020 moet stoppen wanneer de nodige investeringen zo groot zijn dat ik het nooit meer terugverdien. En dan heb ik een lege stal met aan alle welzijnseisen voldaan...:(
Tis echt niet meer leuk in Nederland Frans voor veel boeren.:)
Nog maar te zwijgen over...Grote nood. Helluppie. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Helaas ben ik hier niet in de gelegenheid om het goed te testen nu. We werken hier immers met Windows 7. Had de andere PC ook W10?

Hierbij een kiekje vanaf een grote toren in een Duitse stad. Iemand een idee welke stad?

Reputatie 7
Badge +9
De andere PC waar ik het geprobeerd was met W7, op een oude laptop met Vista lukt het ook niet.

W10 gaf me wel een foutmelding, de andere alleen een rode balk.


Ik weet waar je was, dus ik geef geen antwoord 😃

Ik weet waar je was, dus ik geef geen antwoord :D

Dan weet je ook waar hij overal niet was.......:8:D

Dat schept mogelijkheden, nietwaar franswon?🆒
Reputatie 7
Badge +9
Schier oneindige mogelijkheden Friesian 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hierbij een kiekje vanaf een grote toren in een Duitse stad. Iemand een idee welke stad?
Eeh... Ingolstadt?
Reputatie 4
Badge +10
dat is een heel mooie klaproos en foto Naomi!!!
Ik ben dol op klaprozen.
Ze zijn zo fotogeniek!

Dankjewel koorelle ik hou ook erg van klaprozen 😳 Vooral de rode blaadjes steken mooi af tegen de geel zwarte binnenkant 🙂

Hierbij een kiekje vanaf een grote toren in een Duitse stad. Iemand een idee welke stad?

Ich habe keine Ahnung. Het komt mij niet bekend voor 😛
Ich bin mir nicht sicher. Ist es ein stadt oder ein dorf? Ich meine am horizont Bert und Ernie zu sehen.
Techendorf vielleicht? 😛
Reputatie 4
Badge +10
Hahahah ik heb even google.translate gebruikt mijn Duits is niet zo goed 😳 Aber Bert und Ernie habe ich nicht gesehen. Das ist ein gute Beobachtung 😃
Ik denk Düsseldorf Alex 😃
Ik denk Düsseldorf Alex :D
Wowsers, sollte sich dass ergeben als die richtige lösung ist Alex ganz hoch geklauterd in einen nadel.
Nicht zum verwechseln mit dem in einem heuhaufen.....:P
Ik denk Düsseldorf Alex :D
Wowsers, sollte sich dass ergeben als die richtige lösung isst Alex ganz hoch geklauterd in einen nadel.
Nicht zum verwechseln mit dem in einem heuhaufen.....:P


Haben Sie auch Untertiteln ?:?🆒
Reputatie 7
Badge +9
@Friesian, zelfstandige naamwoorden worden in het Duits met een hoofdletter geschreven. 🆒
Das wusste das Pferd nicht franswon, dankeschön. 🆒
@Raytje
Met het woord van de leon, Neuj. :D
@Alex.
Weet je toevallig ook hoe hoog je op dat moment was?
Reputatie 5
Badge +11
Dan nog maar eens een actiefoto:

Dan nog maar eens een actiefoto:



Weinig actie Ernst, hij hangt stil 😃 😛
Reputatie 5
Badge +11
Hahaha, Het is geen actievideo, Raytje 😛
Weet je, Ernst, bij zeskamp wordt groene zeep op een grote glijbaan gebruikt....doet wonderen.🆒
Reputatie 7
Badge +10
Weet je, Ernst, bij zeskamp wordt groene zeep op een grote glijbaan gebruikt....doet wonderen.🆒

Daar wil ik dan wel een video van. Vooral als Ernst besluit even een testritje te maken ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +11

Daar wil ik dan wel een video van. Vooral als Ernst besluit even een testritje te maken ;)

Groetjes,
Angela

Ja.dat.zal.wel.Angela.🆒

Weet je, Ernst, bij zeskamp wordt groene zeep op een grote glijbaan gebruikt...doet wonderen.

Daar wil ik dan wel een video van. Vooral als Ernst besluit even een testritje te maken ;)

Groetjes,
Angela

Ja.dat.zal.wel.Angela.🆒

Wordt.wel.een."testritje".in.tegenovergestelde.richting.

:D:cool:
Reputatie 7
Badge +9
;):$:S:D

Reageer