.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen melding dat mijn bundels goedkoper kunnen?


Ik heb al langere tijd, naar tevredenheid, een bel/sms bundel en een internetbundel bij simyo. Toevallig keek ik vandaag even in de app en nu zag ik dat ik met één druk op de knop mijn bel/sms bundel met €4 per maand kan verlagen, terwijl ik nog steeds een onbeperkte bundel heb. Kortom, nu voelt het alsof ik al geruime tijd te veel heb betaald voor hetzelfde product! Hoe kan het dat dit €4 goedkoper kan voor exact hetzelfde en waarom wist ik dit niet?

icon

Beste antwoord door Daisy 27 April 2020, 12:13

Bekijk originele reactie

31 reacties

Je hebt natuurlijk gelijk. Zelf in de gaten houden is het meest verstandige. Ik begrijp best dat Simyo een commercieel bedrijf is. Maar toch voelt het niet eerlijk als je een klein seintje kan krijgen maar dat dit niet gebeurt. De reden waarom jullie er een meer richting Simyo genuanceerde mening op na houden is me duidelijk, en neem ik jullie (en Simyo 😉) ook geenszins kwalijk, maar ik weet zeker dat de meeste mensen dit zo voelen. Zie bv de TS. 

Interessant om te lezen hoe wij zijn. Gelukkig dat je het even vermeld anders zouden wij dat niet weten.

Dankjewel daarvoor 🙂

https://forum.simyo.nl/internet-62/poll-welke-bescherming-zouden-jullie-waarderen-willen-tegen-hoge-datakosten-27919

Je zou nog wel eens verrast kunnen zijn over hoe kritisch we zijn.

Trouwens ik weet niet of je huisdier(en) hebt maar daar doe je ook onderzoek bij bijvoorbeeld.

Welk ras, welk voer, erkende fokker, dierenarts.…

Zelfonderzoek...bij elke provider heb je deze plicht.

Het is duidelijk Friesian. Denk mijn punt ook duidelijk. Verder ben ik echt heel tevreden met Simyo. 

interessant topic stuurde je me. Wellicht kan een moderator de suggestie van een berichtje bij kostendaling op de wall of change plakken?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jaap, 

Welkom op ons forum!

Het is erg begrijpelijk dat je het jammer vindt dat je er later pas achter komt dat je je bundels kunt aanpassen naar een lager tarief voor dezelfde bundel in plaats van op het moment dat de actie in ging. Goed dat je aangeeft dat je hier liever via de mail of per sms over wordt bericht. We hebben hier op verschillende media veel mee geadverteerd (zoals in bushokjes, op de radio en via onze website), maar dat blijkt in sommige gevallen dus niet voldoende. We vinden het erg belangrijk dat je als klant tevreden bent met onze service, daarom zal ik jouw feedback ook zeker meenemen!

Heb je hier verder nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Dank voor je antwoord Bas. De posters in bushokjes etc zijn er vooral om nieuwe klanten te lokken lijkt me. Als bestaande klant van Simyo neem je die doorgaans niet in je op omdat je al klant bent. Het zou heel sympathiek zijn om de bestaande klanten even een berichtje te doen toekomen. Verder alles top. Met name de app, echt een van de meest duidelijke en handige die er is.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jaap,

 

Helemaal duidelijk! Nogmaals bedankt voor je opbouwende feedback, daar hebben wij veel aan! 

 

Ik wil je ook nog een heel prettig weekend toewensen! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer