.

Beantwoord

Geen bereik binnenshuis

  • 25 August 2013
  • 82 reacties
  • 17764 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Hoi Dries.

Ik heb eergisteren een nieuwe mail gestuurd dat de problemen weer zijn begonnen.
Overdag heb ik nergens last van maar vanaf ongeveer 7 uur 's avonds krijg ik weer de melding Netwerk niet beschikbaar, ik ervaar deze problemen op 2g en op 3g. Mijn vader heeft ook Simyo en heeft ook geen bereik dus ligt helaas niet aan simkaart en/of mobiel.

Kevin
Nu overdag ook geen bereik meer! Ben dus komende dagen niet meer te bereiken..
Heb hier eerder nooit last van gehad.
Reputatie 5
Badge +11
Nu overdag ook geen bereik meer! Ben dus komende dagen niet meer te bereiken..
Heb hier eerder nooit last van gehad.


Hi DjKevin1,

Dank je dat je ons op de hoogte houdt.
In je gegevens zie ik dat je via mail weer antwoord het gehad en dat de oorzaak gevonden is. Er is een storing aan een antenne bij jou in de buurt en er is helaas nog niet duidelijk wanneer het verholpen is :(

Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is, maar je bent gelukkig al iets tegemoetgekomen in je kosten.
Sinds januari klant van simyo.
Het bereik wat ik binnen heb is zeer slecht. Kan niet/nauwelijks bellen of gebeld worden.
Neem aan dat sim kaart goed is aangezien deze nieuw is.
Andere telefoon geprobeerd en dat levert dezelfde problemen op.
2g geeft aan helemaal gheen bereik te hebben op automatisch 1 a 2 streepjes
postcode 4695
Kunnen jullie me helpen??

groetjes joyce
Badge +6
Hoi joyceversluis, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je deze problemen ervaart met je bereik :(

Om je hier goed mee te kunnen helpen, heb ik nog wat meer informatie van je nodig, je geeft namelijk aan dat op 2G je helemaal geen bereik hebt binnen en op automatisch 1 à 2 streepjes, zou je je telefoon ook eens willen vastzetten op 3G (UMTS) en kijken hoe je bereik dan binnen is?

Daarnaast zou ik graag willen weten hoe je bereik zowel op 2G als op 3G is wanneer je buiten bent.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Al sinds oktober 2015 geen bereik, alleen de facturen weten mij te bereiken. Blijkt dus wel veel voor te komen. Buiten trouwens ook geen bereik.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ingie, welkom op het Simyo forum :)

Gezien het feit dat de laatste reactie uit maart 2014 stamt en ik niet vaak problemen voorbij zie komen, valt het gelukkig mee! Maar dat neemt niet weg dat het vervelend is dat je zowel binnen als buiten geen bereik hebt. Wat ik meteen heb gedaan is het resetten van je Simyo simkaart. Kun je deze voor 15 minuten uit je telefoon halen, terwijl je telefoon uit staat?

Als dit niet werkt, wil ik je graag vragen om de simkaart eens in een andere telefoon te proberen 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer