.

Beantwoord

Alleen noodoproepen, wat kan ik hieraan doen?


Hallo na eenherstart van mijn telefoon kan ik al de hele avond enkel noodoproepen bereiken , geen telefoon geen netwerk , ik kan ook geen netwerk selecteren op de foon . heb de sim kaart ook al paar keer in en uit het toestel gehaald en verschillende keren gereboot maar de melding blijft
icon

Beste antwoord door Tiury 28 April 2016, 11:47

Bekijk originele reactie

19 reacties

Lezende je bericht denk ik dat de antennemodule niet meer werkt. Reparatie ... garantie - of nieuwe telefoon wellicht.
wifi pakt ie nog wel
voordat ik herstarte was er nog niks loos . mijn telefoon was traag , dat was de reden van reboot
Wat voor telefoon gebruik je? Android, Apple of windows....
android
Vaak is een trage telefoon een kwestie van teveel apps. In het vervolg raad ik je aan om juice defender en(/of) greenify te installeren.
Kun je een kruistest plegen? Jouw sim andere telefoon, vice versa.
op dit moment helaas niet , maar hopelijk morgen
Reputatie 7
Badge +9
Kan je nog wel een back-up maken m.b.v. Kies (van Samsung) of het back-up-programma van jouw merk? Als dat zo is kan je proberen je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (is in feite terugzetten tot de laatste firmware-update), je contacten staan, (als je een google-account hebt gekoppeld) op de servers van Google en worden na opnieuw registreren met hetzelfde account weer teruggezet, ook je apps kan je opnieuw installeren via de store met dit account,

Het herstarten in de 'recovery mode' (na de back-up dus) is afhankelijk van het merk en model van je telefoon, Google is hierbij je grootste vriend 🙂.

Nadat je telefoon weer 'schoon' is opgestart kan je deze opnieuw registreren via je google-account en daarna via je back-up de bestanden weer terughalen.

Succes
dat kan als laatste redmiddel uiteraard altijd nog , maar ik wacht eerst morgen wel even af . bedankt
dat kan als laatste redmiddel uiteraard altijd nog , maar ik wacht eerst morgen wel even af . bedankt
Ook namens mij, succes !
factory reset heeft niks opgeleverd helaas , waarschijnlijk leest hij de sim kaart niet meer
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Metalhead666,

Dan doe je een kruistest als je denkt dat je simkaart niet werkt.

Stop je simkaart in een andere willekeurige mobiel en kijk of hij werkt.
Werkt de simkaart > Ligt het aan je eigen mobiel.
Werkt de simkaart niet > Is het een simkaart probleem!

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
hals over kop toch maar een nieuw toestel gehaald , en weer hetzelfde probleem . ik kan dus niet bellen heb ook geen huistelefoon , hoe krijg ik nu dat ding aan de praat ik word er na 2 dagen wel een beetje moedeloos van en weer 100 euro lichter
tevens kan ik nu op geen een van de toestellen meer whatsappen omdat ik de verificatie sms niet kan ontvangen
Reputatie 7
Badge +9
Hoi metalhead666,

Jammer dat je niet eerst een kruistest hebt gedaan, bestel een nieuwe simkaart via 'Mijn Simyo', misschien kan je daarna de nieuwe telefoon nog terugbrengen en je geld terugkrijgen.

Succes.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi metalhead666,

Wat ontzettend balen dat je voor een nationale feestdag plotseling niet meer bereikbaar bent en onze klantenservice ook nog is gesloten. Zo te zien heb je er inderdaad voor gekozen om een nieuwe simkaart te bestellen via Mijn Simyo, dus die is inmiddels naar je onderweg. Mijn collega van de telefonische klantenservice hebben je simkaart vanmorgen ook nog opnieuw aangemeld bij het netwerk, dus ik ben erg benieuwd of dit heeft geholpen.

Daarnaast is het inderdaad zonde dat je een nieuwe telefoon hebt aangeschaft, zonder eerst de simkaart te testen in een nieuwe telefoon! Ik hoop, net als franswon, dat je deze terug kunt brengen (mocht je 'm toch niet willen).

Laat je me weten of de reset heeft geholpen of anders de nieuwe vervangende simkaart?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp, Friesian, franswon én maikel.twinnie (oftewel het Simyo Dream Team ;))
De reset heeft niet geholpen . hopelijk de nieuwe kaart wel , en hopelijk kan ik die morgen of zaterdag ontvangen want anders zit ik het hele weekend nog zonder .Ik laat het wel weten of de nieuwe kaart heeft geholpen zodra die er is.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Metalhead666,

Wat jammer dat de reset geen effect heeft gehad.

De vervangende simkaart is gisteren de deur uit gegaan, met een beetje geluk ontvang je deze vandaag of morgen.

Top dat je ons op de hoogte houdt. Alvast een prettig weekend!

Groetjes,
Sean
de nieuwe simkaart werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Metalhead666,

Hoera! Dat is goed nieuws. Ik ben blij dat het opgelost is en dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting 🙂 Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer