.

Bye bye!

  • 31 May 2016
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 6
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 5265 reacties
Hey samen,

Daar gaat 'ie dan, na heel veel zweetdruppels, grappen, grollen en lachbuien. Het is tijd voor mij om plaats te maken voor nieuw forum talent 🙂. Ik ga straks aan de slag bij mijn vorige werkgever in de evenementen en dance scene, dus ik verlaat Simyo ook per vandaag.

Ik wil alle actieve forumleden heel erg bedanken voor de leuke momenten en gesprekken 🙂!

Tot ziens of spreeks!

Tiury


7 reacties

Hey Tiury,

Ik wens je heel veel succes al vind ik het wel een bericht die niet zo leuk is om te lezen. Vond het altijd erg leuk met je op het forum en onze meeting bij Insided. Je mag altijd terug komen hè :P

Het gaat je goed ouwe draaitafelgigant (mooi scrabble woord 😃 )
Reputatie 7
Badge +10
No, Tiury!

Natuurlijk wens ik je alle goeds, veel succes en ga ik je enorm missen. Mijn forum-buddy 🆒:S
Reputatie 5
Badge +2
Ha Tuury, toevallig fietste ik voorbij. Zit nu ergens in Noord Mongolie....denk ik....weet niet zeker. Een groet van mijn en veel succes met je danscarrioke. Jammer dat je gaat...erg jammer. Je was echt een toffe gast...denk ik. Maar als je hier een paar maanden niet komt op dit forum, wisselen de modderaars hun eigen net zo vaak om als ik me onderbroeken.
Beste Tiury.

Ik lees zojuist dat ook jij bent vertrokken. Wens je alle goeds ondanks.....veel suuk 6 en een goede tijd voor jou en je naasten...:)

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tiury,

Wat een verrassing 😞 Ik vind het erg jammer dat je weg bent bij Simyo. Het ga je goed in je werk en je privé.

Succes en wie weet ooit eens tot ziens.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tiury,

Bedankt voor de mooie maanden 🆒

Het ga je goed, en ik verwacht je hier natuurlijk wel terug te zien als Forum expert!

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge +5
Hoi tuiry,

Echt jammer dat je weg gaat.. Je hulp was altijd fijn je deed er ook alles aan om iedereen goed te helpen en ook uitgebreid!

Hopelijk blijf je hier nog op het forum!

Veel succes bij je nieuwe baan!

Groetjes,

Simnlru

Reageer