.

Vraag

[Test mee] De 'internetten in het buitenland test'. Inschrijvingen gesloten



Toon eerste bericht

83 reacties

Hoi Alex,

Ik ga 21/7 richting Italie via Duitsland/Oostenrijk en ben in bezit van Samsung Galaxy Ace GT-S5830
Ik wil af en toe simkaart plaatsen in Alcatel One Touch Pop C3

Groeten Tuur
Reputatie 5
Badge +10
Hoi dcl,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb je eerste bevindingen al genoteerd 🙂.

Ben benieuwd naar je de rest van de test. De link in de mail werkt niet, omdat het topic niet meer bestaat. Je kunt je bevindingen gewoon hier delen 🙂.

Groetjes,

Alex
Badge
Toevoeging: dit is met een iPhone 4
Als ik terug ben zal ik alle info netjes via de link van Alex doorgeven, dit hier is slechts een snelle eerste reactie.
Badge
Oké hier de eerste resultaten.
APN
Portalmmm.nl (zonder naam/wachtwoord) werkt i België, Frankrijk en UK
Internet (met naam KPN wachtwoord gprs) werkt ook in België Frankrijk en UK
Alle andere: basicinternet, fastinternet, iphonekpn.nl doen het niet, zonder naam/ww maar ook met niet
Bij wijzigen naar andere APN moest ik altijd herstarten anders werkt het ook niet; kost wel veel tijd en batterij-life ;

De providers waren base (B), Orangeade (F), O2 (UK)

In alle drie landen kwam keurig een info sms

De verbruiksmeldingen zijn nog niet van toepassing, komende dagen test ik verder.

De melding die ik krijg bij een apn die het niet doet is oa:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiel netwerk.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Fressa, Flitz76, Guno en rubenz 🙂.

@Niels, ygorr, Tuur en wopper. Willen jullie nog even naar mijn vragen kijken?

Groetjes,

Alex
Hoi hoi,

Ik ben Esther en ga vanaf 1 augustus tot 15 augustus naar de Franse Alpen, ik zou graag mee testen.
Ik ben uberhaupt benieuwd of internet via Simyo in het buitenland werkt, vorig jaar had ik nog vodafone en zij hadden altijd een speciale buitenlandtarief voor internet.

Ik ben benieuwd en test graag mee :-)))

Groetjes
Esther Ballijns


Hoi Es1971,

Helaas hebben we inmiddels voldoende testers en is het niet meer mogelijk om mee te doen 😞.

Ik zou graag nog wat informatie willen van de onderstaande testers:

- Fressa, Guno, Flitz76, rubenz, ygorr, Tuur en wopper - van wanneer tot wanneer gaan jullie precies op vakantie?
- Guno Flitz76 en Tuur - welk type telefoon gebruiken jullie precies
- ygorr - naar welk land ga je precies?

Ik ben nu bezig om al deze informatie even op een rijtje te zetten.

Graag hoor ik van jullie 🙂.

Groetjes,

Alex


Goedemiddag Alex,

Ik ben weg tussen 6 juli en 25 juli. 

Ruben
Hey Alex, op 25 juli ga ik heen en 8 augustus terug. Meestal gebruik ik een Moto G, het originele type dus zonder 4G. Daarnaast heb ik een Samsung Galaxy S2 en een Huawei Y300.
Hoi Alex, ik ben van 15 t/m 25 juli met vakantie.
Toestel: ik gebruik zelf dagelijks mijn Blackberry Z10, maar een Lumia 630 of Moto G kan ik ook meenemen.
Laat maar weten welk toestel mee moet 🙂
Badge +3
Hoi hoi,

Ik ben Esther en ga vanaf 1 augustus tot 15 augustus naar de Franse Alpen, ik zou graag mee testen.
Ik ben uberhaupt benieuwd of internet via Simyo in het buitenland werkt, vorig jaar had ik nog vodafone en zij hadden altijd een speciale buitenlandtarief voor internet.

Ik ben benieuwd en test graag mee :-)))

Groetjes
Esther Ballijns


Hoi Es1971,

Helaas hebben we inmiddels voldoende testers en is het niet meer mogelijk om mee te doen 😞.

Ik zou graag nog wat informatie willen van de onderstaande testers:

- Fressa, Guno, Flitz76, rubenz, ygorr, Tuur en wopper - van wanneer tot wanneer gaan jullie precies op vakantie?
- Guno Flitz76 en Tuur - welk type telefoon gebruiken jullie precies
- ygorr - naar welk land ga je precies?

Ik ben nu bezig om al deze informatie even op een rijtje te zetten.

Graag hoor ik van jullie 🙂.

Groetjes,

Alex


Hi Alex,

Ik ga van 16 juli t/m 4 augustus op vakantie!
Groet, Fressa
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hoi,

Ik ben Esther en ga vanaf 1 augustus tot 15 augustus naar de Franse Alpen, ik zou graag mee testen.
Ik ben uberhaupt benieuwd of internet via Simyo in het buitenland werkt, vorig jaar had ik nog vodafone en zij hadden altijd een speciale buitenlandtarief voor internet.

Ik ben benieuwd en test graag mee :-)))

Groetjes
Esther Ballijns


Hoi Es1971,

Helaas hebben we inmiddels voldoende testers en is het niet meer mogelijk om mee te doen 😞.

Ik zou graag nog wat informatie willen van de onderstaande testers:

- Fressa, Guno, Flitz76, rubenz, ygorr, Tuur en wopper - van wanneer tot wanneer gaan jullie precies op vakantie?
- Guno Flitz76 en Tuur - welk type telefoon gebruiken jullie precies
- ygorr - naar welk land ga je precies?

Ik ben nu bezig om al deze informatie even op een rijtje te zetten.

Graag hoor ik van jullie 🙂.

Groetjes,

Alex
Hoi hoi,

Ik ben Esther en ga vanaf 1 augustus tot 15 augustus naar de Franse Alpen, ik zou graag mee testen.
Ik ben uberhaupt benieuwd of internet via Simyo in het buitenland werkt, vorig jaar had ik nog vodafone en zij hadden altijd een speciale buitenlandtarief voor internet.

Ik ben benieuwd en test graag mee :-)))

Groetjes
Esther Ballijns
Leuk dat ik erbij zit.! Zie de details wel verschijnen
Badge
O wat leuk, ik mag testen! Spannend! Ben niet alleen in stad Oxford maar ook in (landelijke) gebieden in de buurt, dus leuk ook om te kijken hoe het bereik is.
Nu maar hopen dat ik wel verbinding kan maken in het buitenland 🆒
Badge +3
:D:cool: Leuk! Ik wacht je bericht af Alex! Haha, nou hopelijk kan mijn dochter gebruik maken van de eu bundel die ze via een buitenlandse provider kan kopen ;-D
Bij nader inzien wil ik me toch afmelden voor de test. Er wordt 150 euro vergoed, dus na 272 MB gaat de teller toch fors lopen met 55 euro per 100 MB.

[edit] Nu zie ik dat de selectie al is gemaakt, en ik er buiten val. Geen probleem dus 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn 🙂. Inmiddels hebben zich al ruim 10 testers aangemeld. Het is daarom niet meer mogelijk om je aan te melden. Ik zie ook dat er wat meer aanmeldingen zijn dan plekken. Ik kan dus alleen de eerste 10 aanmeldingen laten testen. Ik moet een aantal van jullie helaas teleurstellen 😞.

De volgende forumleden kunnen met de test mee doen

- Daxy
- Fressa
- Guno
- Flitz76
- rubenz
- dcl
- Niels
- Ygorrr
- Tuur
- wopper

@Fressa. 1 tester binnen het gezin is wel voldoende haha ;)

Ik ga al jullie gegevens verzamelen. Dit bericht krijgt zo snel mogelijk een vervolg.

Ik ga op 25 juli op vakantie bijnen de EU en zou graag meetesten. Ik heb een Windows Phone (Nokia Lumia 1320). Kunnen prepaidgebruikers ook meetesten?

Helaas is het niet mogelijk om met een prepaid aansluiting te testen 😞.

Groetjes,

Alex
Via deze weg wil ik mij opgeven om als tester te fungeren.

Vakantie Turkije van 02-07-14 tot en met 10-07-14
Toestel: iPhone 5
Badge
zou eventueel ook wel wat willen proberen. Maar hoe zit dat icm die nieuwe mogelijkheden, van lokaal internet tegoed kopen op je vakantiebestemming
ik ga van 7 - 21 juli naar Albufeira Portugal, heb een S3. 
Ik kan tussen 17 juli en 2 augustus testen in Belgie en Frankrijk, met iPhone 4, Android of Windows Phone 8.1.
Ik zou mee willen doen voor het testen. Ik ga in augustus met de auto van NL naar eindbestemming Kroatie.
In de landen Duitsland, Oostenrijk en Slovenie toch meteen handig om te testen. 
De periode is begin 1wk  t/m eind-wk aug. Ik hoor hoe verder. groet Elvin
Badge
Hi ik wil wel mee doen iPhone 5S dus ik kan 4G ook wel testen in het buitenland, gaan naar Frankrijk.
Beste Alex

Ik ga over 3 weken via Duitsland,Oostenrijk naar Italie(gardameer)

Bij deze wil me opgeven om internet te testen met een Android toestel

Groet,Arthur
Dag Alex,

Ik was net bezig de tarieven voor buitenlandgebruik op te zoeken tot ik je bericht tegen kwam, ook ik wil daarom wel testen. Ik ben afwisselend, tussen 15-7 en 15-8, in landen genoemd in zone I en II, in het bezit van Iphone5.
Hoi,

Ik doe graag mee. Ben voor 15 augustus in Frankrijk, Belgie en Duitsland. Ik en in het bezit van een Iphone 4S
Badge
Beste Alex

Ik ben in zeeland geld dat ook?.


Groetjes

Alex32

Reageer