Bij mij is vanmorgen een witte piet op bezoek geweest.
Althans... De envelop waar het in zat was Wit!
Deze piet (postbode) bracht mij een lekkere chocolade letter (Sint is goed op de hoogte dat ik graag Puur heb) met een leuk gedicht.
Via deze weg wil ik Simyo even bedanken voor het leuke cadeautje en niet te vergeten het lachwekkende gedicht.
En inderdaad. Geen enkel topic blijft voor mij gespaard als ik de kans heb!
Wie kan er eigenlijk zo goed rijmen?
Beantwoord
5 December
Beste antwoord door Tiury
Hoi maikel.twinnie, Martijn® en koorelle 🙂!
Wat goed om te horen dat de Simyo Sint al langs is geweest! Fijne vent is het ook, hè? Ik heb navraag gedaan bij de huispiet wie deze leuke gedichten heeft geschreven (En nee, onze huispiet is niet donker, maar hij is oranje!). Hij vertelde dat de Simyo Sint ze zelf heeft geschreven en de rijmpietjes een middagje vrij heeft gegund 🙂.
En, was de chocoletter/reep lekker?! 🙂
Groetjes, Tiury
Bekijk originele reactieWat goed om te horen dat de Simyo Sint al langs is geweest! Fijne vent is het ook, hè? Ik heb navraag gedaan bij de huispiet wie deze leuke gedichten heeft geschreven (En nee, onze huispiet is niet donker, maar hij is oranje!). Hij vertelde dat de Simyo Sint ze zelf heeft geschreven en de rijmpietjes een middagje vrij heeft gegund 🙂.
En, was de chocoletter/reep lekker?! 🙂
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.