Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz. foto. 😃
Bladzijde 23 / 51
(Ik ben de rechter)
Waar ik nog niet over uit ben, is dat ik nog niet weet wie ik liever tegenkom in zee. Jou of die angstvis ;)
Is het niemand opgevallen dat Alex een conditie heeft waar je u tegen zegt?
:DZo ver terug de zee in zwemmen, ga dur maar aanstaan.
Alex.... aka mr. Iron Man. 😃
Wat een natuurgeweld, de leon! Maar wát is dat op die laatste foto?? :?
Van mij deze keer geen foto maar een plaatje:
Herkent iemand dit ook?
Herkent iemand dit ook?
Herkent iemand dit ook?
LOL
Hahaha.. Ik ken het (vroeger had je al mensen met de krant of het voetbalblaadje die "uren" op de plee zaten..
Komt de baas dan kak je nog,
komt hij niet dan rust je toch 🙂
Smakelijk Ernst.
]
Guess Ernst. :$
Dan guess ik waar jouw foto gemaakt is. Ik vermoed niet bij het Tjeukemeer of het Henschotermeertje bij Woudenberg. :D:D
Ik zou zoiets van UtGingNieMeer hebben gegokt.:D
]
Guess Ernst. :$
Dan guess ik waar jouw foto gemaakt is. Ik vermoed niet bij het Tjeukemeer of het Henschotermeertje bij Woudenberg. :D:D
Is het een onderdeel van een boot?
rode damespump omgekeerd?
tsjonge jonge zeg..... ben 10 minuten bezig geweest om hier op dit forum te komen....
nog ff en ik geef den pijp aan martina.
wat een gekloot zeg.
kom je een keertje terug, krijg je dit.
elders ook al de vraag geplaatst.
zal toch echt niet de enige zijn.
Hoi koorelle,
Fijn je weer terug te zien op het forum!
Ik ben wat minder actief, maar dat komt wel weer goed. Het bezoek aan Praag is Anita en mij uitstekend bevallen, wat een mooie stad. Ik had mijn DSLR camera niet meegenomen, jammer genoeg. De camera van een mobiele telefoon heeft toch beperkingen, lens wisselen, polarisatie filters etc. mis je toch wel, natuurlijk kan je achteraf wel effecten toevoegen, maar daar hou ik niet zo van.
Ik ben wat minder actief, maar dat komt wel weer goed. Het bezoek aan Praag is Anita en mij uitstekend bevallen, wat een mooie stad. Ik had mijn DSLR camera niet meegenomen, jammer genoeg. De camera van een mobiele telefoon heeft toch beperkingen, lens wisselen, polarisatie filters etc. mis je toch wel, natuurlijk kan je achteraf wel effecten toevoegen, maar daar hou ik niet zo van.
rode damespump omgekeerd?
.
Yup Zus, goed gerajen hoor. Je hebt een scherp oog. :8
Enne.....zou het kunnen zijn zus, dat je een soort restrictie hebt op dit forum?:D
Goed geraden, Ernst.
Zo hee :D
een meer ergens in Canada? Met angstvissen?
Zónder angstvissen, mét forellen.
Yep Ernst, dat meer had ik direct geraden. Kent iedereen...:D
Vanmiddag op koeienjacht en deze 'geschoten'.........met de iPhone 6 dan. ;)
Vanmiddag op koeienjacht en deze 'geschoten'.........met de iPhone 6 dan. ;)
Welk kaliber heeft de iPhone6? 🙂
Het beste kaliber, Frans.......het beste.
Hier nog een. Mooi stel. Ben hierdoor parttime vegetariër . En als er een stukkie vlees op tafel komt, dan moet het van biologische oorsprong zijn. 😉. Het moet lekker buiten rond hebben kunnen lopen enz. enz.
Hier nog een. Mooi stel. Ben hierdoor parttime vegetariër . En als er een stukkie vlees op tafel komt, dan moet het van biologische oorsprong zijn. 😉. Het moet lekker buiten rond hebben kunnen lopen enz. enz.
Skon beessies de leon, alleen jammer dat er snoeshanen rondlopen die maar parttime genoeg betalen. 😃
Als ik die koeien zie denk ik al aan de BBQ 🙂
Hoi Frans!
Wat fijn dat jullie het goed hadden!
Ik ga in september naar N.Y. mijn dochter en schoonzoon lastig vallen.
Ben van plan om heeeeel veeeeel te gaan fotograferen.
Neem geen DSLR mee.
Alleen de Fuji X100s en de Ricoh GR.
Maar bovenal de iPhone 6 met Hipstamatic!
Mooie koejs bro!
😳
😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.