.

Er is een tijd van komen...

  • 28 October 2015
  • 16 reacties
  • 537 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
  • Oud-moderator
  • 6296 reacties
En er is een tijd van gaan.
Gaan?? Ja, gaan :S

Op 11 juli 2013 voor het eerst ingelogd en nu, zo'n 6280 reacties later neem ik afscheid. Tot zo ver het terugblikken, want daar hou ik niet zo van.
Ik kijk liever vooruit. Wat zie je dan? Hoor ik je denken? Nou, ik zie dit. Daar ben ik de laatste maanden al parttime bij betrokken geweest om een webcare afdeling op te zetten en in te richten.
Nu dat staat en er een team (bijna) klaar zit om de hele klantenservice te bemannen en bevrouwen komt voor mij de tijd om dit fulltime te gaan begeleiden.
Niet getreurd, er blijft nog genoeg om naar te kijken ;)

Om dan maar met een tegeltjeswijsheid te eindigen, zeg ik:


En dit

16 reacties

Hoi Ernst,

Wist het al maar nu kan ik officieel zeggen, heel veel succes in je nieuwe werkomgeving..
Je gaat zeker gemist worden als ik ook voor de anderen mag spreken.

Misschien zien we elkaar nog eens, het is immers een klein (telecom) wereldje :D

En om op je tegeltjewijs te reageren;

Ok
Doei :D

Ray
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ernst,

Daar gaat weer een moderator.
Veel succes bij de moeder van Simyo en ik verwacht op een leuke afdeling.
Hopelijk heb je hier een leuke tijd beleefd!
Reputatie 5
Badge +10
Zonde zonde zonde. Ik zit er aan te denken om een 'Gewoon verdrietig' forum aan te maken.

Voor mij komt dit natuurlijk niet als een verrassing, maar het bericht komt wel net op tijd. Ernst begon namelijk al aardig in de buurt te komen van mijn totaal aantal posts 😛
Reputatie 5
Badge +11
Ernst begon namelijk al aardig in de buurt te komen van mijn totaal aantal posts

Nou kijk, ik blijf fysiek gezien nog wel in buurt. (Lees: hetzelfde pand) dus wie weet mag mijn account nog even actief blijven? Laten we zeggen; nog voor een reactie of 300? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Veel succes Ernst en bedankt voor de leuke tijd met jou hier op dit forum.
Reputatie 5
Badge +10
Ernst begon namelijk al aardig in de buurt te komen van mijn totaal aantal posts

Nou kijk, ik blijf fysiek gezien nog wel in buurt. (Lees: hetzelfde pand) dus wie weet mag mijn account nog even actief blijven? Laten we zeggen; nog voor een reactie of 300? :P


Dan kun je misschien nog met het Simyo team lunchen.
Reputatie 7
Badge +9
En een pijltje gooien 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Oh, dat is jammer Ernst dat je gaat. Je bent een toffe gast met humor en in voor gein. We gaan je missen hier. Ik heb geen idee waar je naartoe gaat want je linken in je posting leveren op de iPad 'about: blank' pagina's op. Ik hoop echter dat het wel wat spannender zal zijn dan dat. Het gaat je i.i.g. goed en kom vooral nog eens langs. :P:D
Alweer eendjuh weg? Ik las dat Ernst vertrekt.
Ik wens je veel succes en werkplezier met je nieuwe crew, net als bij Simyo.
Misschien kun je daar ook niet de dames overhalen tot het darten.:P:D

Nog een Brabants Friesian tintje....tot slot.

Reputatie 3
Badge +9
Ernst kerel, heel veel suc6 bij je nieuwe job (bij de buren).

Blijf oefenen met darten....je wint heus wel een keer 🙂
Reputatie 5
Badge +11
je wint heus wel een keer

Hey. Ik ben toevallig wel de laatste winnaar van Het Grote Simyo Darttoernooi :P

Dankjewel allemaal :$

@de leon; zoek het Youtube kanaal van Simyo maar op 😉
Reputatie 5
Badge +2
Hallo, me Nederlands niet best meer, de reste in het Chinees ik doe
最佳 Ernstig,
Reputatie 5
Badge +2

van Lulleke:$
Reputatie 4
Badge +8
Ondanks dat ik zelf ook ben uitgevlogen, maar wel actief blijf als vast forumlid bij Simyo.
Vind ik het super jammer dat je weggaat, ook al blijf je in hetzelfde pand als Simyo.

Je was een graag gezien'de moderator op het forum!
Wens je veel geluk toe bij "Play van KPN", de tegenhanger van "Replay TV van Ziggo".
We kwamen elkaar regelmatig tegen in 1 van de topics, en dat zal ik gaan missen.

Het allerbeste!
Reputatie 4
Badge +8
Ernst, ik zal je missen.
Je humor, je zonsopgangen, je kort en krachtige berichtjes.
Veel plezier bij KPN, doe je best, want vandaag over een jaar en 9 maanden krijg ik, als ik het mag
beleven, mijn pensioen van jouw kluppie!
Veel succes in je nieuwe baan!

dag dag!

kus op je wang.
Reputatie 7
Badge +10
Ernst!

We gaan je sowieso missen! Niet alleen op het forum maar ook in het team. Bedankt voor je hulp in mijn eerste weken bij Simyo 🙂 Heel veel succes, plezier en gezelligheid bij je nieuwe team (Ahum, overloper ;))

Groetjes,
Angela

Reageer