.

Beantwoord

Geen bereik binnenshuis

  • 25 August 2013
  • 82 reacties
  • 17764 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Badge +6
Hoi Cbas,

Wat vervelend dat je nog steeds deze problemen ervaart met het bereik!

Ik heb nogmaals contact opgenomen met de netwerkspecialisten voor je. Zij gaven mij aan dat de storing die 25 oktober is gemeld helaas nog niet is verholpen. Ze zijn er druk mee bezig, maar helaas blijven er problemen optreden, waardoor de storing vooralsnog nog niet is opgelost.
Helaas kan ik je op het moment niet anders vragen dan nog even geduld te hebben. Ze zijn er hard mee aan het werk om het bereik te verbeteren, maar helaas kon de netwerkspecialist nog geen indicatie geven van wanneer hij verwacht dat het is opgelost, behalve zo spoedig mogelijk natuurlijk.
Hoi Cbas,

Wat vervelend dat je nog steeds deze problemen ervaart met het bereik!

Ik heb nogmaals contact opgenomen met de netwerkspecialisten voor je. Zij gaven mij aan dat de storing die 25 oktober is gemeld helaas nog niet is verholpen. Ze zijn er druk mee bezig, maar helaas blijven er problemen optreden, waardoor de storing vooralsnog nog niet is opgelost.
Helaas kan ik je op het moment niet anders vragen dan nog even geduld te hebben. Ze zijn er hard mee aan het werk om het bereik te verbeteren, maar helaas kon de netwerkspecialist nog geen indicatie geven van wanneer hij verwacht dat het is opgelost, behalve zo spoedig mogelijk natuurlijk.
Jammer, geen idee of het een relatie heeft met de eerder genoemde storing maar Vrijdag heb ik een aantal telefoontjes gemist, die gingen of 1x over of gingen onmiddelijk naar voicemail.
Dat gebeurde zowel thuis als op straat nabij mijn woning, de telefoon staat ingesteld op alleen GSM en niet meer op CDMA.
Badge +6
Hoi Cbas,

Ik heb nogmaals voor je naar onze Netwerkspecialisten gebeld.
Omdat dit nu toch een langlopend probleem begint te worden, raden zij aan hier een netwerkklacht voor in te dienen, zodat ze dit tot op de bodem kunnen gaan uitzoeken.

Ik ga je zo een mail sturen met een aantal vragen die dienen te worden beantwoord, zodat we de netwerkklacht voor je kunnen gaan indienen bij KPN!
Hoi Cbas,

Ik heb nogmaals voor je naar onze Netwerkspecialisten gebeld.
Omdat dit nu toch een langlopend probleem begint te worden, raden zij aan hier een netwerkklacht voor in te dienen, zodat ze dit tot op de bodem kunnen gaan uitzoeken.

Ik ga je zo een mail sturen met een aantal vragen die dienen te worden beantwoord, zodat we de netwerkklacht voor je kunnen gaan indienen bij KPN!
Hoi, 
Je mailtje heb ik ontvangen en heb zoals verzocht een password aangemaakt, zie uit naar je mailtje met vragen.

Met groet.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi, 
Je mailtje heb ik ontvangen en heb zoals verzocht een password aangemaakt, zie uit naar je mailtje met vragen.

Met groet.


Hi Cbas,

Zie je in het mailtje van -Kim niet al de vragen die ze bedoelde? Voor zover ik kan zien bevat dat mailtje een behoorlijke vragenlijst 😕
Ik heb 'm nogmaals verstuurd. Heb je 'm nu wel gekregen?
Hoi, 
Je mailtje heb ik ontvangen en heb zoals verzocht een password aangemaakt, zie uit naar je mailtje met vragen.

Met groet.


Hi Cbas,

Zie je in het mailtje van -Kim niet al de vragen die ze bedoelde? Voor zover ik kan zien bevat dat mailtje een behoorlijke vragenlijst 😕
Ik heb 'm nogmaals verstuurd. Heb je 'm nu wel gekregen?
Gezien inmiddels, ik ga er mee aan de gang :o
Reputatie 5
Badge +11
Gezien inmiddels, ik ga er mee aan de gang :o

We zien 'm tegemoet!
Badge +1
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.
Badge +8
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.

Hoi mer,

Ik heb hier een reactie gegeven. Houd je je reacties voortaan in 1 topic?

Groetjes, Charlene
hallo

Ook ik heb hier sinds een maandje problemen met bellen. [3161, bereik moet goed zijn volgens hun]
en daarvoor nooit geen last gehad.
maar aangezien ik met een gebroken voet [die niet belast mag worden] binnen zit.
is dit probleem heel vervelend.
Nu heb ik net gebeld en gaan ze mijn sim kaartje resetten. en dan moet ik proberen of ik weer bereik heb binnen,
anders simkaart in andere telefoon uitproberen.
ook ik heb een htc telefoon.

nou ik ben zeer benieuwd of het probleem opgelost word door simyo.
Reputatie 5
Badge +11
hallo

Ook ik heb hier sinds een maandje problemen met bellen. [3161, bereik moet goed zijn volgens hun]
en daarvoor nooit geen last gehad.
maar aangezien ik met een gebroken voet [die niet belast mag worden] binnen zit.
is dit probleem heel vervelend.
Nu heb ik net gebeld en gaan ze mijn sim kaartje resetten. en dan moet ik proberen of ik weer bereik heb binnen,
anders simkaart in andere telefoon uitproberen.
ook ik heb een htc telefoon.

nou ik ben zeer benieuwd of het probleem opgelost word door simyo.


Hoi Linda7, welkom op het Simyo forum!

Dat lijkt me knap balen; een gebroken voet 😞 Te meer omdat je niet momenteel niet goed kunt bellen...

In je gegevens zie ik dat je gisteren hierover contact hebt gehad net de telefonische klantenservice. Heeft de reset geholpen?
Er is ook aangegeven dat je je simkaart misschien in een andere telefoon kunt proberen om erachter te komen of het aan de verbinding ligt, of aan je telefoon (kan ook natuurlijk). Als de reset niet heeft geholpen, heb je dit al geprobeerd?

Als dit allemaal geen duidelijkheid verschaft, kun je ons dan laten weten of je deze problemen ervaart als je je telefoon op 2G of 3G hebt ingesteld? Of misschien wel op beide netwerken?
Hoi ernst,

ik heb het idee dat de reset wel geholpen heb. maar moet bekennen dat ik vandaag nog niet gebeld heb. gisteren wel 2 keer en mijn man vond dat ik beter te verstaan was [helderder]. dus ik ga hem de komende week uitproberen.

simkaart in een ander toestel word bij ons lastig omdat ik een gewone simkaart heb en mijn man een mini

ik laat het nog wel even weten
Badge +8
Hoi ernst,

ik heb het idee dat de reset wel geholpen heb. maar moet bekennen dat ik vandaag nog niet gebeld heb. gisteren wel 2 keer en mijn man vond dat ik beter te verstaan was [helderder]. dus ik ga hem de komende week uitproberen.

simkaart in een ander toestel word bij ons lastig omdat ik een gewone simkaart heb en mijn man een mini

ik laat het nog wel even weten


Ok linda7,

Dan horen we het van je.
Hoe is het met het voetje verder? Heb je genoeg te doen om je een beetje te vermaken nu je niet zo mobiel bent?

Groetjes, Charlene
ik tablet wat af en ook lees ik veel en gelukkig is er olympische spelen [niet dat ik ervan houd maar is nu wel leuk]
van morgen terug geweest en mag het voorzichtig gaan belasten binnenshuis.
dus even naar wc en wat inschenken
ik heb net een behoorlijk lang telefoon gesprek gehad met mijn mobiel zonder problemen. heel erg fijn
dus resetten heeft naar mijn mening geholpen
ik hoop dat het zo blijft

gr linda
Reputatie 5
Badge +11
ik tablet wat af en ook lees ik veel en gelukkig is er olympische spelen [niet dat ik ervan houd maar is nu wel leuk]
van morgen terug geweest en mag het voorzichtig gaan belasten binnenshuis.
dus even naar wc en wat inschenken
ik heb net een behoorlijk lang telefoon gesprek gehad met mijn mobiel zonder problemen. heel erg fijn
dus resetten heeft naar mijn mening geholpen
ik hoop dat het zo blijft

gr linda


Wat fijn :D

En beterschap verder!
ik tablet wat af en ook lees ik veel en gelukkig is er olympische spelen [niet dat ik ervan houd maar is nu wel leuk]
van morgen terug geweest en mag het voorzichtig gaan belasten binnenshuis.
dus even naar wc en wat inschenken
ik heb net een behoorlijk lang telefoon gesprek gehad met mijn mobiel zonder problemen. heel erg fijn
dus resetten heeft naar mijn mening geholpen
ik hoop dat het zo blijft

gr linda


Wat fijn :D

En beterschap verder!


bedankt mar vanavond verloor ik de verbinding weer
het zal toch niiet weer beginnen.
als het wel zo is dan ga ik maar weer bellen
Badge +8
bedankt mar vanavond verloor ik de verbinding weer
het zal toch niiet weer beginnen.
als het wel zo is dan ga ik maar weer bellen


Hoi Linda7,

Dat is dan weer jammer om te horen.. 😞 Wij kunnen je hier ook helpen, hoor, maar je mag natuurlijk ook bellen.
Wat sowieso de volgende stap is, is jouw sim in een ander toestel proberen. Je had al aangegeven dat dat met die van je man niet gaat. Ik hoop dus dat je daar een andere oplossing voor kunt bedenken. Met die informatie kunnen we dan naar de netwerkspecialisten, om verder te onderzoeken wat er nou steeds gebeurt.

Groetjes,
Charlene
bedankt mar vanavond verloor ik de verbinding weer
het zal toch niiet weer beginnen.
als het wel zo is dan ga ik maar weer bellen


Hoi Linda7,

Dat is dan weer jammer om te horen.. 😞 Wij kunnen je hier ook helpen, hoor, maar je mag natuurlijk ook bellen.
Wat sowieso de volgende stap is, is jouw sim in een ander toestel proberen. Je had al aangegeven dat dat met die van je man niet gaat. Ik hoop dus dat je daar een andere oplossing voor kunt bedenken. Met die informatie kunnen we dan naar de netwerkspecialisten, om verder te onderzoeken wat er nou steeds gebeurt.

Groetjes,
Charlene



Hallo Charlene

ik heb de simkaart in de telefoon van mijn moeder en zus geprobeerd maar ook daar had ik dezelfde problemen
dus het ligt niet mijn telefoon denk ik zo
ik hoor graag van je
Hallo Charlene

ik heb de simkaart in de telefoon van mijn moeder en zus geprobeerd maar ook daar had ik dezelfde problemen
dus het ligt niet mijn telefoon denk ik zo
ik hoor graag van je



:mad: JA HOOR het is weer zo ver.
Word ik gebeld en weer na een paar seconden horen ze mij niet meer [ ik hun wel].
Een beetje moeilijk om zo een gesprek te voeren.
Ik ga maar weer eens bellen en anders opzoek naar een andere provider
want resetten heeft dus niet geholpen en de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en daar doet hij het ook niet

piep zooi
Reputatie 5
Badge +11
:mad: JA HOOR het is weer zo ver.
Word ik gebeld en weer na een paar seconden horen ze mij niet meer [ ik hun wel].
Een beetje moeilijk om zo een gesprek te voeren.
Ik ga maar weer eens bellen en anders opzoek naar een andere provider
want resetten heeft dus niet geholpen en de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en daar doet hij het ook niet

piep zooi


Piep zooi inderdaad... :(

In je gegevens zie ik dat er een nieuwe simkaart onderweg is naar je. Laat je weten of dat helpt?
:mad: JA HOOR het is weer zo ver.
Word ik gebeld en weer na een paar seconden horen ze mij niet meer [ ik hun wel].
Een beetje moeilijk om zo een gesprek te voeren.
Ik ga maar weer eens bellen en anders opzoek naar een andere provider
want resetten heeft dus niet geholpen en de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en daar doet hij het ook niet

piep zooi


Piep zooi inderdaad... :(

In je gegevens zie ik dat er een nieuwe simkaart onderweg is naar je. Laat je weten of dat helpt?


ik laat het wel even weten en als dat niet helpt dan maar opzoek naar een andere provider
Ik heb sinds een paar dagen ook bijna geen bereik meer, valt 's avonds altijd weg (nu dus ook weer) en overdag heb ik maximaal 2 streepjes, Hebben jullie soms een storing?
Postcode 6085DR
waarschijnlijk een veel voorkomend probleem bij simyo
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb sinds een paar dagen ook bijna geen bereik meer, valt 's avonds altijd weg (nu dus ook weer) en overdag heb ik maximaal 2 streepjes, Hebben jullie soms een storing?
Postcode 6085DR


Hoi DjKevin1,

Leuk dat je op ons forum reageert, welkom! :)

Ik zie dat je al contact met ons hebt gehad over de e-mail. Wat ik ook zie is dat het probleem al is verholpen, helemaal top! Volgens mij was het bij jou een simpel geval telefoon uit/aan zetten, klopt dat?

Ik zie ook dat je hier een topic bent gestart. Ik wil je vragen om in de toekomst je vraag maar op één plek op het forum te stellen. Op deze manier houden we het topic overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik zal dat andere topic dus sluiten.

@linda7, zijn je problemen minder of weg na het gebruiken van je nieuwe simkaart?
Ik heb sinds een paar dagen ook bijna geen bereik meer, valt 's avonds altijd weg (nu dus ook weer) en overdag heb ik maximaal 2 streepjes, Hebben jullie soms een storing?
Postcode 6085DR


Hoi DjKevin1,

Leuk dat je op ons forum reageert, welkom! :)

Ik zie dat je al contact met ons hebt gehad over de e-mail. Wat ik ook zie is dat het probleem al is verholpen, helemaal top! Volgens mij was het bij jou een simpel geval telefoon uit/aan zetten, klopt dat?

Ik zie ook dat je hier een topic bent gestart. Ik wil je vragen om in de toekomst je vraag maar op één plek op het forum te stellen. Op deze manier houden we het topic overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik zal dat andere topic dus sluiten.

@linda7, zijn je problemen minder of weg na het gebruiken van je nieuwe simkaart?


Hallo ik heb de laatste tijd niet gebeld en de mensen whats appen nu automatisch omdat mijn verbinding slecht was
dus als ik het weet laat ik het weten

Reageer