.

Vraag

[Test mee] De 'internetten in het buitenland test'. Inschrijvingen gesloten



Toon eerste bericht

83 reacties

Badge
Wil nog even toevoegen dat ik vorige maand in Duitsland niet op internet kwam. Telefoon gaf wel 3G aan maar kreeg maffe melding over dat ik geen toegang tot data mocht hebben.
Alle apn instellingen zoals hier op het forum staan geprobeerd, opnieuw opgestart, etc maar niets hielp. Daarom ben ik zeer benieuwd of ik straks in de UK mijn iPhone wel aan de praat ga krijgen.
Badge
IPhone 4 hier en die wil mee naar UK van 3 tm 7 juli, Oxford en omgeving.
Vanaf 6 juli ga ik voor 2.5 week naar Portugal. Kan het testen in een Sony Xperia Z, LG Optimus L9 of Apple iPhone 5S (maar net wat jullie willen 😉 )
Hoi Alex!

Ik zit van midden tot eind juli in Portugal. Het lijkt me ook leuk om mee te helpen.
Ben zowel in het bezit van een Android als WP8 toestel.

Groeten,
Frits
Lijkt me leuk om mee te doen. Eind juli ga ik 2 weken naar Frankrijk, ik heb een abo en kan testen met verschillende Androidtelefoons.
Ik ga op 25 juli op vakantie bijnen de EU en zou graag meetesten. Ik heb een Windows Phone (Nokia Lumia 1320). Kunnen prepaidgebruikers ook meetesten?
Badge +3
Leuk! Ik vertrek van16 juli tot 4 augustusnaar Frankrijk en heb een Iphone 4. Ik zou graag wat meer informatie ontvangen en wellicht testen....mijn dochter wil eventueel ook wel testen (ook simyo, zelfde vakantieperiode, alleen op mijn naam, iphone 4). Ik hoor het wel!
Reputatie 1
Badge +8
Hi Alex. Wat een goed idee!

Ik ga naar Amerika voor 3 weken en wil het data verbruik graag testen.
Ik heb een iPhone 5S dus kan ook evt 4G testen.
Als je meer info nodig hebt, stuur maar een prive bericht 😃

Reageer