.

Beantwoord

5 December

  • 4 December 2015
  • 13 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
Bij mij is vanmorgen een witte piet op bezoek geweest.
Althans... De envelop waar het in zat was Wit!

Deze piet (postbode) bracht mij een lekkere chocolade letter (Sint is goed op de hoogte dat ik graag Puur heb) met een leuk gedicht.
Via deze weg wil ik Simyo even bedanken voor het leuke cadeautje en niet te vergeten het lachwekkende gedicht.
En inderdaad. Geen enkel topic blijft voor mij gespaard als ik de kans heb!

Wie kan er eigenlijk zo goed rijmen?
icon

Beste antwoord door Tiury 6 December 2015, 16:37

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Simyo! bedankt voor deze eerlijke en heerlijke tony chocolonely chocoladereep 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Lieve Simyo Sint,

Dit oudere jonge kind wil U heel hartelijk bedanken
voor het gewéldige gedicht en de chocopepernootmoot!

Heel erg blij ben ik ermee!

Een dikke zoen op uw wang(en)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi maikel.twinnie, Martijn® en koorelle 🙂!

Wat goed om te horen dat de Simyo Sint al langs is geweest! Fijne vent is het ook, hè? Ik heb navraag gedaan bij de huispiet wie deze leuke gedichten heeft geschreven (En nee, onze huispiet is niet donker, maar hij is oranje!). Hij vertelde dat de Simyo Sint ze zelf heeft geschreven en de rijmpietjes een middagje vrij heeft gegund 🙂.

En, was de chocoletter/reep lekker?! 🙂

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +8
https://youtu.be/elK2F-drZR8


geintje! lol
Reputatie 6
Badge +10
Haha, ik moest hardop lachen! Bedankt daarvoor koorelle 😃
Reputatie 5
Badge +10
Niet alleen jij Tiury.
Nu krijg ik zin in chocolade!!
Reputatie 4
Badge +8
Haha, ik moest hardop lachen! Bedankt daarvoor koorelle :D

graag gedaan, was iets dat ik al eerder had gemaakt voor een andere gelegenheid,
maar kwam eigenlijk wel goed uit nu.
:-)
@maikel.twinnie: niet te veel van eten hoor! 🙂
Reputatie 1
Badge +5
Super kwam gisteren thuis en had ook de brief en chocolade letter gekregen, ik kan dit echt waarderen en stond ook een beetje raar op te kijken toen ik zag dat het van simyo afkwam, nog nooit zo iets van een provider gekregen haha :)

Zal deze week er maar aan beginnen, 51% pepernoot gemaakt ben benieuwd haha :)

Nog een fijne sinterklaas voor iedereen die het gevierd had!

Groetjess,
simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Simnlru!

Wij hebben de Simyo-Sint in zijn oor gefluisterd dat jij een waardevolle aanvulling bent aan ons forum. Blijkbaar hebben we nog wat invloed! Want ook jij hebt een pakketje en zelfs een gedicht gekregen. Eet smakelijk ;)

https://youtu.be/elK2F-drZR8


geintje! lol


Hahaha, heerlijk Koorelle! Ook ik moest er even goed van lachen :D

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Misschien later dan gepland, maar ook ik heb de chocolade letter in ontvangst kunnen nemen. Kennelijk had ik ook zo'n poster moeten ophangen in het Center Parcs huisje waar ik verbleef...
Reputatie 6
Badge +10
Hoe kon je dat vergeten Groentjuh 😞? Die arme vent maar zoeken.
Reputatie 7
Badge +9
Wat een verassing toen er vanmorgen een witte envelop uit Nederland op de mat plofte. Hij voelde een beetje zwaar aan, en bleek de mooiste letter van het alfabet in chocola te bevatten: een S! De S van Simyo (natuurlijk) maar ook van Sint, Scotsman, Schotland, haggiS, whiSky, en toevallig ook de eerste letter van mijn achternaam!

Maar als Hit on the Fire Pile een prachtig poeem waarmee ik toch een beetje verlegen van werd, zo veel warme woorden krijg ik zelden! De letter zal helaas geen lang leven beschoren zijn, maar het poeem wordt op de muur geprikt. Hartelijk dank Sint!
Reputatie 6
Badge +10
Ik denk dat de Simyo Sint op de terugweg naar Spanje nog even langs Schotland is gevaren 🙂. Van illegale smokkel is hij ook niet vies, dus ik denk dat hij zijn pakjes heeft ingeruild voor kistjes whiSky 😃.

Reageer