.

Beantwoord

Telefoongesprekken worden afgebroken

  • 24 October 2013
  • 10 reacties
  • 6750 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,

Als ik aan de telefoon ben heb ik de afgelopen tijd regelmatig dat plots de verbinding verbroken wordt, omdat het bereik helemaal weg valt. Er klinkt  ook geen 'in-gesprek' toon of iets dergelijks, maar het gesprek wordt gewoon ineens afgebroken. Ik woon in regio Rotterdam.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Weet iemand of er een oplossing voor is?

Alvast bedankt!

Groet,
Bartje
icon

Beste antwoord door koorelle 24 October 2013, 19:31

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hebben anderen in jouw omgeving daar ook last van?
Kun je jouw simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of het dan ook gebeurt?
Geef in ieder geval even de postcode hier door, dan kan iemand van Simyo zien of daar iets van een storing is.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bartje,

koorelle vraagt exact wat ik je al wilde vragen. Als je dit voornamelijk thuis hebt, hoef je die postcode niet door te geven die hebben we al, natuurlijk.

Laat je weten of je sim in een ander toestel geholpen heeft?
Badge +1
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Weet iemand of er een oplossing voor is?

Alvast bedankt!

Groet,
Bartje[/quote]


en of er mensen zijn die hier ook last van hebben. erg veel zelfs, lees forum door en je zlt zelfde problemen tegenkomen. de bereik is gewoon slecht van simyo. ik klaag hier al maanden over maar het helpt gewoon niet. zeer slechte bereik van simyo. en maar zeggen dat we een andere telefoon moeten proberen. jullie zien toch de voorbeelden van mensen die zeggen dat het ook speelt als ze het proberen bij andere telefoons ? ongeloofelijk. het beste is overstappen op een andere provider. bijna, ik ben al op zoek want dit slaat nergens op bij simyo !!
Badge +1
zie als voorbeeld deze topic:  https://forum.simyo.nl/bellen-85/geen-bereik-binnenshuis-13617/index4.html#post51970
Reputatie 7
Badge +9
Simyo gebruikt het KPN netwerk dus als je overstapt let dan op dat je nieuwe provider niet KPN is of een provider die het KPN netwerk gebruikt, anders schiet je er niks mee op!
Reputatie 5
Badge +11
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Weet iemand of er een oplossing voor is?

Alvast bedankt!

Groet,
Bartje


en of er mensen zijn die hier ook last van hebben. erg veel zelfs, lees forum door en je zlt zelfde problemen tegenkomen. de bereik is gewoon slecht van simyo. ik klaag hier al maanden over maar het helpt gewoon niet. zeer slechte bereik van simyo. en maar zeggen dat we een andere telefoon moeten proberen. jullie zien toch de voorbeelden van mensen die zeggen dat het ook speelt als ze het proberen bij andere telefoons ? ongeloofelijk. het beste is overstappen op een andere provider. bijna, ik ben al op zoek want dit slaat nergens op bij simyo !!


Hoi mer,

Ik heb hier uitgelegd waarom het noodzakelijk is om een ander mobietje te proberen met je Simyo simkaart.
Heb hier idd ook last van. Ook mensen die klagen dat ze via de mobiel geen contact krijgen terwijl toestel niet eens overgaat. Wel keurig uitgezocht en beantwoord door Simyo overigens. Na exact een jaar dus toch maar weer naar een andere provider. Jammer, want ik vond het een goed abonnement, maar mobiel bereikbaar zijn is toch wel essentieel.....
Reputatie 5
Badge +11
Heb hier idd ook last van. Ook mensen die klagen dat ze via de mobiel geen contact krijgen terwijl toestel niet eens overgaat. Wel keurig uitgezocht en beantwoord door Simyo overigens. Na exact een jaar dus toch maar weer naar een andere provider. Jammer, want ik vond het een goed abonnement, maar mobiel bereikbaar zijn is toch wel essentieel.....

Hoi Jannek, wat jammer te lezen dat je over gaat stappen :(

Er is inderdaad behoorlijk wat tijd gestoken in je netwerkproblemen, maar helaas, niet alles is op te lossen...
Badge +1
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft. 
Badge +8
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft. 

Hoi mer,

Vandaar dat we je ook vroegen om je sim in een ander toestel te proberen. Ook je toestel heeft invloed op je bereik.
Fijn in ieder geval dat je het laat weten. Dat mag volgende keer in 1 topic. Dan houden we het forum overzichtelijker. :)

Groetjes, Charlene

Reageer