.

Beantwoord

1 jaar extra voordelig of nog een jaar. Welke knop kies ik?

  • 5 October 2015
  • 7 reacties
  • 339 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds begin 2014 een jaarabonnement en ben hier erg tevreden over. Mijn abonnement was na een jaar afgelopen en wordt sindsdien maandelijks automatisch verlengd en ik zou dat graag zo willen houden. Ik heb een abonnement van 100min/sms en 200mb data maar wil dat graag verhogen naar 1000mb. Alleen daar staat geen optie om hem maandelijks te verlengen.

Als ik naar Mijn bundel aanpassen ga dan staan daar twee opties bovenaan "1 jaar extra voordelig" of "nog een jaar".



Bij vergelijk tarieven en voordelen staat dat ze allebei niet maandelijks opzegbaar zijn.



Welke moet ik kiezen om nog steeds maandelijks op te kunnen zeggen? "1 jaar extra voordelig" of "nog een jaar"?
icon

Beste antwoord door Tiury 6 October 2015, 11:11

Bekijk originele reactie

7 reacties

Je mag de bundel kiezen en bevestigen die jij wil. De rest laat je zoals het is.
Op Mijn Simyo kun je je abbo gegevens vinden, zonder datum - maandelijks opzegbaar.
Je wijzigd dus enkel de bundel(s) niet je inmiddels maandabbo.
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt een jaar abonnement dat nu maandelijks opzegbaar is. Het is mogelijk om met dan te kiezen tussen: het huidige abonnement aanpassen, waardoor je abonnement maandelijks opzegbaar blijft OF een nieuw jaarabonnement te starten waar je weer een jaar aan vast zit.

Eerder kon je nog meer korting krijgen door weer een jaarabonnement af te sluiten. Dit is tegenwoordig niet meer zo.

Welke nou welke is weet ik niet. Een moderator of andere forum gebruiker heeft nog 20 dagen om dat hier te vertellen, want voor de 25ste wil je je bundel wijziging doorgegeven hebben zodat het in november actief wordt.
Reputatie 7
Badge +9
Samenvattend: mstans, als je alleen maar je internetbundel wilt verhogen zoals je aangeeft, kies dan de 1000MB waar je het over had. Die 1000MB bundel hoef je niet elke maand te verlengen want hij blijft automatisch doorlopen, totdat je een andere databundel kiest. Voor de rest verandert er niets. Je houdt de 200 min/sms per maand voor dezelfde prijs (3 euro). En je kunt nog steeds elke maand opzeggen, net als nu.
Samenvattend: wat zei ik? 🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mstans,

Goed dat je dit voor de zekerheid navraagt 🙂. Het verlossende woord is hier: Je moet de linker knop kiezen als je het abonnement maandelijks wilt blijven opzeggen. De rechter knop; 'Nog een jaar' verklapt eigenlijk al een beetje wat hij doet; verlengen.

Ik moet toegeven dat ik ook even twee keer moest kijken. Vooral omdat de knoppen tot kort geleden nog andersom stonden.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de hulp, A.Hello-to-you, Groentjuh en Scotsman!
hoi,

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad de linkerknop om je abonnement maandelijks te blijven verlengen.
Dus het is gelukt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mstans,

Goed om te lezen dat het gelukt is. Ik denk dat ik namens on allen spreek als ik zeg: Heel erg graag gedaan :)

Als je nog andere vragen hebt, dan kun je bij ons terecht.

Groetjes,
Angela

Reageer